Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-12-2017, 21:04   #1
 
Rebirth's Avatar
 
Reputacja: 1 Rebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputację
Superhero w absurdalnym, ordynarnym i parodystycznym sosie

Witajcie,

od dawna w mojej głowie siedzi sesja z totalnie odjechanym humorem. Siedziało to na dawno przed zapowiedziami South Park: TFBW. W zasadzie humor jaki przewiduje, to będzie mieszanka chamskości i kloaczności South Park z absurdem i dramatem z Bojack Horseman. Czyli gracze też powinni być przynajmniej 16+

Na dodatek ktoś zniszczył fabrykę Stoperanu, który reklamował się "nie daj się zaskoczyć biegunce". Więc od tej pory na biegunkę trzeba strasznie uważać, bo jak się damy zaskoczyć, to...

... na wszelki wypadek warto poczytać artykuł... "Jak rozpoznać niebezpieczną biegunkę" -> Jak rozpoznać niebezpieczną biegunkę? - Zdrowie - Choroby - Polki.pl

Nie wiem czemu to napisałem, ale mam nadzieję że ocaliłem komuś życie. Niebezpieczne biegunki to nie jedyne zmartwienie tego świata. Sesja będzie o superbohaterach i superzłoczyńcach, ale rozdawać ich moce będą Absurd, Ironia i Przypadek. Sesja byłaby na 5 graczy, którzy musieliby jakoś między siebie rozdzielić pre-definiowane moce opisane poniżej:

1. Funditus vulgaris.

Pasywna: postać jest w stanie wywołać skrajne emocjonalnie reakcje poprzez pokazywanie środkowego palca (lub palców) w stronę ofiary. Ofiara najczęściej sprowokowana traci kontrolę nad sobą. Warunkiem działania mocy jest dokładne zobaczenie przez ofiarę środkowego palca. Zobaczenie kątem oka powoduje osłabienie efektu lub jego brak.

Aktywna: by aktywować tą moc, bohater musi być goły na wysokości pośladków i wypięty w stronę ofiary. Wówczas z pomiędzy jego pośladków (i wiadomego miejsca) wyłania się dodatkowa ręka, która pokazuje środkowy palec z którego czubka bucha płomieniem żywego ognia. Potraktowana tym atakiem ofiara doznaje szoku, po czym w jej dłoni pojawia się rewolwer. Ofiara nie mogąc znieść tak potężnej zniewagi strzela sobie z niego w głowę. Moc można użyć raz dziennie. Efektem ubocznym ataku jest potworny ból wiadomego miejsca u bohatera, oraz trudności w siadaniu przez jakiś czas.

2. Spiritus flatuentia.

Pasywna: bohater posiada swojego infrawymiarowego przyjaciela, którym jest jego własne pierdnięcie. Te w skutek jakiegoś niewyjaśnionego zbiegu wydarzeń zyskało świadomość i utknęło w infrawymiarze, jednak nadal jest w stanie wpływać na świat rzeczywisty. Naukowcy nazywają tą istotę "infrapierdem". Owe pierdnięcie jest nierozerwalnie połączone z jego właścicielem i może z nim współpracować, a nawet prowizorycznie porozumiewać się. Pierdnięcie jest w stanie zaatakować ofiarę poprzez ciągłe atakowanie jego nozdrzy przeraźliwym smrodem, do tego stopnia że traci ona przytomność. By atak był skuteczny, ofiara nie może mieć kataru (lub braku węchu). Pierdnięcie jest odporne na podmuchy wiatru.

Aktywna: raz na 24 godziny inframetan z którego złożony jest infrapierd, na 30 sekund zamienia się w zabójczy gaz porażający nerwy i doprowadzający do śmierci każdego kto zostanie nim potraktowany. Ofiara doznaje potwornej śmierci, gdyż ostatnią rzeczą jaką czuje jest, hm, to trudne do opisania, ale nie ma nic gorszego.

