Testowanie autorskiej mechaniki 2.0 Mam nadzieje, że żaden moderator mi łba nie urwie za takie coś... Ogólnie niektórzy z was wiedza, ze prowadzę prace nad autorska mechanika. Powoli się zaczyna wyłaniać to co chce uzyskać, ale wiadomo. Bez różnych punktów widzenia i ostrzału konstruktywnej krytyki nici z dobrego produktu. Dla tego zapraszam was na serwer gdzie będzie zawsze aktualny pdf tej mojej gry. Wygenerowany link zaproszenia do discorda: https://discord.gg/hPavNNZs3S |
Coś słabo z frekwencją więc postanowiłem dać bezpośrednio linka do folderu: https://1drv.ms/f/s!AvzeuCrWt16si3C2...E-8RW?e=d5W0PN |
Nikt nie jest chętny na komentarz? Próbujcie :) |
Zaglądałem przy poprzednim poście, ale po prostu nie przykuło mojej uwagi na tyle żeby się wczytywać głębiej - i do tego momentu całkowicie wyleciało mi z głowy. Może po prostu słabo sprzedajesz ten system w tekście? Szanuję świadczącą o regularnym nakładzie pracy ilość wersji, stąd chciałem dac jakiś odzew, żebyś nie czuł się ignorowany. Może postaw jakąś grę na tym? |
Yh. Obecnie konkurencja o uwagę jest tak duża, że tylko najbardziej zainteresowani dziedzina mają szanse się przebić przez tekst i czegoś się dowiedzieć... |
Ktoś byłby chętny na krótka, ale intensywną "sesje" w testowanie tej mechaniki? Trzeba, by było zrobić ze dwie-trzy postacie i wziąć udział w klasycznej karczemnej awanturze. |
jezeli nie potrafisz programowac to obecnie bardzo latwo jest wykorzystac AI do takich testow, opisujesz dokladnie mechanike, parametry postaci i ogladasz raport po 100 iteracjach konkretnych testow bardzo latwo wtedy wychwycic niezbalansowane zalozenia |
Yh. No tak... Pewnie mozna tak piszesz, ale ja chce z czlowiekiem. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:11. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0