Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy

Świat Mroku Świat Mroku


Zobacz wyniki ankiety: Ulubiona tradycja
Bractwo Akashic 1 2.22%
Niebiański Chór 2 4.44%
Kult Ekstazy 3 6.67%
Mówcy Marzeń 3 6.67%
Eutanatosi 11 24.44%
Porządek Hermesa 7 15.56%
Synowie Eteru 4 8.89%
Verbena 5 11.11%
Wirtualni Adepci 5 11.11%
Opustoszali 4 8.89%
Głosujących: 45. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-07-2009, 18:41   #21
 
Lunar's Avatar
 
Reputacja: 1 Lunar ma z czego być dumnyLunar ma z czego być dumnyLunar ma z czego być dumnyLunar ma z czego być dumnyLunar ma z czego być dumnyLunar ma z czego być dumnyLunar ma z czego być dumnyLunar ma z czego być dumnyLunar ma z czego być dumnyLunar ma z czego być dumnyLunar ma z czego być dumny
Jestem pierwszą osobą, która zagłosowała na Synów Eteru.

Ano bardzo cieżko wybrać ulubioną Tradycję, zwłaszcza, że Maga lubię za różnorodność, acz jestem w stanie powiedzieć kogo lubię najmniej.

Ale wypowiem się najpierw o całej reszcie:
Chyba. Jestem zbyt rozstrojony, żeby być z Bractwa Akashic.
Hipisowscy Kultyści - to ciekawy pomysł, ale nigdy nie potrafiłbym chyba czymś takim zagrać.
Mówcy Marzeń - ciekawi, ciekawi, aczkolwiek widzenie wszędzie duchów ciężko mi odegrać. Uwielbiam Indian, acz przy tym co oferuje reszta Maga, wypadają dla mnie blado.
Eutanatos - reinkarnacja i cyklizm nigdy nie były dla mnie przyjaznymi filozofiami. Może cyklizm w luźnym pojęciu ujdzie, acz typowo hinduski rdzeń ich Tradycji, dharma i karma, nie przemawiają do mnie. Wrzucanie Widm w Zapomnienie z powodu tego, iż wydaje się im, że to dobra droga, też nie jest zbytnio szlachetne. Lubię za to hinduskie metody rozumienia energii jak np Ćakry od ktorych pochodzi starsza nazwa Tradycji.
Niebiański Chór - podoba mi się, gdyby zaaplikować go na Bliskim Wschodzie. Tak. To jest to co sugeruję. Drużyna gnostyka, muezina, księdza, popa i rabina
Porządek Hermesa - nie wyewoluowali zbytnio od starych czasów. Są na szarym końcu.
Verbena - czad. Nie podoba mi się staro-poganizm, bieganie w białych kieckach wokół ognisk i wiedźmie kociołki. To już przeszłość. Za to lubię verbenę, która wie jak zrobić dobrą ziołową.. ekhem. Znaczy, sporządza napary, kadzidełka, w jej nowoczesnym na miare końca XX wieku unosi się przyjemny zapach. Być może gdzieś chadza osobliwy kot. Okna przytłumione są zasłonami. Na ścianach wiszą, na półkach stoją: ozdoby, dziwaczne koty, figurki, osobliwości ezoteryczne. Mistycyzm jest w powietrzu.
Szarlatanka, cyganka, wróżka, szczypta każdej takiej profesji powinna być w niej. Gościnna, miła, niczym wieszczka. Można znaleźć spokój i ukojenie.
Tak. Mówię o verbenie niczym o kobiecie.
Lubię Wirtualnych Adeptów, acz mało lubię ludzi którzy ich zbyt pochopnie wybierają. Nie da się ukryć, że Cybersieć rządzi wraz z bezpośrednimi aluzjami do Matrixa, Tronu i oczywiście Neuromancera. Jako, że utożsamiam się z lwią częścią ideologii anarchistycznej, nie mogłem pozostawić ich obojętnymi. Uważają się za anarchistów cyberprzestrzeni. Ba. Ich gadżety mają wdzięczną nazwę Anarchtech. Jednak ich "anarchizm" jest czysto hakerski. Wręcz bardzo samolubny, tudzież niezgodny z myślą, nazwą (choć są tacy, co twierdzą, że to o co walczą ma być dostępne dla wszystkich). Wolność informacji, wolność dostępu. A za tym idzie wolność piractwa A ze zwykłych hakerów stają się hakerami Rzeczywistości..
Opustoszali - gotyk-punk zgodny z kliatem WoD'a. Nic dodać nic ująć. Bardzo fajni EMO.
Ahl-i-batin - idealni. W dzisiejszym świecie ich oświecenie poszło wraz z nauką, wydawać by się mogło. A przynajmniej części z nich. Dziś ich rekwizytem mogą zostać śmiałe teorie matematyczne i fizyczne, o superstrunach i innych szalonych teoriach unifikacji wszechświata, fizycznych dysput o naturze materii, przestrzeni i rzeczywistości w konsekwencji. Mój potencjalny mag Batini z pewnością byłby bardziej abstrakcyjnym matematykiem, niż fakirem z ulicy Madiny



