|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
14-11-2017, 16:39 | #21 |
Reputacja: 1 | dawałam znać jak jest, ale i tak chętnie zagłosuję ^^ I - Stężenie zjawisk dziwnych - 3 - bo według mnie jest fajnie jak takie rzeczy zaskakują postać II - Tajność organizacji - 8 - zawsze chciałam być tajnym agentem! III - Wielkość organizacji - 6 - Fajnie jakby była ogólnoświatowa, ale to nie tak, że w każdym miejscu są wielkie budynki i masa ludzi na posyłki. Raczej porozrzucani agenci IV - Stopień w hierarchii - 6 - Chciałabym się sprawdzić |
14-11-2017, 17:09 | #22 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
14-11-2017, 17:16 | #23 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Nie upieram się jednak, to Ty tu rządzisz | |
14-11-2017, 17:37 | #24 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
14-11-2017, 18:59 | #25 | ||||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Oki póki co sonda po 4 osobach (Atu, Psion, Gomoron, Aiko) wygląda tak: I - Stężenie zjawisk dziwnych (ok 4.8) I - 6 I - Stężenie zjawisk dziwnych: 7 - może nie kataklizm na skalę światową, ale coś definitywnie poszło nie tak i ci co mają wiedzieć, wiedzą. I - Stężenie zjawisk dziwnych: 3/4 - zdarzają się, ale zwykły zjadacz chleba nie ma o tym pojęcia. I - Stężenie zjawisk dziwnych - 3 - bo według mnie jest fajnie jak takie rzeczy zaskakują postać II - Tajność organizacji (ok 8.1) II - 7 II - Tajność organizacji: 8 - rzadkość, właściwie to bardziej jakiś pion/dział w obrębie istniejących organizacji. II - Tajność organizacji: 9/10 II - Tajność organizacji - 8 - zawsze chciałam być tajnym agentem! III - Wielkość organizacji (ok 4.6) III - 10 III - Wielkość organizacji: 1 - kilka osób, mniej więcej odpowiednik klasycznej Drużyny RPG. III - Wielkość organizacji: 1/2 III - Wielkość organizacji - 6 - Fajnie jakby była ogólnoświatowa, ale to nie tak, że w każdym miejscu są wielkie budynki i masa ludzi na posyłki. Raczej porozrzucani agenci IV - Stopień w hierarchii (ok. 4.0) IV - 4 IV - Stopień w hierarchii: 3: już nie szeregowy, ale jeszcze nie kierownik IV - Stopień w hierarchii: 3 IV - Stopień w hierarchii - 6 - Chciałabym się sprawdzić --- - To z tej trójki głosów to uśredniając wyniki by każdy był jednakowo niezadowolony to wychodzi takie cóś: - Skala zjawisk dziwnych - 4.8 czyli średnia. Coś się trafia tu i tam, wiadomo, że jest ale jak z wrogimi dywersantami czy Tigerem czyli samemu można przez całe lata wojny nie spotkać ani nie spotkać nikogo kto spotkał. - Tajność organizacji - 8.1 czyli bardzo duża. Czyli coś jak że są jacyś tam komandosi czy inni faceci w czerni co robią takie numery no ale może to i jacyś żandarmi albo spadachroniarze tak naprawdę to robią. - Wielkość organizacji - 4.6 czyli jakaś lokalna. Na terenie jednego kraju lub podejrzanego rejonu i większym natężeniu zjawisk dziwnych założono daną organizację do zbadania tych dziwów. Wtedy BG by byli jednym z takich zespołów na terenie np. jakiegoś miasta czy do jakiegoś zadania przydzielonych. - Stopień w hierarchii - 4.0 czyli średni. BG wtedy byliby odpowiednikiem podoficera w wojsku. Tyle, że liczebność organizacji z założenie o wiele mniej masowa więc te grupki i tłumki były by proporcjonalnie mniejsze. Na takim podoficerskim etacie to by pewnie BG odpowiadali za podobną sobie liczbę innych agentów np. byli tym starszym agentem z pary agentów albo drugą parę do pomocy. --- - No to trochę się pozmieniały rachunki ale kategorie na razie niezbyt No ale tak czysto orientacyjnie te rachunki Cytat:
- A co do trzęsienie portkami to Gracz sam z siebie musi chcieć grać w grę by nimi trząść inaczej, żaden MG ani scenka czy sesja go nie zmusi. Ktoś ma opory przed takim klimatem horroru, grozy itd. to chyba niezbyt dobrze by się wgrywał w takiej sesji. Cytat:
Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||||
