lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   3 sesje do wyboru (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/19422-3-sesje-do-wyboru.html)

Leoncoeur 27-08-2021 11:25

3 sesje do wyboru
 



User posted image
DE GEHEIMEN van MARIENBURG

WFRP 2 ed., sesja miejska, kryminał, groza

W mieście zaczęli ginąć bogaci kupcy, a ulotne poszlaki są... niejasne i niepokojące. Seryjny morderca nieuchwytny dla miejskiej straży i mający za nic ochronę najbogatszych marienburgczyów jest geniuszem zbrodni? Trepy ze straży miejskiej miotają się jak goblin w bibliotece, bo nie ma twardych punktów zaczepienia lub dowodów mogących skierować ich na jakikolwiek trop. Może dlatego, że zabierają się do tego źle? Może tych poszlak należy szukać na granicy światów, albo nawet jeszcze głębiej. Nikt ci wszak nie powie tyle co sama ofiara. Wszystko to okraszone niepokojącymi wydarzeniami w mieście, które objawiają się w już materialnym, ale bardziej przerażającym wymiarze grozy. Może nie jest ważniejsze kto zabił, ale co pierwsza z ofiar sprowadziła do Marienburga w ładowni swojego okrętu?

Dla osób nie będących przyspawanymi do "Sold down the river". Nie czytałem tego dodatku, a Marienburg będziemy tworzyć my, nie jego autorzy. My, bo uwielbiam światotworzenie kreatywnych graczy. Z jednej zatem strony będzie to horror-kryminał, z drugiej oddolna kreacja Marienburga na wielu płaszczyznach - choć to drugie nieobowiązkowe jak ktoś woli skupiać się na fabule i nie lubi tworzyć miejsc, ludzi i klimatu składających się na duszę perły Jałowej Krainy.
Na start autorski system rozwinięć początkowych: wolisz za startowe zbombować postać inwestując w nią klasycznie w cechy/umiejętności, czy wykupić znajomości, kontakty, pozycję postaci w mieście?



User posted image
ZEHN KLEINE JÄGERMEISTER

Real / obrzeża old WoD, kryminał, sensacja, krewpotiłzy

Para reporterów w Bangkoku badająca sprawy zamieszania globalnego holdingu w handel ludźmi w Tajlandii. Para członków gangu w Mexico City, starająca się przetrwać i odkryć co pchnęło półświatek blisko 25 milionowej aglomeracji do wojny totalnej. Para elitarnych najemników mających znaleźć i zniszczyć siedzibę terrorystów w amazońskiej dżungli. Coś ich łączy? No oczywiście, że nic. Skąd takie przypuszczenia? Przecież tak trzy różne sprawy nie mogą mieć jednego, wspólnego zwornika i łączenie ich w jedną sesję to zwykła GMowska fanaberia, prawda :> ?

Nie sugerujcie się wymienionym Światem Mroku, bo to w jego ujęciu ma być normalna sesja mortali. W odróżnieniu od mojego "Jaki tu spokój", motywy nadnaturali nie będą eksponowane raczej. Mechanika WoD będzie tu używana bo ją lubię (choć mech tylko tam gdzie trzeba, wolę storyteling, a kto tej mech nie zna - nie ma problemu, podstawy wyjaśnię, resztę biorę na siebie). No i niech będzie świadomość, że to nie czysty real world. Jestem też elastyczny - jak w którejś par dobierze mi się dwóch/dwie/dwoje co lubią WoD klimaty, to mogę dać więcej smaczków, zdarzeń czy NPC w tym klimacie, ale bez jakiejś przesady. Nie jestem też przyśrubowany do miejsc, jeżeli dwójka graczy z jednego wątku wolałaby bawić się w innym mieście, o ile będzie to możliwe (nie przewiduje opcji totalnej i krwawej, wyrwanej spod kontroli władzy wojny gangów/mafii w czeskiej Pradze, elo). Jak dwójka z sesji czystej sensacji (najemnicy) przekona mnie do innej mechaniki, też nie widzę przeszkód (choć gdyby doszło do crossa wątków przejdziemy na tą z WoD). Nie będzie fajnie, to trochę odwrócenie pomysłu na sesję z sondy Ribaldo (Miami,) nie będzie szampana, będzie uliczny bród. Pogrywasz z tymi co mogą Ci zrobić krzywdę to możesz stracić oko (macha wesoło do Mi Raaza). Punkt ciężkości śledztwo <-> akcja, zależeć będzie od wątku. Reporterzy raczej czyste śledztwo z domieszką akcji, najemnicy odwrotnie, a gangersi pośrodku. Zdecydowanie 18+ bo byndzi brutalnie. A no i to będą 3 oddzielne wątki sesyjne, nie wykluczam solówek.