No, ale przejdę do Synów Eteru. Są najbliżsi Unii (oczywiście nie ideologicznie), można się wyszaleć. Wszelkie pomysły związane z szalonymi wynalazkami. Ożywianie zwłok martwych poprzez potężną dawkę elektryczności, niczym Frankensteina. Bieganie z cewką tesli i palnikiem. No i wszystko, co sugeruje 4 kropa sfery materii: Transformery. Nie ma to jak mieć zmiennokształtny wóz, który lata, pływa, strzela w zależności od potrzeb.


PS - ankieta powinna mieć opcje wyboru Technokracji/inne <;
 

Ostatnio edytowane przez Lunar : 13-07-2009 o 18:46.
Lunar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-07-2009, 23:38   #22
 
Kaworu's Avatar
 
Reputacja: 1 Kaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputację
Synowie Za szaloną naukę, zwariowane wynalazki i wyładowania paradoksu, które im towarzyszą (wspomniałem, że kocham szalonych doktorków? )

Dalej jest Kult (za zabawy ) i Opustoszali (tych to bym odegrał ), ale jednak doktorki wymiatają Za stanie dokładnie pomiędzy Technokracją a Maruderami
 
Kaworu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21-11-2011, 16:12   #23
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Nie ma tu takich opcji i nic nie zaznaczę, a temat zmarł dawno temu, ale może jak teraz napiszę swój wybór to pojawi się więcej osób i temat odżyje...

Ja bym wybrał (choć prawie jestem pewien, że to nie tradycje przecież - ale potraktuję to jako równoprawne opcje do gry do tego co zostało wymienione jako tradycje) Maruderów albo Infernalistów. Przynajmniej bym wiedział jak grać. Z jednej strony Maruderzy mają styl, a z drugiej strony Infernaliści wydają się łatwi do prowadzenia, bo zło ogółem jest proste do prowadzenia. Poniżej o Maruderach tylko. Niestety, żeby grać takimi postaciami potrzeba poważnych ludzi, którzy są wyluzowani - mają dystans do gry, a równocześnie mogą się wczuć. No i przede wszystkim, którzy umieją czytać (bo w końcu mówiąc "gra" mam na myśli "gra przez forum") ze zrozumieniem nawet jeśli tekst przypomina szyfrogram oddziaływujący bardziej na odczucia i wyobraźnię niż racjonalne i logiczne myślenie przeciętnego człowieka. Ewentualnie rozgrywka może być oczywiście spłycona do czystego zewu chaosu. Postacie graczy jako potężni Maruderzy z Ciszą: 8 i zasada, że drużyna nie rozłącza się i jedziemy. Da się, ale trzeba mieć dystans do siebie i chęć napisania czegoś czego głębszy sens będzie ledwo odczuwalny na końcu albo w ogóle będzie jedynie przyjemnością z gry.
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 22-11-2011 o 11:01. Powód: wiem, że Maruderzy i Infernaliści to nie tradycje :)
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25-11-2011, 11:20   #24
 
BadWolf's Avatar
 
Reputacja: 1 BadWolf nie jest za bardzo znany
Cytat:
Ja bym wybrał (choć prawie jestem pewien, że to nie tradycje przecież - ale potraktuję to jako równoprawne opcje do gry do tego co zostało wymienione jako tradycje) Maruderów albo Infernalistów.
Prawdę powiedziawszy, nie jestem w stanie poważnie potraktować tej opinii, wygląda ona raczej na kiepski żart albo na trolling, i to dość słabo zawoalowany.

