Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


Zobacz wyniki ankiety: Zgłosiłbym się chętnie do:
Pierwszej opcji - Stacja Eureka 6 35.29%
Drugiej opcji - Rowy Krwią Płynące 6 35.29%
Trzeciej opcji - Wyspa Kodiak 6 35.29%
lol sorry nie, wut, pls stohp.... haha xd 3 17.65%
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 17. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-11-2020, 17:34   #11
Wiedźma
 
Buka's Avatar
 
Reputacja: 1 Buka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputację
Eureka wygląda ciekawie... "odcięci" od świata, postawieni przed nieznanym, horror, survival, poczucie zaszczucia, komu ufać komu nie... i teoretycznie miejsce dla większej ilości graczy? (Mowa o 8 naukowcach).

Rowy... absolulu nie :PPP Nastolatki. W Polsce. W czasach mniej lub bardziej obecnych. 3 x nie... no i właśnie ogólnie za stara już jestem na odmóżdżacz z takim podkładem...

Kodiak daje poczucie najwięcej "wolności" odnośnie lokacji, świata, ale i... Tego co może się wydarzyć. Jedna wielka niewiadoma, i to pozytywna... jest jednak jedno "ale"? Z tego co widzę bardzo ograniczona ilość miejsc, jedynie 2 laski i 2 facetów?

Jestem więc za Eureką

Pozdrawiam!
 
__________________
"Nawet nie można umrzeć w spokoju..." - by Lechu xD
Buka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-11-2020, 18:16   #12
 
Vantablack's Avatar
 
Reputacja: 1 Vantablack ma wspaniałą reputacjęVantablack ma wspaniałą reputacjęVantablack ma wspaniałą reputacjęVantablack ma wspaniałą reputacjęVantablack ma wspaniałą reputacjęVantablack ma wspaniałą reputacjęVantablack ma wspaniałą reputacjęVantablack ma wspaniałą reputacjęVantablack ma wspaniałą reputacjęVantablack ma wspaniałą reputacjęVantablack ma wspaniałą reputację
Ale z was wapniaki.
 
Vantablack jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-11-2020, 18:20   #13
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 1 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
Zagłosowałem za Rowami. Za horrorami nie przepadam, w Rowach nigdy nie byłem, ale jakoś nęci.
 
__________________
Ten użytkownik też ma swoje za uszami.
JohnyTRS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-11-2020, 18:45   #14
 
Ombrose's Avatar
 
Reputacja: 1 Ombrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputację
@Buka
Na pewno nie chciałbym, aby w Eurece była ósemka graczy. To byłoby dla mnie zbyt obciążające, zwłaszcza że tam byłoby więcej fabuły do odkrycia i postacie nie padałyby tak po prostu jak w Rowach. Myślałem o maksymalnie szóstce i reszta NPC.
Co do Kodiak, to 4 osoby to liczba orientacyjna. Maksymalnie mogłoby tam być sześć postaci graczy, tak jak w Eurece. Nie miałbym nic przeciwko, żeby na przykład było dwóch reporterów. Albo ewentualnie ktoś mógłby wcielić się w postać, która już wcześniej mieszkała na wyspie. Na przykład kustosza muzeum itp.

@JohnyTRS
Spoko, ja tam też nie byłem. Wybrałem to miejsce prawie na chybił trafił, korzystając z google maps

***

Zmieniając temat - myślałem nad prostą mechaniką. Nie chciałbym kompletnie sam decydować o śmierci lub szaleństwie postaci.
Gdy postać gracza znajdzie się w szczególnie szokującej sytuacji, albo będzie pod dużą presją, albo napotka coś nie z tego świata, nastąpi rzut k10. Jeżeli wypadnie 8, 9 lub 10 - postać otrzyma ranę psychiczną. Trzy rany psychiczne to szaleństwo i koniec gry. Ran psychicznych można się pozbywać - poprzez satysfakcjonującą rozmowę z postacią innego gracza lub prowadzonym przeze mnie NPC. Ewentualnie po wykonaniu czegoś będącego bardzo w zgodzie z charakterem postaci lub też szlachetnego, jak na przykład uratowaniu kogoś.

Oprócz ran psychicznych będzie można też uzyskać rany fizyczne i zginąć - rzecz jasna. Tutaj mechanika jest nieco ostrzejsza. Kiedy postać wda się w walkę lub zostanie zaatakowana (być może po podjęciu złej decyzji) to: 10 oznacza natychmiastowa śmierć, natomiast 7, 8 i 9 to odniesienie rany. Trzy rany - śmierć. Przy czym nawet jedna rana niezatamowana może się źle skończyć, jak to w prawdziwym życiu.

Jeżeli jednak nie będzie Wam się podobać ta mechanika, to możemy z niej zrezygnować i postawić na czysty storytelling. Miło byłoby usłyszeć, co myślicie na ten temat.
 
