Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


Zobacz wyniki ankiety: Zainteresowany?
Umierałbym! 7 50.00%
Nie bardzo 7 50.00%
Głosujących: 14. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-02-2017, 13:56   #21
 
Czarna's Avatar
 
Reputacja: 1 Czarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputację
Zadam takie nieskromne pytanie - a która edycja?
 
__________________
A God Damn Rat Pack

Everyone will come to my funeral,
To make sure that I stay dead.
Czarna jest offline  
Stary 27-02-2017, 14:17   #22
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Nie napisałem? Druga.
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...

Ardel jest offline  
Stary 27-02-2017, 23:47   #23
 
Slaaneshi's Avatar
 
Reputacja: 1 Slaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumny
Heh, wplotłem raz taki motyw, sam nie wiem po co. Prowadziłem dwie drużyny i w ramach "zabiegu" połączyłem je żeby na jednej sesji mieli taką bardziej mechaniczną sekwencję z bitwą z czempionem chaosu jako wisienką na torcie.
Wyszło kiepsko - trochę nudnej walki (pudło - pudło - pancerz neutralizuje obrażenia) na nudnej mechanice, urozmaicanej tylko utratą pepeków/kończyn graczy, mających pecha zostać trafionymi w danej rundzie.
Po czym gdy tylko z walki 1v1, 1v2, czempion wyszedł na środek i został otoczony, przez co zaczęła ożywać rozgrywka, drużynowy żołnierz trafił furię Ulryka, kilkukrotnie potwierdzając i zmiótł czempiona z powierzchni ziemi.

Wniosek jaki z tego wyniosłem, to usunięcie mechaniki dla bossów. Gracze dalej atakują na tych samych zasadach (w końcu są to graczy narzędzia), ja im tylko sugeruję jakieś specjalne elementy, które mogą wykorzystać (obiekty w otoczeniu, prawdopodobny słaby punkt, alternatywny sposób na pokonanie bossa). Natomiast bossowie mechanikę zupełnie odrzucają po swojej stronie.
Robię to tak: planuję sekwencję, wymyślam motywy, ewentualnie jakieś quasi-mechaniczne rozwiązania (mutant chaosu, któremu odrastają mocniejsze kończyny, olbrzymi, oślizgły robal, w walce z którym trzeba prześlizgiwać się testami zręczności, trzęsące się elementy podłoża, które co chwilę zmienia pozycję graczy - leżący, stojący, górujący nad bossem). Planuję scenę, którą chcę przeprowadzić, uwzględniam jakieś warianty i wszystko to składam w kilka faz. Przez fazy przechodzę zwykle na podstawie zadanych obrażeń/alternatywnego rozwiązania zagrożenia.

