Pathfinder Kingmaker Witam Zastanawiam się nad poprowadzeniem przygody, póki co jednego rozdziału do okolic końcówki 3 poziomu doświadczenia. Na oko 1 - 4 graczy może 6. Realizacja zadań z wysuniętego posterunku w dziczy i zwalczanie zagrożeń w lasach oraz wzgórzach, walka z bandytami o teren. Czy byłby ktoś zainteresowany grą? Jeśli tak, to proszę się wypowiedzieć się na poniższe pytania. 1. Przeważnie upraszczam mechanikę w przygodach na forum. Zastanawiam się właśnie do jakiego stopnia teraz ją zredukować: Czy coś podobnego do tego co było w wersji PC, statystyki, 11 skillów i parę umiejętności Czy jeszcze bardziej minimalnie do statystyki i kilku umiejętności, a większość storytelling. 2. W jaki sposób rozstrzygać walki? Czy posty na forum w schemacie mój cios potworem - wasze posty z reakcją i atakiem - mój post z reakcją potwora i atakiem i tak nasze tury na przemian z małymi postami aż do rozstrzygnięcia walki? Czy bardziej walka w docu z całą drużyną dopisującą się w tekst do końca trwania walki i wklejanie postów po zakończeniu? |
Cześć, czy to jest ta przygoda w której można przejąć kontrolę nad domeną? Potencjalnie byłbym zainteresowany. Popieram upraszczanie mechaniki. Walki zazwyczaj robi się w docu. |
Cytat:
Ranghar, jeśli chcesz prostszą mechanikę, to 2E jest wdzięczną opcją. Do tego Paizo wydało Kingmakera na 2E. |
Może to 2e nie jest złą opcją. Od jakiegoś czasu przymierzam się do 2E właśnie. Co zaś do walk: obie opcje są spoko. W moich sesjach ostatnio preferuję walkę w komentarzach, a potem odpis. Ale gdoc też może być. Raczej nie wątek sesji, bo głupio wyglądają deklaracje po jedno czy dwa zdania. |
W pierwszym rozdziale nie dotrzemy do budowania domeny, ale postać będzie można robić uwzględniając ten kierunek rozgrywki od drugiego rozdziału. Nie miałem jeszcze styczności z E2, musiałbym trochę wpierw w niej pograć, żeby wziąć się za prowadzenie w niej przygód. Materiały do kampanii mam do starej wersji. Więc raczej zostaje przy uproszczeniu mechaniki na własną rękę, tylko się zastanawiam czy połowicznie, czy mocniej o same Ability i kilka Feats. |
PF1 to wciąż miriad opcji wszystkiego. Moduł zarządzania makro - czymś więcej niż swoją postacią sam w sobie komplikuje sprawę. Dodaj te dwie rzeczy i się robi bigos. Dodaj pbf i jest to bigos ciężkostrawny. Znajdą się i amatorzy takiego specjału oczywiście, ale… czasem kończy się to ciężkim posiedzeniem ;) Zerknij co tam ciekawego w oficjalnej przygodzie, zaadaptuj co fajne a potem tak jak masz zamiar, uprość. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:36. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0