User posted image
HIAWATHA'S GRAVE

Historyczna / XVIII wieczna Ameryka (wojna królowej Anny), frontier, tajemnica

Niewielka osada nad jeziorem Ontario do niedawna była sielskim, spokojnym miejscem w którym każdy skupiał się jedynie na kuciu własnego losu. Na tym pograniczu kolonii brytyjskich i francuskich istna mieszanka narodowościowa osadników wydziera amerykańskim lasom bogactwa i żyje z dnia na dzień z dala od wielkiego świata. Wszystko przekreśla jednak wojna. Co prawda kolumny "Milice Canadienne" i regimenty "brytyjczyków maszerujące na siebie i wyrzynające się na pograniczu nie są dla mieszkańców istotnym problemem, to ich sojusznicy owszem. Konfederacja Irokezów wspiera Brytyjskie Kolonie, a Ottawowie, Pottawomi i inne kanadyjskie plemiona - Francję. Osada naszych bohaterów leży na styku terytoriów indiańskich i wpływów kolonii dwóch europejskich mocarstw. Zarówno Francuzi, jak i Anglicy ślą do osady ludzi mających zebrać podatki i pobór do oddziałów milicji, aby zaakcentować tym swoją zwierzchność nad osadą i wymóc postawienie się po jednej ze stron. To może wiązać się z napadem któregoś z plemienia indian i zagładą, a grać na zwłokę w nieskończoność nie można. W samej osadzie nie brakuje też mieszkańców, którzy są jasno i mocno zorientowani proangielsko i profrancusko, w jednej z bijatyk padła już pierwsza śmiertelna ofiara. Jedna z rodzin skrywa jednak sekret, który związany jest z Hiawathą, założycielem federacji plemion irokeskich. Być może rodzinna tajemnica może uratować osadę, jeżeli odnajdzie się grób Hiawathy - półlegendarnego założyciela konfederacji irokeskiej.

Historia. Plemiona indian okolic Wielkich Jezior. Zagadka w postaci rodzinnej tajemnicy. Obyczajówka w zakresie społeczności osady stojącej w rozkroku. do 4-5 postaci z jednej rodziny lub ich najbliższych przyjaciół (lub sierot przygarniętych i dorastających w tejże rodzinie). Mech na WoD, ale tylko jako niewielkie wsparcie do storytelingu (chyba, że zakwalifikowani gracze wolą inną mech, luz). Ostatni Mohikanin ver 2.0. Nie kce mi się więcej pisać, bo i tak takie historyczne sesje mają mało chetnych, ale że noszę się z tym konceptem od lat to wrzucam, bo czemu nie :P



Leoncoeur 27-08-2021 11:28

meh, zapomniałem, że forum ma małą szerokość, potem zmniejszę obrazki by nie było tak tragicznie, ale to za jakas godzinke.

Bonifacy 27-08-2021 12:22

Nie zagram, ale pierwsza mi sie podoba.

Bellatrix 27-08-2021 13:28

Zdecydowanie numer jeden. I ten autorski system rozwinięć mi się podoba :)

Ketharian 27-08-2021 14:07

Jestem zainteresowany wszystkimi opcjami, ale najbardziej leży mi na sercu WFRP. Od dłuższego czasu chodzi za mną postać estaliańskiego podróżnika w plebejskich krainach Północy!

