lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Tunelarz 2? (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/17563-tunelarz-2-a.html)

Someirhle 13-11-2017 08:42

TFT nie jest złe, grałem to PBC, całkiem przyjemnie mi się grało. Polecam.

Anonim 19-11-2017 11:49

Miniraport z postępów!

Próbuję użyć jednak mojej mechaniki, którą używałem w tym kosmicznym Przetrwaj to! Opierała się co prawda na neuro (odnośnie rzutów 3k20) i systemie "Draśnięcie, Lekka rana, Ciężka rana i Krytyczna rana", ale coś tam działała. Teraz to znacznie ulepszyłem, ale nie wiem czy zbytnio nie skomplikowałem - u mnie w pliku excel wszystko pięknie oblicza się przy naciśnięciu jednego klawisza, ale wyjaśnienie mechaniki zaczyna wyglądać tak:



Muszę jeszcze trochę nad tym zastanowić się.

Someirhle 19-11-2017 22:55

Eee, to nie jest mniej więcej to co poprzednio?

Anonim 20-11-2017 16:57

Cytat:

Napisał Someirhle (Post 754083)
Eee, to nie jest mniej więcej to co poprzednio?

Tak i jak pamiętamy tak sobie to było, dlatego po tym jak wysłałem wczoraj wiadomość tutaj to stworzyłem coś innego. Prosta karta postaci, która oblicza wszystko sama. Jednocześnie mechanika na tyle skomplikowana, żeby było co kombinować i optymalizować. Niebieskie pola to pola gdzie się coś wpisuje, reszta jest automatyczna. Z ostatecznej wersji pewnie wypadnie "Obrona" (to słowo), no bo w sumie nie oznacza ona tego samego co "Atak" i "Obrona", a odnosi się raczej do... hmm... czy postać nastawiona jest na używanie czarów, czy bycie wojownikiem, czy jest pod tym względem zrównoważona... CrM? MrC?

Someirhle 21-11-2017 14:22

Wygląda bajerancko, tylko nie kminię czym się rzuca. Ujemne wartości atrybutu i zakres tychże sugerują mi 1k20, ale tej kolumny dziesiątek nie kminię.

Nie róbmy zasad obciążenia, dogadywanie obciążenia w drużynie śmierdzi. A jak już boisz się, że będziemy zbierać setkę mieczy i dwie beczki mana potów to daj hard cap na ilość broni/mikstur i już. Przynajmniej takie jest moje zdanie.

Avitto 21-11-2017 21:38

Jeśli dobrze rozumiem to "kolumna dziesiątek" jest w niebieskim polu, czyli predefiniowana w całości w trakcie tworzenia KP.

Też ciężko mi domyślić czym się rzuca, ale stawiałbym 3k6/k20.

Ciekawi mnie natomiast wzór na wyznaczenie "współczynnika mocy magicznej". Skądinąd niezła nazwa.

Anonim 22-11-2017 17:52

Cytat:

Napisał Avitto (Post 754422)
Jeśli dobrze rozumiem to "kolumna dziesiątek" jest w niebieskim polu, czyli predefiniowana w całości w trakcie tworzenia KP.

Też ciężko mi domyślić czym się rzuca, ale stawiałbym 3k6/k20.

Ciekawi mnie natomiast wzór na wyznaczenie "współczynnika mocy magicznej". Skądinąd niezła nazwa.

To ostatnie to większy z Wiedza/SiłaWoli, więc nic skomplikowanego.

Rzut k20 wszędzie oprócz "procentów", które są oczywiście k100 (ale te są rzadko - niektóre czary mają w opisie procenty, w sumie można to robić k20, ale już tak napisałem).

Resztę już dam w rekrutacji jak dokończę zasady. Piszę je w punktach ze spisem treści, który można kliknąć i przeniesie do stosownego tematu. Staram się, żeby wszystko było jak najkrócej, ale pewnie i tak dla zainteresowanych nie obejdzie się bez wysłania doc przez email (choć w rekrutacji uda mi się napisać jeszcze większy skrót wystarczający, żeby zagrać jak kogoś nie interesuje za bardzo mechanika).

Zamieniłem "Obronę" na "Więź atomową", no bo w sumie tam i tak są możliwe opcje tylko "-1", "0" i "1", czyli elektron, neutron i proton.

Someirhle 22-11-2017 18:26

To czekam, akurat miesiąc mija :P


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:18.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172