|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Czy zechciałbyś zagrać ze mną w przedstawionym świecie? | |||
Tak! Brzmi ciekawie i chętnie poznam go bardziej. | 2 | 20.00% | |
Może. Pokaż wikipedią, mapę i opowiedz mi więcej. | 8 | 80.00% | |
Nie! Twój pomysł jest do bani, nie znasz się na tworzeniu świata, porzuć ten pomysł. | 0 | 0% | |
Głosujących: 10. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
11-06-2017, 00:37 | #1 |
Reputacja: 1 | Dzieci Ośmiu - Czy ktoś zagra w autorski setting? Witam wszystkich. .Lat temu 1,5 + miesiąc otworzyłem rekrutację do autorskiego settingu wspartego "autorską mechaniką". Z radością odkryłem, że zainteresowałem swym tworem, aż piątkę graczy. Dwa miesiące później zamknąłem sesję. Świat okazał się nudny nie tylko dla mnie, a moje zdolności MG nie były w stanie uciągnąć tego dzieła. Siły na zamiary itp. Mój drogi setting nie został zapomniany, ulokowałem go bezpiecznie w tym sznurku wewnątrz mojej czaszki, którzy trzyma uszy przytwierdzone do głowy. Tam spędził ostatnie 1,5 roku gdzie rozważałem jego wady, zalety i znowu wady. Wyrzuciłem to co było bez sensu, bez powodu lub po prostu nudne, a zostawiłem to co było dla mnie istotne. Kilka drgań mózgosznura później i chce wam przedstawić kompletnie zmieniony setting, z kilkoma rzeczami, którzy moi poprzedni gracze mogą pamiętać. To jest jednak dopiero sonda, bo chcę zobaczyć czy ktoś zechce dać mi szansę. Przedstawię wam tu w uproszczony setting, oraz złożę masę obietnic, które postaram się spełnić. Bez dalszego przeciągania DZIECI OŚMIU Gdzie gramy? Świat nie ma jeszcze oficjalnej nazwy, zarówno w mojej głowie jak i wewnątrz settingu. To nie znaczy, że cywilizacje nie wynalazły nazw dla świata, po prostu nie są one ujednolicone. Gracze wcielą się w postaci zamieszkujący jeden z trzech zaplanowanych przeze mnie kontynentów. Od kilku stuleci lud tego kontynentu zaczął go nazywać Teisha - Kontynent Śpiącego Słońca. Kontynent znajduje się w klimacie umiarkowano-podwzrotnikowym. Niziny na wschodzie i północy, wyżyny i góry na południu i zachodzie. Za południowymi górami jest duży niezamieszkały teren pustynny. Na północy znajduje się duża wyspa, za nią mniejsza w kształcie pół-księżyca. Na kontynencie obecnie znajdują się 4 kraje, podzielone obszernymi terenami ziemi niczyjej. Czym gramy? Postaci graczy należałyby do rasy Warborne (nie jestem w stanie na razie wymyślić dobrego spolszczenia. Sugestie mile widziane). Rasy [ludzi] stworzonej przez boga wojny Hytosa, która wiele tysiącleci temu wygrała walkę o dominację z rasami stworzonymi przez pozostałych bogów. Od tamtego czasu, reszta panteonu przygarnęła dzieci Hytosa pod swoją opiekę w wyniku czego powstało 8 narodów. Taneusi - podwładni Taneusa - boga Słońca, Bogactwa i Władzy. Lud zamieszkujący Najwyższe Królestwo na wschodzie. Od tysiąca lat rządzi nimi Wieczny Król, przy pomocy szlachciców różnej rangi. Jedyny kraj, który kładzie tak duży nacisk na rolę niewolnictwa. Corusi - poddani Corusa - boga Ziemi, Ciemności i Strachu. Lud zamieszkojący Ziemie Nadtyrana na zachodzie. Nadtyran jest najsilniejszym Baronem ziem ich kraju. Zezwala on pomniejszym Baronom na rządzenie swoimi ziemiami według własnego uznania, tak długo jak służą jemu. Ozdali - słudzy Ozdala - bezpłciowego boga Ognia, Postępu i Szaleństwa. Zamieszkują południowe góry i ziemie podgórskie w Republice Postępu. Arcanepunk/steampunk, zmieszany z ksenofobią wobec pomysłów z zewnątrz. Weweni - wyznawcy Weweny - bogini Życia, Płodności i Tradycji. Ten lud zamieszkuje północną wyspę w Teokracji. Stoją w kompletnej opozycji do Ozdali, chociaż tak jak oni odrzucają wszelkie pomysły z zewnątrz. Hytosi - ci którzy pozostali wierni Hytosowi - Bogu Wojny, Honoru i Siły - Nomadyczny naród luźno powiązanych ze sobą klanów. Wśród nich znajdują się najemnicy, ochroniarze, dzicy wojownicy ale też rycerze zakonni i żołnierze. Elsani - sługi Eslany - Bogini Piękna, Snów i Powietrza. - kolejny nomadyczny naród, który jeszcze tysiąc lat temu posiadał własny kraj: Wolne Księstwo Eslany. Współcześni Eslani są pozbawieni kraju i zajmują się tworzeniem sztuki, opowieści i wszystkiego innego, aby ich pani nie obudziła się, gdyż to oznaczałoby koniec świata. Onheri - wierni dualnego boga Onhera - żeglarze, piraci, odkrywcy i handlarze. Ohner jest bóstwem o dwóch twarzach - Ojca Pienistej Brody oraz Słonej Suki - jedna przedstawia dostatek i wolność morza, druga niebezpieczeństwa i nieprzewidywalność głębin. Zamieszkują w wolnych miastach portowych plus jeden szczep na dalszej północnej wyspie. Sytosi - oddani Sytos - boga Śmierci, Czasu i Księżyca - bardziej organizacja niż naród. Nikt nie rodzi się Sytosi, nim zostaje się z wyboru. Dzielą się oni na Kapłanów śmierci, podróżnych mnisi i łowców nieumarłych. Jak gramy? Porzucam swój "autorski" system i po prostu wykorzystam z Storyteller System, na którym bazuje WoD Wprowadzę tylko kilka własnych modyfikacji. Chcę wam pokazać świat, a mechanika będzie tylko dla ułatwienia rozgrywki. W ilu gramy? Planuję zaprosić do gry ze mną 4 osoby. Kiedy gramy? Podejrzewam, że rekrutację wrzucę gdzieś we wrześniu, a sesja zacznie się w październiku. Czemu? Obecanki Chcę zrobić kilka rzeczy zanim zacznę rekrutację. - Rozpisanie wikipedii na Obsidian Portal - Narysować mapę, aby łatwiej graczom pokazać świat. Koniec moich wypocin. Chciałbym wiedzieć czy ktoś będzie zainteresowany zagraniem ze mną. Z chęcią przyjmę wszelkie pytania, sugestie i wszelkie uwagi co do mojego świata. [media]http://s2.quickmeme.com/img/f0/f0b0fccf9185fc3a54278f9da6f1fc96640a4d7f38a1304f62 71cb3dcddd49de.jpg[/media] Z góry dziękuję wszystkim zainteresowanym.
__________________ Mother always said: Don't lose! |