lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   [Wilkołak: Postapokalipsa] Kosz na pomysły (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/16773-wilkolak-postapokalipsa-kosz-na-pomysly.html)

Mi Raaz 02-01-2017 13:57

[Wilkołak: Postapokalipsa] Kosz na pomysły
 
Ankieta Amona i kilka produkcji na jakie ostatnio trafiłem zainspirowały mnie do założenia tego tematu.

Wyobraźcie sobie świat zniszczony przez globalną apokalipsę. Świat to jedna wielka pustynia. Z technologii zostały jedynie wraki. Broń palna to zazwyczaj samoróbki. Ci, którzy umieją produkować amunicję są lokalnymi bogami:) Paliwo jest skarbem. Generalnie klimaty Fallout/Mad Max.

Jak w tym wszystkim odnajdują się Garou? Ich misją było bronić świat przed apokalipsą. Nie udało im się. Duchy się odwróciły. Zostały niezmierzone pokłady gniewu. Nie ma kto prowadzić młodych szczeniaków.

Czy wykorzystają swoją moc, żeby podporządkować sobie ludzi? A może spróbują jednak odbudować świat?

Pomysł jest na etapie bardzo koncepcyjnym, więc jeżeli coś podrzucicie, to będę wdzięczny :)

sunellica 02-01-2017 14:05

Czyli… wychodzi na to, że gramy młodymi wilkołakami? Jeśli tak, to nie do końca widzę, jak mogłyby wiedzieć, jak odbudować świat :P

Niemniej pomysł ciekawy, a ja lubię postapo~

Raist2 02-01-2017 14:07

Pomysł jest ciekawy. Wewnętrzna walka pomiędzy garou, wzajemne obwinianie się o klęskę plemion, bez pomocy duchów do tej pory hamowany gniew musi znaleźć jakieś ujście. A może uda się go jakoś jednak powstrzymać? Koniec z ukrywaniem się, szalejące watahy walczą między sobą o tereny, walczą z ludźmi. Co na to wszystko wampiry? Tancerze Czarnej Spirali w końcu są we własnym żywiole. Może walka o wyzwolenie ludzi spod ich toksycznych pazurów? Utrata wiary w siebie, odzyskać ją jakoś czy wegetować w tej konkretnej chwili?.... itd.
Od dawna ciekawiło mnie połączenie typowego postapo z WoD'em.

Mike 02-01-2017 14:13

Cytat:

jak mogłyby wiedzieć, jak odbudować świat
Na discavery był kiedyś taki program :) Po za tym młodzi grali w fallouta i inne :)

I pytanie co z penubbrą, czy jest odbiciem świata postapo, czy tam jeszcze jest coś poza zgliszczami?

No i które duchy się odwróciły? Bo przodkowie mogę dalej pomagać młodym.

Co z atakami z umbry różnych zmor i innego plugastwa? bariera mogła tak osłabnąć, że materializacja duchów jest łatwiejsza.

A skażenie i promieniowanie mogły nadać zwykłym ludziom moce. Czyli więcej osobników ma niminy?

A będą technokratyczno/pentexowe enklawy z których na dymiących maszynach wyruszają łapać niedobitków do eksperymentów? :)

sunellica 02-01-2017 14:17

Cytat:

Napisał Mike (Post 685043)
Na discavery był kiedyś taki program :) Po za tym młodzi grali w fallouta i inne :)

jeśli urodzili się w czasach apo i nie znają starych czasów to tak trochę kiepawo z tv i komputerami :P

Mira 02-01-2017 14:19

Myślę, że trzeba by zaznaczyć jasno poza-podręcznikowy rozwój klanów i ich poglądy na samą apokalipsę, albo oderwać się całkiem od woda i zrobić taką sesję jako storytelling.

Powiem tak, jeśli nie przerośnie mnie mechanika i ilość "ale" dla świata - wchodzę w to. Sam pomysł mi się bardzo podoba. :)

Mi Raaz 02-01-2017 14:30

Cytat:

Napisał Mike (Post 685043)
Na discavery był kiedyś taki program :) Po za tym młodzi grali w fallouta i inne :)

Akcja będzie jakieś 400-500 lat po apokalipsie. Planowałem wstawić tu ducha przodków, który przemówi do graczy. Ich wola co z tym zrobią.

