Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


Zobacz wyniki ankiety: Zagrasz?
Tak 9 52.94%
Nie 5 29.41%
, ale jeszcze zobaczę. 8 47.06%
, ale pod warunkiem, że... (dokończ w komentarzu) 2 11.76%
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 17. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-11-2020, 19:50   #21
 
Rewik's Avatar
 
Cytat:
Napisał pi0t Zobacz post
Pomysł i temat ciekawy, ale na razie bez deklaracji. Potrzeba więcej szczegółów.
Konkrety pewnie pojawią się na początku grudnia, bo teraz się trochę zakorkowałem.

Ale będę kombinował pewnie coś w klimatach godfather'a w święta.

Zaś mechanicznie nastawiam się na brak zróżnicowanych ról. Tylko podział na frakcje i wspólne pule umiejętności dla frakcji. Dla wtajemniczonych: trochę tak jak to miało miejsce u mnie w Ankh Morpork z Audytorami Rzeczywistości. Myślę, że to też da trochę swobodę graczom w odgrywaniu. Przykład - jeśli chcą grać kimś w stylu ochroniarzem to tak się będą kreować i o ile są z miasta mogą korzystać z umiejki ochroniarz. Myślę, że jest w tym tez spory potencjał taktyczny.

Oczywiście dam jakieś ograniczenia, żeby nie każdej nocy można było harcować.

To trochę pomoże mafii w ukrywaniu się pośród ról, bo nie musza wskazywać na/udawać konkretną rolę, tylko wystarczy zaśpiewać.

No i zobaczę co na to Traveller
 

Ostatnio edytowane przez Rewik : 17-11-2020 o 20:05.
Rewik jest teraz online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22-11-2020, 15:47   #22
 
hen_cerbin's Avatar
 
Bardzo ciekawy pomysł Flecka i fajne rozwinięcie w dyskusji. Zapowiada się świetnie. Nie wiem czy się zgłoszę, ale obserwował będę na pewno.
 
__________________
Sonda - Gobliny

Ostatni, cz. IV
Druidh, Gladin, Gob1in, Stalowy do 09.12.2021r.
hen_cerbin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-12-2020, 12:03   #23
 
Rewik's Avatar
 
Mała, cicha aktualizacja przed (oby) burzą.

Trzon zasad mamy opracowany. Sesja będzie w klimatach mafii z Chicago, lata 60-te. Gracze wcielą się w mafiozów pośród których będą zdrajcy. Więcej szczegółów dot. fabuły mam nadzieję opowie Traveller w swoim czasie.

Co do mechaniki. Będzie to znów coś innego niż standardowa mafia. Chyba już tak mam...

Gracze mają swoją przynależność (mafia lub "szczur" - nazwa robocza) i dostępne dla swoich przynależności akcje (jedna pula dla jednej przynależności), które opłacają punktami akcji.

Każda akcja używana jest w jednym z miejsc na mapie - tu przykładowa, dopiero zaczęta.

Miejsca są podzielone na "rewiry" (kolory na mapie). Każdy gracz (także szczur) ma swój jawny rewir w którym akcje kosztują go mniej.

Trudność rozgrywki dla szczurów polega nie na tym by odstrzelić konkretne, silniejsze role, ale na tym by "zorganizować" morderstwo w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie oraz najlepiej by odstrzelić tych z większa ilością pozostałych im punktów akcji.

Nie ma roli ukrytej. Poniekąd miejsca stanowią takie "role" , ale każdy gracz może odwiedzić każde miejsce (tyle ze w swoim rewirze taniej). Nie ma więc problemu z ujawnianiem roli, a szczury mają łatwiej by się schować pośród reszty. Dość istotnym elementem będzie ekonomia punktów akcji - na tej podstawie można starać się przewidzieć ruchy przeciwnika, a poprzez analizę poprzednich działań być może odnalezienie "szczura".


Same akcje jeszcze opracowane nie są. Wymagają jeszcze balansu i zmian. O tym innym razem...


Jesli są uwagi/pomysły słucham.
 

Ostatnio edytowane przez Rewik : 12-12-2020 o 12:14.
Rewik jest teraz online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-12-2020, 12:47   #24
 
Anonim's Avatar
 
Cytat:
Napisał Rewik Zobacz post
Trudność rozgrywki dla szczurów polega nie na tym by odstrzelić konkretne, silniejsze role, ale na tym by "zorganizować" morderstwo w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie oraz najlepiej by odstrzelić tych z większa ilością pozostałych im punktów akcji.

Nie ma roli ukrytej. Poniekąd miejsca stanowią takie "role" , ale każdy gracz może odwiedzić każde miejsce (tyle ze w swoim rewirze taniej). Nie ma więc problemu z ujawnianiem roli, a szczury mają łatwiej by się schować pośród reszty. Dość istotnym elementem będzie ekonomia punktów akcji - na tej podstawie można starać się przewidzieć ruchy przeciwnika, a poprzez analizę poprzednich działań być może odnalezienie "szczura".
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-12-2020, 19:00   #25
 
Rewik's Avatar
 
Trochę się tego obawiałem, ale mniejsza o to, bo to tylko skrót.

Po przemyśleniu - sesja nie wystartuje przed świętami z uwagi na zasoby czasowe. Wciąż sobie będziemy ją tworzyć, ale w swoim tempie.

Temat aktualny, ale odłożony w czasie ( no i pewnie pozbędziemy się otoczki śniegowo-zimowej)
 
Rewik jest teraz online   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:37.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168