Tematem jest jednak "ulubiona Tradycja" więc wypowiem się w tej kwestii; wcześniej tylko zaznaczę, że system nazywa się "Mag: Wstąpienie", a nie "Nephandus: Zaciemnienie" czy jakkolwiek inaczej i to nie bez powodu, prawda? Owszem, można grać postaciami z innej frakcji Wojny Wstąpienia, tak samo jak można grać w crossover oWoDa gdzie Magom nie działają sfery (jest tutaj w archiwum taka sesja, dość mocno mnie przeraziła jej lektura). Co kto lubi.


Wracając do tematu. U mnie jeśli chodzi o ulubione Tradycje, to są trzy. Verbenae, Euthanatoi, Kult Ekstazy. Niekoniecznie w tej kolejności.

Verbenae to moja pierwsza wielka magowa "miłość". To subiektywna opinia, ale to jedna z Tradycji którymi łatwo się gra. Łatwo też (przynajmniej mi, osobie dość mocno kiedyś wkręconej w mitologię celtycką i różne pogańskie klimaty) stworzyć postać, jej system wierzeń, wymyślić styl magyi i foci (rekwizyty).

Kultyści. Boli mnie trochę to, jak ta Tradycja jest postrzegana przez większość graczy. Nie wymagam od nikogo znajomości traditionbooków, jednak wystarczy przeczytać króciutki opis tej Tradycji z podręcznika podstawowego żeby zrozumieć, że nie są bandą degeneratów i zboczeńców. Mogą sprawiać takie wrażenie, owszem. Dla Śpiących. Tymczasem większość postaci graczy, tak, przebudzonych, widzi owych Ekstatyków również jako wspomnianą już bandę.
Może to dlatego, że gracze często odgrywają Kultystów właśnie w taki sposób. A tymczasem to moim zdaniem jedna z stawiających przed graczem największych wyzwań Tradycji.

Jedna z. Bo na pierwszym miejscu będą dla mnie zdecydowanie Eutanatosi. Dziwi mnie taka popularność tej Tradycji w tej ankiecie, osobiście ich uwielbiam - ale też (zwłaszcza jako MG) zawsze staram się pokazać, jak ciężka jest tak naprawdę ich praca, jak wąska ścieżka którą kroczą i jak bolesne konsekwencje upadku. Nie Upadku, po prostu upadku.

Na koniec link, będący głównie ciekawostką. Świetny pomysł, do wykorzystania raczej przez doświadczonych graczy / MG.
Mage: The Dirty Version – Eumenides Tradition | Mob | United | Malcolm | Sheppard
 
BadWolf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25-11-2011, 12:08   #25
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał BadWolf Zobacz post
Prawdę powiedziawszy, nie jestem w stanie poważnie potraktować tej opinii, wygląda ona raczej na kiepski żart albo na trolling, i to dość słabo zawoalowany.

Tematem jest jednak "ulubiona Tradycja" więc wypowiem się w tej kwestii; wcześniej tylko zaznaczę, że system nazywa się "Mag: Wstąpienie", a nie "Nephandus: Zaciemnienie" czy jakkolwiek inaczej i to nie bez powodu, prawda? Owszem, można grać postaciami z innej frakcji Wojny Wstąpienia, tak samo jak można grać w crossover oWoDa gdzie Magom nie działają sfery (jest tutaj w archiwum taka sesja, dość mocno mnie przeraziła jej lektura). Co kto lubi.[/url]
Temat i tak był martwy, a przynajmniej go odmarłem. I nie, to nie żart. Na marginesie Zaciemnienie już jest - "Żul: Zaciemnienie" - wspaniałe realia do gry, ciekawe zastosowanie zasad WoD. Co do Maga to posiada dodatek pod tytułem "Księga Szaleństwa" opisujący dokładnie Maruderów i Infernalistów. Zreszą skoro te postacie występuję w grze "Mag: Wstąpienie" to są prowadzone przez MG. Tak więc to nie jest zmiana systemu, czy świata, a po prostu odwrócenie ról. Można to odegrać na poważnie.