Przykładowo, w domu szalonego maga, w bogato ozdobionej obrazami jadalni znajdowało się olbrzymie naścienne dzieło sztuki. Przedstawiało ono straszliwego i przerośniętego bestigora, kroczącego przez pogorzelisko miasta, otoczonego pokracznymi diablikami. Gdy skończyłem wstęp i rozpocząłem pierwszą sekwencję, z ożywającymi obrazami, wszyscy zwrócili się ku felernemu płótnu, z którego poczęła lać się krew i farba. Z tejże mieszanki ukształtowały się brejowate diabliki, będące wstępniakiem. Tak z 8 ich było, na 4 graczy. Diabliki biegały po jadalni, brojąc, demolując co popadnie i atakując graczy. Kilka zostało ubitych, a ze 3 wlazło w różne obrazy, które od tej chwili zaczęły przedstawiać przedłużenie sceny pogorzeliska. Wtedy, w strumieniu czarnej posoki i z rykiem tura, z naczelnego dzieła sztuki wynurzył się bestigor. Nawet nie miałem dla niego statystyk, zaplanowałem tylko że po dwóch/trzech słabych albo jednym mocnym ciosie będzie tracił jedną część, a bić będzie trochę lepiej niż zwykły bestigor, przewracać i odrzucać graczy. Składał się z trzech części; lewej łapy, prawej i korpusu z nogami oraz głową. Oberżnęli mu najpierw kończynę bez berdysza, potem tą uzbrojoną, wtedy nachylił się i wszarżował w najbardziej oddaloną postać, roztrącając pozostałe i zadając niezłe obrażenia. Ale że pozostał z niego chodzący kadłubek, to szybko dostał cios w tors i.. wtedy się zaczęło, boss wszedł w ostatnią fazę. W przeciwieństwie do poprzedniej, gdzie dosyć powoli się mocowali, zwykła mechanika walki, teraz zrobiło się bardzo dynamicznie. Z każdego obrazu zajętego przez diablika, pojedynczo albo dwa naraz, co turę lała się w kierunku bossa struga krwi i farby prowadząc do wyrośnięcia nowej, wykrzywionej mutacją łapy ze szczypcami/kolcem/ostrzem. Atakował bardzo szybko i bardzo mocno, także gracze w zasadzie musieli jeden za drugim salwować się unikami albo ucieczką poza zasięg. Ponieważ malunkowy bestigor sam był niestabilny, wystarczyło pacnąć go w łapę by ta się rozlała i musiała czekać na regenerację, pozostałe ataki jednak tylko rozbryzgiwały farbę. Trochę czasu im to zajęło i dwóch omal przez to nie zginęło ale zorientowali się, że chodzi o obrazy. Zaczęli niszczyć każdy ze sceną pogorzeliska, powstrzymując przywracanie łap, a gdy bestigor nie mógł się już dłużej regenerować, rozlał się w kałużę farby i czarnej juchy. To był fajny boss fight, bardzo interaktywny i inny niż zwykłe walki w WH2ED, wszyscy, może poza zaszarżowanym cyrulikiem, dobrze się bawiliśmy.
 
Slaaneshi jest offline  
Stary 28-02-2017, 20:27   #24
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Mnie antagonista obojętny, byle był monstrualnych rozmiarów.
 
Avitto jest offline  
Stary 01-03-2017, 13:04   #25
 
Tabasa's Avatar
 
Reputacja: 1 Tabasa ma wspaniałą reputacjęTabasa ma wspaniałą reputacjęTabasa ma wspaniałą reputacjęTabasa ma wspaniałą reputacjęTabasa ma wspaniałą reputacjęTabasa ma wspaniałą reputacjęTabasa ma wspaniałą reputacjęTabasa ma wspaniałą reputacjęTabasa ma wspaniałą reputacjęTabasa ma wspaniałą reputacjęTabasa ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Avitto Zobacz post
Mnie antagonista obojętny, byle był monstrualnych rozmiarów.
O to, to . Na przykład coś takiego .

Tak przy okazji, Ardelu, mam pytanie - czy będzie można korzystać z nieoficjalnych dodatków przy tworzeniu postaci (np. Ultimate WH albo Toft?) czy tylko Księga Zasad ew. Career Compendium?
 
Tabasa jest offline  
Stary 01-03-2017, 13:36   #26
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Bez tostów i innych ulwhuh. Tylko oficjalne dodatki (mogą być te anglojęzyczne jak najbardziej). Fanowskich nie znam i raczej nie używam.
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...

Ardel jest offline  
Stary 01-03-2017, 13:46   #27
 
Evil_Maniak's Avatar
 
Reputacja: 1 Evil_Maniak ma wspaniałą reputacjęEvil_Maniak ma wspaniałą reputacjęEvil_Maniak ma wspaniałą reputacjęEvil_Maniak ma wspaniałą reputacjęEvil_Maniak ma wspaniałą reputacjęEvil_Maniak ma wspaniałą reputacjęEvil_Maniak ma wspaniałą reputacjęEvil_Maniak ma wspaniałą reputacjęEvil_Maniak ma wspaniałą reputacjęEvil_Maniak ma wspaniałą reputacjęEvil_Maniak ma wspaniałą reputację
To w sumie można już planować nasze odbyto-penetrujące postaci? :3
 
Evil_Maniak jest offline  
Stary 01-03-2017, 13:56   #28
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Można, można. Wieczorem wrzucę rekrutację. Muszę się zastanowić jeszcze ile Wam dać PD i koron.

Zapraszam do rekrutacji:
http://lastinn.info/rekrutacje-do-se...raid-boss.html
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...


Ostatnio edytowane przez Ardel : 01-03-2017 o 18:54.
Ardel jest offline  
Zamknięty Temat



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:58.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172