15-11-2017, 00:12 | #26 |
Reputacja: 1 | I - 5 II - 6 III - 6 IV - 4 No i jestem przeciwko posiadaniu jakichkolwiek paranormalnych mocy przez BG. Zresztą, jako doskonale wyszkoleni szpiedzy będziemy mieli szeroki wachlarz umiejętności. Trochę kombinowania, planowania i damy radę z większością problemów. |
15-11-2017, 00:13 | #27 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Przeczytaj Necroskopa, warto nawet jak nie użyjesz do sesji | |
15-11-2017, 13:51 | #28 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Oki póki co sonda po 5 osobach (Atu, Psion, Gomoron, Aiko, Az) wygląda tak: I - Stężenie zjawisk dziwnych (ok 4.9) I - 6 I - Stężenie zjawisk dziwnych: 7 - może nie kataklizm na skalę światową, ale coś definitywnie poszło nie tak i ci co mają wiedzieć, wiedzą. I - Stężenie zjawisk dziwnych: 3/4 - zdarzają się, ale zwykły zjadacz chleba nie ma o tym pojęcia. I - Stężenie zjawisk dziwnych - 3 - bo według mnie jest fajnie jak takie rzeczy zaskakują postać I - 5 II - Tajność organizacji (ok 7.7) II - 7 II - Tajność organizacji: 8 - rzadkość, właściwie to bardziej jakiś pion/dział w obrębie istniejących organizacji. II - Tajność organizacji: 9/10 II - Tajność organizacji - 8 - zawsze chciałam być tajnym agentem! II - 6 III - Wielkość organizacji (ok 4.9) III - 10 III - Wielkość organizacji: 1 - kilka osób, mniej więcej odpowiednik klasycznej Drużyny RPG. III - Wielkość organizacji: 1/2 III - Wielkość organizacji - 6 - Fajnie jakby była ogólnoświatowa, ale to nie tak, że w każdym miejscu są wielkie budynki i masa ludzi na posyłki. Raczej porozrzucani agenci III - 6 IV - Stopień w hierarchii (ok. 4.0) IV - 4 IV - Stopień w hierarchii: 3: już nie szeregowy, ale jeszcze nie kierownik IV - Stopień w hierarchii: 3 IV - Stopień w hierarchii - 6 - Chciałabym się sprawdzić IV - 4 --- - To z tej trójki głosów to uśredniając wyniki by każdy był jednakowo niezadowolony to wychodzi takie cóś: - Skala zjawisk dziwnych - 4.9 czyli średnia. Coś się trafia tu i tam, wiadomo, że jest ale jak z wrogimi dywersantami czy Tigerem czyli samemu można przez całe lata wojny nie spotkać ani nie spotkać nikogo kto spotkał. - Tajność organizacji - 7.7 czyli bardzo duża. Czyli coś jak że są jacyś tam komandosi czy inni faceci w czerni co robią takie numery no ale może to i jacyś żandarmi albo spadachroniarze tak naprawdę to robią. - Wielkość organizacji - 4.9 czyli jakaś lokalna. Na terenie jednego kraju lub podejrzanego rejonu i większym natężeniu zjawisk dziwnych założono daną organizację do zbadania tych dziwów. Wtedy BG by byli jednym z takich zespołów na terenie np. jakiegoś miasta czy do jakiegoś zadania przydzielonych. - Stopień w hierarchii - 4.0 czyli średni. BG wtedy byliby odpowiednikiem podoficera w wojsku. Tyle, że liczebność organizacji z założenie o wiele mniej masowa więc te grupki i tłumki były by proporcjonalnie mniejsze. Na takim podoficerskim etacie to by pewnie BG odpowiadali za podobną sobie liczbę innych agentów np. byli tym starszym agentem z pary agentów albo drugą parę do pomocy. --- - Co do pytań o stężenie zjawisk dziwnych myślę, że najłatwiej by zobrazować na osi czasu. To by pewnie decydowało kiedy by się działa sesja. Dla mnie rozważam pod tą sesję lata ok 1936 - 46. Im bliżej tej pierwszej daty tym zjawiska dziwne są bardziej dyskretne, bardziej przypimina to tropienie kultystów i zabawę w szpiegów/detektywów. Im bliżej tej drugiej datym tym wyraźniej widać, że coś jest nie halo. Tak orientacyjnie to lata 36 - 37 to raczej zabawy w detektywów i tropicieli kultystów. Początek wojny tak z lat 39 - 40 to nadal skalą przypomina wynalazki odrzutowe, rakietowe albo prace nad bombą jądrową. Czyli ploty są, że ci Niemcy nad czymś pracują ale właściwie nie wiadomo czy to nie dezinformacja i czy im w ogóle z tego coś wyjdzie. Koniec wojny z lat 45 - 46 to wielkie booom i urwanie