|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Badanie terenu | |||
Grałbym/grałabym | 0 | 0% | |
Nie widzi mi się takie połączenie... | 8 | 100.00% | |
Głosujących: 8. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-04-2017, 19:34 | #1 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Pathfinder na mechanice Młotka - badanie terenu. Siemanko! Tak sobie wczoraj wieczorkiem kminiłem przy % i doszedłem do wniosku, że fajnie byłoby poprowadzić sesję Pathfindera, ale... uwaga, uwaga! na mechanice Warhammera. Czyli świat, fauna i flora Pathfindera, a rozstrzyganie walk, testów itede itepe - Młotek 2.0. Zaczynalibyście oczywiście od zera, ale po każdej z części (w sumie jest ich sześć) dostawalibyście expa na rozwój postaci. Myślę, że mogłoby to pyknąć i byłaby zabawa (a o to przecież chodzi). Pewnie porywam się z motyką na słońce, bo przygodę złożoną z sześciu części będziemy grać z dwa lata, albo i dłużej, ale jak nam się znudzi, to będzie można skończyć i tyle. Na fabułę wybrałem kampanię "Reign of Winter", bo babcia zawsze mnie za dzieciaka straszyła chatką na kurzej nóżce i babą jagą, więc myślę, że fajnie byłoby opowiedzieć tę historię. Sesja będzie oferować podróże po fajnych miejscówkach, rąbankę z różnymi przeciwnikami, gadanie z NPC-ami, ogólnie wszystko to, co najfajniejsze w heroic fantasy. Tyle że na meszce Młotka. W PIGUŁCE:
Jakieś pytania? Kto chętny, niech się wpisuje. Pozdro! Ostatnio edytowane przez Carnal Grief : 09-04-2017 o 19:36. |
09-04-2017, 20:13 | #2 |
Reputacja: 1 | Czemu tak właściwie WFRP?
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: psionik, Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas |
09-04-2017, 20:55 | #3 |
Reputacja: 1 | Wystarczyło napisać, że młotek w Golarionie Chociaż jeżeli chcesz robić heroic fantasy, mechanika WFRP może nie być za dobrym wyborem - punkty obłędu i cały system magii ostro 'przyciemniają' klimat. |
09-04-2017, 21:06 | #4 |
Reputacja: 1 | Też mnie dziwi ta kombinacja. Ja bym proponował mechanikę DungeonWorld, a jak już tak bardzo chodzi o procenty to może BRP.
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. Ostatnio edytowane przez Komtur : 09-04-2017 o 21:14. |
09-04-2017, 21:24 | #5 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
1. Magia w młotku, szczególnie kapłańska jest dość mocno związana ze światem. Jak zamierzasz rozwiązać kwestię różnic między magami i klerami PFowymi a młotkowymi? 2. Skoro chcesz prowadzić przygodę gotową to pojawia się problem konwersji potworów z PF na młotka, przy czym jest sporo mechanicznych różnic miedzy tymi systemami. Jak zamierzasz ten problem rozwiązać? | |
10-04-2017, 09:59 | #6 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Dobra, widzę że to jednak głupi pomysł i nie ma co nad tym dumać i dyskutować. Do zamknięcia. |