Cześć!
Zastanawiam się właśnie nad poprowadzeniem na forum sesji, którą prowadziłem jakiś czas temu na żywo, ale wolę zbadać grunt, zanim ruszę z rekrutacją. Tym, bardziej, że byłaby to spora odmiana od tego, w co tutaj grywam ;)
Ale przechodząc do meritum: sesja rozgrywałaby się w czasach współczesnych (około roku 2012), w świecie dokładnie takim, jaki znamy. Przynajmniej na samym początku gry – bo jednym z kluczowych elementów rozgrywki byłoby odkrywanie, że nie do końca tak jest (celowo piszę ogólnikami, o tym za chwilę). Poza tym w programie wycieczki znajdą się także: tajne organizacje, nutka teorii spiskowych, alternatywne rzeczywistości oraz motywy straty, żałoby i dysonansu.
Mechanikę i setting biorę z systemu Broken Rooms, ale zależy mi na tym, by
gracze nie znali settingu. Jest on moim zdaniem zdecydowanie ciekawszy, jeśli poznaje się go od zera w trakcie gry, zamiast dostawać wcześniej infodump. Mechanikę udostępnię wraz z rekrutacją, razem z zasadami tworzenia postaci (no chyba że ktoś będzie już teraz zainteresowany), ale generalnie nie należy do skomplikowanych.
Sama sesja miałaby też nieco nietypową strukturę – po rekrutacji odegrałbym z każdym graczem osobno krótki prolog na docu, przy okazji wyjaśniając mechanikę (można to porównać do odgrywanych czasem w Wampirze sesji przez przemianą postaci). Dopiero potem rozpoczęłaby się właściwa sesja (jednostrzał z potencjałem na dłuższą kampanię).
Co myślicie o takiej propozycji?
EDIT:
Pod tym linkiem znajdziecie opis tworzenia postaci i trochę informacji o mechanice