głowy jak się okazuje, że te Niemiaszki jednak naprawdę coś w ten deseń zmajstrowały. Na to oczywiście trzeba brać łatkę, że odrzutowiec czy rakieta to nasza nauka jakoś przewidywała, że to realne i możliwe była kwestia kto i kiedy to urobi tą teorię w praktykę. A o duchach, demonach i czarach no to wiadomo jakby ktoś chciał na to kasę od rządu. I dlatego nie pasują mi moce w stylu lewitacji przedmiotów czy osób bo bierze się takiego gościa na pokaz i widać, że coś jest na rzeczy --- - Co do mechy myślę, że użyję swojej parchowej. Czyli trochę cyferek w skali 1 - 10 i kulanie na k10. Ale co do profesji/specostwa poza tymi co są w tej chwili widziałbym coś w ten deseń: Alchemia - wiedza o warzeniu różnych mikstur, właściwości różnych substancji wpływających na immaterium. Odpowiednik fizyki i chemii w świecie nauki. Niezbędna wiedza do projektowania i wytwarzania materiałów i półproduktów na różne bariery, urządzenia, czujniki, odstraszacze itd. Immaterium - rozpoznawanie stworzeń, zjawisk pochodzących z immaterium. Ważna dla każdego kto dłużej zajmuje się immaterium czy to jako badacz, naukowiec, zwiadowca czy detektyw. Pozwala mieć nadzieję, że rozróżni się zjawiska jednak dość naturalne dla naszego świata od tych pochodzących z immaterium. Konstrukty - używanie istot z immaterium do łączenia ich z żywymi istotami z naszego świata. W przypadku ludzi mówi się wówczas o opętaniach. Powstają wówczas różne wypaczone hybrydy istot z dwóch światów. Zakazana w Agencji. Medium - kontakt z duchami i demonami, zwykle podczas transu, hipnozy, snu czy wizji. Bezpośredni kontakt z immaterium jest zwykle zbyt niebezpieczny. Niemniej istnieją ludzie którzy potrafią odbierać pulsowanie tej dziwnej mocy w postaci obrazów czy głosów nawet jeśli są względnie daleko od takich zjawisk. Rytuały - wiedza paktowania z istotami z immaterium, bazująca na wiedzy z przekazów mediów lub jakichś zapisków. Wiedza dająca nadzieję na kontrolowanie danego fragmentu immaterium np. w przyzwaniach. Często potężne byty czy artefakty są zbyt potężne by obcować z nimi bezpośrednio, odpowiedni rytuał pozwala złagodzić skutki takiej bytności. Spaczinżynieria - rozumienie, projektowanie przedmiotów i mechanizmów używającej immaterium. Standardowe przedmioty, broń czy pancerze często słabo sprawdzają się z silnymi emanacjami immaterium. Im są silniejsze tym prawa naszego świata działają tam słabiej. By coś zdziałać trzeba używać narzędzi zasilanych immaterium. Starożytny język - umiejętność czytania i mówienia w dawnych językach, runach, znakach, glifach itd. Wybierz trzy w jakich umie posługiwać się postać. Wiedzę często trzeba poszukiwać po starych księgach i zapomnianych pergaminach. Bez wiedzy zostaje badania albo improwizacja. Ważne dla postaci nastawionych na poszukiwanie wiedzy. --- - Pewnie zezwolę na dwie. Jak ktoś nie chce robić sobie kogoś z dziwnym hobby może sobie oczywiście zrobić zwykłego żołnierza, drajwera, cekaemistę, sapera czy cóś. Robi sobie wówczas z premedytacją kogoś z normalnym zawodem - Jak ktoś ma pytania albo pomysły względem umsów czy specostwa albo innych takich to jest okazja pogadać - Dumam jeszcze nad tą hierarchią i stopniami jak to rozwiązać. Pewnie sporo sesja by leżała od współpracy z innymi i BG i BN czy to w jakimś rajdzie komandosów czy śledztwie. Zwłaszcza, że mecha raczej nastawiona jest na zespół speców i w pojedynkę zawsze czegoś brakuje.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
15-11-2017, 13:54 | #29 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ "Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014 Nieobecna 28.04 - 01.05! | |
15-11-2017, 14:07 | #30 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
- A tu daje linka z takiej małej ściągi: https://docs.google.com/document/d/1...WWA5QkOU/edit#
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |