Cytat:
Co do drużyny to dla mnie wymarzonym początkiem byłaby geneza samych bohaterów, a więc i ekipy, ale rozumiem, że znacznie komplikowałoby to pracę MG. Gracze potrafią być nieprzewidywalni i w końcu mogłoby się okazać, że nikt nie chce pracować w drużynie. Dlatego uznałem, że w tej kwestii podporządkuję się zdaniu większości. |
Co do kosmitów to opcjonalne źródło mocy. Z drugiej strony można by uznać, że celność Arrowa była wynikiem kosmicznych genów :) Kwestia dekoracji. Dlatego pytam o takie rzeczy, bo jak komuś kosmici nie leżą, to się nie pojawią. W tej chwili nie mam spójnej wizji, wszytko wciąż jest płynne. Na razie mam wyobrażenie miasta i okolic i prau npców, postaram się spisać i wrzucić dzisiaj. Co do rozpoczęcia. Możemy zrobić to od drugiej strony :) Tzn. gramy drużyna, ale w retrospekcjach odgrywamy początki. |
Opcja jest atrakcyjna, ale jak dla mnie im realistyczniej, tym lepiej. Wszelkie jazdy z kosmitami i meta-ludźmi to dla mnie bajki dla dzieci, przy których zaczynam ziewać (w sumie najlepsze sezony Arrow, były najbardziej "przyziemne" - 1, 2, 5, 6 też dawał radę. |
Mój koncept nieco upada w przypadku kosmitów. Ja wolałbym, bez kosmitów. Ale jak większość ich chce. To niema takiego kosmity, którego nie dałoby się wysłać w kosmos ;-) |
Kosmici spoko, tylko pytanie zrobisz typowych kosmitów tzn. humanoidy bardzo podobne do ludzi czy odlecisz i zrobisz latające bloby, kryształy czy inne coś |
Pomyślałem, pokombinowałem i mam! Klimat Poważny, ale bez przesady. Humorystyczne akcenty się pojawią. Świat zbliżony do naszego, zarówno pod względem kosmitów jak i mistyki. Czyli podobno są, ale podobno niema i nikt nie wierzy. Czyli może coś takiego zaistnieć raz na jakiś czas. Ogólna stylistyka pseudonaukowa. Wszelkie cuda wyjaśniane są naukowo i brzmią bardzo dobrze, choć nie powtarzajcie ich osobom mających coś wspólnego z prawdziwa nauką :) A więc moce mogą mieć źródło w: - eksperymentach naukowych - programach super żołnierzy (udanych i nieudanych :)) - ekstremalnym wytrenowaniu - bajeranckich gadżetach - nowoczesnej i eksperymentalnej technologii Nasi herosi: - powinni być porządnymi kolesiami - powinni być ukierunkowani na pomoc bliźnim - nie powinni być psycholami i mordercami - nie powinni być odludkami (przynajmniej pierwszoplanowi, drugoplanowi powinni być w stanie przez epizod współpracować z resztą) - nie powinni być niezniszczalni (wiem, że mechanika pozwoli na odporność większą od czołgu, ale ciężko będzie mi wyjaśnić, dlaczego wciąż strzelają do Was z RPG :P) Parę informacji o miejscu akcji. Możecie te informacje wykorzystać w waszych historiach, choć nie musicie. https://drive.google.com/open?id=1Hs...IIjD_SLbiGwhAg |
Wysłałem KP; młody Szalony Naukowiec. |
Dwie karty już mam. Kto da więcej? |
Ostatnio ciężko mi się myśli, więc mogłem przegapić. Karty robimy wedle standardowego szablonu plus dodatek "Super Powers" tak? |
Tak. 30 pkt na moce (w polskim dodatku supermocy są inne ilości punktów). |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:00. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0