Cytat:

Napisał Mike (Post 685043)
I pytanie co z penubbrą, czy jest odbiciem świata postapo, czy tam jeszcze jest coś poza zgliszczami?


Cytat:

Napisał Mike (Post 685043)
Co z atakami z umbry różnych zmor i innego plugastwa? bariera mogła tak osłabnąć, że materializacja duchów jest łatwiejsza.

Pełna jest agresywnych potworów, które atakują każdego kto wejdzie. Czasem też same wychodzą. Skażenie dodatkowo utrudnia wilkołakom skoki do penumbry. Planowałem ST 9-10.

Cytat:

Napisał Mike (Post 685043)
No i które duchy się odwróciły? Bo przodkowie mogę dalej pomagać młodym.

Przodkowie nie zaznali spokoju, bo nie wypełnili swojej misji. Nie koniecznie chcą pomagać młodym. W końcu w każdym stworzeniu urodzonym po apokalipsie czują ślad Żmija.

Cytat:

Napisał Mike (Post 685043)
A skażenie i promieniowanie mogły nadać zwykłym ludziom moce. Czyli więcej osobników ma niminy?

Cytat:

Napisał Mike (Post 685043)
A będą technokratyczno/pentexowe enklawy z których na dymiących maszynach wyruszają łapać niedobitków do eksperymentów? :)

Wśród ludzi na pustkowiach sporo będzie takich u których można odnotować "jakieś moce". Pojawiłyby się też grupy zmutowanych stworzeń, które fizycznie dorównywałyby Crinosom.

Co do enklaw, owszem planowałem kilka. Nie biorę pod uwagę technokracji i Magów, bo nie znam systemu.

corax 02-01-2017 14:34

Klimat Mad Maxa mnie odstręcza choć sama idea jak pisali przedmówcy do dopracowania.

I co z pozostałymi nadnaturalami?

W sondzie nie zagłosuje, bo nie ma odpowiedniej opcji :)

Mike 02-01-2017 14:57

Cytat:

Akcja będzie jakieś 400-500 lat po apokalipsie
Tego nie było w pierwszym poście :) Ale skoro "cywilizacja" dotrwała aż dotąd, to znak, że młodzi potrafią sobie poradzić w tym świecie. W trudnych warunkach dzieci szybko się uczą, albo giną.
Wiec kwestia główną jest znalezienia kogoś z charyzma wokoło którego można budować nowy świat.

Cytat:

Planowałem ST 9-10.
Z drugiej strony brak cywilizacji ułatwia :)
A skoro jest takie skażenie to proponuje, każdemu dać wadę jak u metysa. jakąś deformację. A metysa nawet podwójnie. Choć powinni mieć podwójne korzyści z wychowania wśród wilkołaków.

Cytat:

nie wypełnili swojej misji
Może poczucie winy gniecie paru. W końcu spartolili robotę wiec muszą posprzątać. Paru przodków moze pomagać naprawdę, a paru pomagać młodym by ci doprowadzili do kolejnej zagłady, tym razem całkowitej. By i żmijowe pomioty zginęły.

Cytat:

Nie biorę pod uwagę technokracji i Magów, bo nie znam systemu.
Szkoda, bo dodali by kolorów ponurej przyszłości. Mogli by ofiarować, pomoc i bezpieczeństwo w zamian za totalne oddanie swojej wolności :)
Wyobraź sobie dylematy wilkołaczych rodziców, czy dać dziecku zginąć czy też oddać je magom na wychowanie.

Amon 02-01-2017 15:39

Mi Raaz->
sam wilkołaka za mało znam, ale to o czym piszesz wpisuje się w koncepcję sesji którą właśnie prowadzę (w blasku czarnego słońca) skupiam się tam na wampirach ale jeśli byłbyś zainteresowany mam dość dużo przemyślanych pomysłów. Jak wrócę do domu odezwę się na pw. :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:15.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172