3. Risus mania.

Pasywna: bohater jest w stanie w każdym momencie rzucić jakiś dowcip, który wywoła niekontrolowany wybuch śmiechu u każdego kto go usłyszał. Intensywność wybuchu zależy od poczucia humoru i nastroju ofiary, niemniej ostatecznie zawsze doprowadza do utraty tchu i przytomności. Dowcip może być suchy jak wiór i stary jak Rzym, nie ma to znaczenia. Ofiary i tak się będą śmiały, ku zdumieniu samych siebie.

Aktywna: raz na dzień bohater może powiedzieć dowcip, od którego wszyscy którzy go usłyszą tak bardzo się roześmieją, że dojdzie u nich do asfiksji i zatrzymania akcji serca. Ofiary umrą ze śmiechu.

4. Labium fortis.

Pasywna: bohater posiada niezniszczalne i nadludzko silne wargi, które może dodatkowo naciągnąć do wysokości piersi (lub zakryć nimi twarz). Wargi te mogą być wykorzystywane wszelako - od osłony, przez atakowanie przeciwników, po rozłupywanie orzechów kokosowych. Efektem ubocznym jest ich czasami przypadkowe rozluźnianie i ogólna trudność niekiedy w wysławianiu się (zwłaszcza po użyciu). Wargi są nieczułe na ból.

Aktywna: na pół minuty i raz w ciągu dnia ciało bohatera przejmuje właściwości jego warg. To znaczy że sam staje się niezniszczalny i nadludzko silny. Jednak same wargi stają się punktem witalnym i wystarczy byle otarcie, a dochodzi z nich do obfitego krwotoku, który niezatamowany szpitalnymi metodami może doprowadzić do poważnego uszczerbku na zdrowiu, lub nawet wykrwawieniu się bohatera.

5. Res Luxuria.

Pasywna: bohater posiada unikatową tylko dla niego zdolność używania specjalnych przedmiotów o niezwykłych mocach. Nie jest jednak w stanie przewidzieć który przedmiot po dotknięciu aktywuje się, ani nie jest w stanie go wyczuć. Przedmiotem może być wszystko. Na razie znany jest tylko jeden przedmiot mocy - "Gwizdek Starożytnego Techno". Po zagwizdaniu w niego, wszyscy którzy byli w zasięgu dźwięku krzyczą "hejoooo" i zaczynają rytmicznie podskakiwać przez kilka sekund.

Aktywna: raz dziennie bohater może aktywować ukrytą moc przedmiotu. W przypadku "Gwizdka Starożytnego Techno" jest to zamienienie go w "Gwizdek Lokomotywy". Ktokolwiek poza bohaterem zetknie się nagą skórą z gwizdkiem zamieni się w wiecznego, pół-nagiego technomuła, wyposażonego w białe rękawiczki, gwizdek i fluorescencyjne rurki wokół ramion. Ofiara tego ataku będzie rytmicznie i dziwnie podrygiwała, jak gdyby łyknęła mieszankę LSD i amfetaminy. Będzie to robić aż śmiertelnie padnie z wycieńczenia, lub do momentu w którym bohater powie: "Lokomotywa odjechała". Wtedy ofiara ataku poszuka najbliższej katapulty i wystrzeli się z niej w stronę najbliższego zamku. Efektem ubocznym jest panika jaką wywołuje widok "Gwizdka Lokomotywy" - bohater staje się wrogiem publicznym numer 1 we wszystkich krajach świata, a ludzie którzy zobaczą gwizdek będą woleli umrzeć niż zostać wiecznym technomułem.

Jeśli znajdą się chętni, to założę rekrutkę (obecnie jestem bezsesyjny :P), stworzę prolog, opiszę cele sesji i zasady. Sesja w dużej mierze storytellingowa, z możliwym używaniem google doc'a
 
__________________
Something is coming...

Ostatnio edytowane przez Rebirth : 29-12-2017 o 21:09.
Rebirth jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:31.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172