Brilchan 27-08-2021 15:37

Uuu fajnie na wszystkie 3 mam pomysł na postać

Do WHRP chodzi za mną pomysł Bakłarza Profesora wyrzuconego z uczelni za to że próbował przekonać ludzi że nie morowe powietrze powoduje zarazę ale ludzkie fekalia za co został wyśmiany i w infamii przeniósł się na wieś aby pomóc chłopom w stylu pozytywistycznego doktora Judyma znalazł szczęście żonę doczekał się dzieci ale zaraza odebrała mu i to może więc zwrócił się w kierunku magii ? Nie jestem pewien na pewno by chciał zrozumieć świat żeby nikt nie musiał cierpieć jak on cierpiał.

Zajął by się tą sprawą żeby zyskać sławę i możnych protektorów którzy wsparliby jego badania nazwałby się Jonathan Wesse i byłby BARDZO luźno inspirowany tą postacią historyczną

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=TLpzHHbFrHY[/MEDIA]

Co do drugiej od dawna chodził za mną koncept zabójcy do wynajęcia ze slamsów meksyku będący jednocześnie kapłanem Lao a raczej kultystom przeinaczającym tą wiarę na swoje potrzeby.

Oryginalnie planowałem tą postać jako wampira z klanu Shemedi ale da się łatwo przerobić na normalsa.

Ostatnia podoba mi się najmniej ale fajnie byłoby zagrać kimś w rodzaju Sullego z serialu Doktor Queen białasa uratowanego przez Indian który bardzo chciałby mieć inny kolor skóry :P

Ogólnie dobrze mi się z tobą grało jako ze współgraczem lubię twój styl pisania i chętnie bym u ciebie zagrał.

Najbardziej mi odpowiada opcja nr 2 ale we wszystkich z chęcią bym wziął udział.

Ribaldo 28-08-2021 12:25

Zdecydowania "Zehn Kleine Jagermeister" i zdecydowanie wątek Bangkok i handel ludźmi.
Skoro to Azja i skoro to WoD, nawet jeżeli wątek nadnaturalny będzie nie będzie wyjątkowo eksponowany, to czy tamtejszy folklor i mitologia będą obecne, czy jednak pozostajemy w kręgu zachodnich mitów?

Leoncoeur 28-08-2021 13:35

Pewien zachodni sznyt mam tam zamiar lekko akcentować (w dobie globalizacji i profilu metropolii jaką jest BKK - to raczej naturalne). Ale nacisk jednak będzie na tamtejsze aspekty kulturowe, bo to miejsce po prostu jest tego warte.

Bardziej się tu martwię o Meksyk i Mexico City, bo tam nie byłem i się mniej znam. Dlatego taki podział - wątek gangsterski będzie mocniej przykryty akcją, a reporterzy w BKK bardziej w klimacie ekspozycji lokalnego kolorytu (na róznych płaszczyznach, być może też tej nadnatural w ujęciu lokalnym).

Leoncoeur 02-09-2021 07:35

Jako że moje nadzieje na odzew zainteresowania względem propozycji były/są w kolejności odwrotnej do zamieszczonych i ostatnio wbiły dwie rekruty do WFRP, to zapewne strzelimy sobie po Jagermeisterku, bo 5 osób mi wystarczy, a często są zgłoszenia tych co nie zabierają głosów w sondach. Rekru zacznę pisać w niedzielę/poniedziałek najpewniej

Nie wykluczam też ewentualnego ruszenia Marienburga równolegle, skoro tylu osobom koncept sesji się spodobał... ale to dopiero gdy zobaczę, że będę miał na to czas (ciężko rozkminić jak w praktyce będzie wymagający czasowo ZK Jagermeister - to będzie zależeć od graczy).

Sonda niech powisi jeszcze do końca tygodnia.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:05.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172