Ombrose jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-11-2020, 23:22   #15
 
rudaad's Avatar
 
Reputacja: 1 rudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputację
Dobry pomysł, ale tylko do Rowów, jak sądzę?

W reszcie projektów nie ma racji bytu.
 
__________________
"Najbardziej przecież ze wszystkich odznaczyła się ta, co zapragnęła zajrzeć do wnętrza mózgu, do siedliska wolnej myśli i zupełnie je zeżreć. Ta wstąpiła majestatycznie na nogę Winrycha, przemaszerowała po nim, dotarła szczęśliwie aż do głowy i poczęła dobijać się zapamiętale do wnętrza tej czaszki, do tej ostatniej fortecy polskiego powstania."
rudaad jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-11-2020, 23:43   #16
 
Ombrose's Avatar
 
Reputacja: 1 Ombrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputację
Ma, kluczem jest częstotliwość rzutów. Mechanika jest taka, że im więcej rzutów, tym wszyscy koniec końców źle skończą. W Rowach byłoby dużo więcej rzutów, bo zagrożenie byłoby dużo bardziej in your face za każdym rogiem. W pozostałych sesjach trzeba byłoby bardziej zapracować, aby doszło do rzutu. Więc koniec postaci bardziej by się odwlókł w czasie. Tak to sobie wymyśliłem
 
Ombrose jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-11-2020, 23:53   #17
 
rudaad's Avatar
 
Reputacja: 1 rudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputację
Nie przemawia to do mnie, eliminuje z sesji graczy, którzy prowadzą swoje postacie zgodnie z założeniem KP i fabuły sesji, która każe im pchać się w paszczę bestii (lub, jak kto woli - MG). Chyba, że pojawiły by się obostrzenia co do charakteru i poczynań BG już w samej rekrutacji. Ewentualnie każde KP byłoby pod tym kątem omówione miedzy Mistrzem, a sługą... tfu graczem!
 
__________________
"Najbardziej przecież ze wszystkich odznaczyła się ta, co zapragnęła zajrzeć do wnętrza mózgu, do siedliska wolnej myśli i zupełnie je zeżreć. Ta wstąpiła majestatycznie na nogę Winrycha, przemaszerowała po nim, dotarła szczęśliwie aż do głowy i poczęła dobijać się zapamiętale do wnętrza tej czaszki, do tej ostatniej fortecy polskiego powstania."
rudaad jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-11-2020, 23:56   #18
 
Ombrose's Avatar
 
Reputacja: 1 Ombrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputację
Hmm... widzę, co masz na myśli. Na pewno nie chciałbym limitować graczy podczas tworzenia postaci. W tych dwóch sesjach te mechanika mogłaby rzeczywiście być niepotrzebna. Miałem ochotę po prostu zachować dreszcz emocji, jakim jest rzucenie kostką
 
Ombrose jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-11-2020, 23:59   #19
 
rudaad's Avatar
 
Reputacja: 1 rudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputację
To poprowadź na konkretnym systemie, ograniczenia w tworzeniu KP od razu będą znane. Dodatkowo zasady rozpatrywania działań BG będą dla nich oczywiste i sami się ograniczą. Co najważniejsze Ty będziesz miał satysfakcję z losowości efektów opisanych wydarzeń.

Każdy MG wkłada masę pracy w przygotowanie i prowadzenie, dlatego też, a może przede wszystkim, zasługuje na dobrą zabawę i brak ograniczeń w swojej sesji.
 
__________________
"Najbardziej przecież ze wszystkich odznaczyła się ta, co zapragnęła zajrzeć do wnętrza mózgu, do siedliska wolnej myśli i zupełnie je zeżreć. Ta wstąpiła majestatycznie na nogę Winrycha, przemaszerowała po nim, dotarła szczęśliwie aż do głowy i poczęła dobijać się zapamiętale do wnętrza tej czaszki, do tej ostatniej fortecy polskiego powstania."
rudaad jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02-11-2020, 12:12   #20
 
Ombrose's Avatar
 
Reputacja: 1 Ombrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputację
Myślę nad Zewem Cthulhu, bo z tego co pamiętam jest dosyć prosta. Ewentualnie nWoDowa by pasowała, ale zostanę jednak przy Cthulhu.
Edit: miałem na myśli mechanikę Eldritch Horrors, za pomocą której grałem już jedną sesję na forum. Sam Zew Crhulhu dzieje się w 1920, przez co karta postaci i mechanika nie pasują do teraźniejszości

Na razie jest remis, co pokazuje, jak bardzo jesteście pomocni Dla Rowów wygląda to wstępnie niekorzystnie, bo tutaj widziałbym znacznie więcej graczy niż tylko 5. Eureka i Kodiak zostają i wstępnie chyba milej spoglądam na Kodiak. Jeśli nic więcej się wydarzy, to w weekend napisałbym rekrutkę
 

Ostatnio edytowane przez Ombrose : 02-11-2020 o 22:27.
Ombrose jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:32.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172