Cytat:
Napisał Lunar Zobacz post
PS - ankieta powinna mieć opcje wyboru Technokracji/inne <;
Tak jak wyżej napisałem - zgadzam się.
Cytat:
Napisał Kaworu Zobacz post
Dalej jest Kult (za zabawy ) i Opustoszali (tych to bym odegrał ), ale jednak doktorki wymiatają Za stanie dokładnie pomiędzy Technokracją a Maruderami
To znaczy, że są tak źli jak Technokracja, czy tak w porządku jak Maruderzy?

Ktoś kto lubi opustoszałych mógłby powiedzieć jak oni wyglądają z jego punktu widzenia tak szerzej?

Kult opisał już BadWolf. Dzięki.

ps. No chyba, że komuś nie podoba się, że odmarłem ten temat, więc dajcie mi wieść na PW zamiast denerwować się Maruderami czy Infernalistami, bo nie mam problemu z usunięciem wiadomości, które tu wysłałem.
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 25-11-2011 o 12:14.
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25-11-2011, 12:38   #26
 
BadWolf's Avatar
 
Reputacja: 1 BadWolf nie jest za bardzo znany
Hmm, jeśli na poważnie, to ja przepraszam. Ot, jedna z wad komunikacji przez sieć. Może też ostrożność podyktowana dziwnymi erpegowymi doświadczeniami.

Chodziło mi o to, że podręcznik główny nie koncentruje się na tym, jak prowadzić dla innych frakcji Wojny Wstąpienia niż Tradycje, czyli dobre i pluszowe misie. Wiem, że jest Księga Szaleństwa - ale czy tam są wskazówki dla Narratora jak prowadzić / konstruować takich enpeców, czy jak prowadzić takim postaciom?

(Żula: Zaciemnienie kojarzę, nawiązanie było celowe).

Cytat:
Zreszą skoro te postacie występuję w grze "Mag: Wstąpienie" to są prowadzone przez MG.
Nie widzę tego, są też Wyrocznie, a czy to znaczy że są MG którzy pozwalają nimi grać?

Cytat:
doktorki wymiatają Za stanie dokładnie pomiędzy Technokracją a Maruderami
Hmm, ja chętnie zobaczę na której stronie którego podręcznika to jest opisane? (tak, to był sarkazm).

Cytat:
No chyba, że komuś nie podoba się, że odmarłem ten temat
Wręcz przeciwnie, przynajmniej mam gdzie nabijać licznik postów.
 
BadWolf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-12-2011, 17:25   #27
 
Efcia's Avatar
 
Reputacja: 1 Efcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Anonim Zobacz post
To znaczy, że są tak źli jak Technokracja, czy tak w porządku jak Maruderzy
A gdzie jest powiedziane, że Technokracja jest zła?? Jest wrogiem dla Rady Dziewięciu, to prawda. Ale czy jest zła?? Nie sądzę.

Cytat:
Napisał BadWolf Zobacz post
Chodziło mi o to, że podręcznik główny nie koncentruje się na tym, jak prowadzić dla innych frakcji Wojny Wstąpienia niż Tradycje, czyli dobre i pluszowe misie.
Na pewno wszyscy magowie z Tradycji się kochają, szanują na wzajem i zawsze i wszędzie sobie pomagają. Jedna, wielka, szczęśliwa rodzina.

Cytat:
Napisał BadWolf Zobacz post
Nie widzę tego, są też Wyrocznie, a czy to znaczy że są MG którzy pozwalają nimi grać?
Jeżeli jesteś dobrym znajomy MG, to mógłby ci pozwolić, czemu nie.
 
__________________
- I jak tam sprawy w Chaosie? - zapytała.
- W tej chwili dość chaotycznie - odpowiedział Mandor.

"Rycerz cieni" Roger Zelazny
Efcia jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:50.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172