Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Systemy postapokaliptyczne
Zarejestruj się Użytkownicy

Systemy postapokaliptyczne Świat po apokalipsie - czyli rozmowy przy Nuka-Coli z atomowym grzybem w tle i zombie charczącym pod butem.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-07-2004, 10:37   #1
Administrator
 
fleischman's Avatar
 
Reputacja: 1 fleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputację
Krypty w Falloucie

Cytat:
Napisał Fallout Bible - przetłumaczone przez załogę [url=http://13schron.elan.pl
Krypty 13[/url]]
Krypty po prostu nigdy nie miały być ocaleniem dla mieszkańców USA. Populacja tego kraju to prawie 400 mln ludzi w 2077 roku, trzeba byłoby więc wybudować aż 400 000 schronów (każda zdolna pomieścić 1000 osób). Tymczasem Vault-Tec otrzymało zlecenie na konstrukcję jedynie 122. Rzeczywistym celem Krypt były badania nad wybranymi wcześniej częściami populacji USA, aby zobaczyć, jak zareagują one na stresy związane z długotrwałą izolacją i jak skutecznie uda im się z powrotem zasiedlić Ziemię po wyjściu na powierzchnię. Niektóre z tych eksperymentów to:

Krypta 8
Krypta kontrolna, miała otworzyć się i zasiedlić okolice po 10 latach. Vault City to rezultat... Niestety.

Krypta 12
Aby zbadać wpływ napromieniowania na ludzi, drzwi Krypty 12 miały się nigdy nie zamknąć. To właśnie jest Krypta Necropolis... a rezultatem eksperymentu są ghoule.

Krypta 13
Miała pozostać zamknięta przez ponad 200 lat, aby zbadać wpływ długotrwałej izolacji na ludzi. Awaria water chipa zmusiła Nadzorcę do improwizacji i użycia Mieszkańca Krypty jako swojego pionka. Późniejsze badania nad Kryptą 13 prowadzone przez Enklawę przybliżyły ją do planu zakończenia wojny.

Krypta 15
Miała być zamieszkiwana przez ponad 50 lat przez ludzi o radykalnie różnych poglądach. To dlatego sposób wysławiania się Aradesha z Fallouta 1 jest nieco "multikulturowy".

Krypta 27
Ta krypta była nieco zatłoczona, przydzielono do niej 2000 ludzi - czyli dwa razy więcej niż standardowo. Położenie Krypty 27 nie jest znane.

Krypta 29
Nikt w tej krypcie nie był starszy niż 15 lat w momencie, gdy do niej wchodził. Rodzice byli kierowani do krypt o innych przeznaczeniach. Podobno z tego schronu pochodzi Harold.

Krypta 34
Zbrojownia była przeładowana bronią i pancerzami i nie została zabezpieczona.

Krypta 36
Syntetyzatory jedzenia były tak zaprojektowane, aby produkować jedynie cienką, wodnistą polewkę.

Krypta 42
W tej krypcie nie było żarówek o mocy większej niż 40 watów.

Krypta 53
Większość wyposażenia była tak zaprojektowana, aby rozwalić się po kilku miesiącach. Jeżeli naprawy były możliwe, to miały być maksymalnie kłopotliwe.

Krypta 55
W całym schronie nie było ani jednej kasety z nagraniem rozrywkowym.

Krypta 56
Wszystkie kasety z rozrywką zostały usunięte oprócz tych zawierających twórczość jednego z bardzo kiepskich aktorów komediowych. Socjologowie przewidywali jeszcze szybszą niż w Krypcie 55 klęskę.

Krypta 68
Wśród tysiąca ludzi, którzy do niej weszli, była tylko jedna kobieta.

Krypta 69
Wśród tysiąca ludzi, którzy do niej weszli, był tylko jeden mężczyzna.

Krypta 70
Urządzenia szyjące kombinezony ochronne miały się rozwalić wcześniej niż po pół roku.

Krypta 106
Do klimatyzacji wprowadzono środki odurzające już 10 dni po zamknięciu wrót.
Zastanawiam się jakie macie propozycje co do eksperymentów prowadzonych w innych kryptach.
 
fleischman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-07-2004, 12:53   #2
 
Thanatos's Avatar
 
Reputacja: 1 Thanatos ma wyłączoną reputację
Krypta 26: Wpuszczono tam tylko 20 ludzi, aby sprawdzić, jak sobie radzą bez większej pomocy innych.
Krypta 30: Przydzielono tam tylko ludzi powyżej 50 lat.
 
Thanatos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-07-2004, 15:02   #3
 
Abbudin's Avatar
 
Reputacja: 1 Abbudin ma wyłączoną reputację
krypta 44- Wpuszczono tam samych przestepcow !!
 
Abbudin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-07-2004, 17:38   #4
Administrator
 
fleischman's Avatar
 
Reputacja: 1 fleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputację
Krypta 1 - znajdowali się w niej sami sportowcy.
Krypta 2 - znajdowali się w niej sami aktorzy
Krypta 3 - znajdowali się w niej sami politycy. Klęska była natychmiastowa. Lokalizacj zapomniana i wymazana ze wszystkich dokumentów.
 
fleischman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07-11-2004, 18:44   #5
Jah
 
Jah's Avatar
 
Reputacja: 1 Jah ma wyłączoną reputację
krypta 0: zostali w niej zamknięci sami wariaci pod zrobotyzowaną opieką

krypta 14: mialo w niej zostac zamkniętych 15 ludzi przeciwko zrobotyzowanej obsłudze, ale zabili oni Nadzorce i wyszli na powierzchnię. to właśnie mieszkańcy tej krypty założyli miasto Boneyard. w niej tez miał swoja siedzibe Mistrz w Falloucie 1

krypta 17: 5 dni po zamknięciu wrót krypty, do klimatyzacji zaczeto wprowadzać rozmaite trucizny, nie wprowadzajac jednak z oczywistych względów FEV

krypta 37: syntezatory wody były tak zaprojektowane, aby produkować jedynie zwykłą wodę, do której dodawano czasami zanieczyszczenia lub truciznę radskorpiona, którą wydobywano z odwłoków upolowanych skorpionów.....
 
__________________
My Tlen ID: mech3
Jah jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-11-2004, 18:28   #6
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 1 Qbista ma wyłączoną reputację
Krypta 81 - 3 mężczyzn, 3 kobiety, 3 dzieci, 3 minutowy zapas tlenu... 8)
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-12-2004, 19:52   #7
 
Vengar's Avatar
 
Reputacja: 1 Vengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputację
Krypta 66 - wpuszczono tam 10 żydów, muzułmanów, chrześcijan, buddystów, satanistów.
Krypta 122 - wpuszczono tam samych gejów
Krypta 121 - wpuszczono tam same lesbijki
Krypta 120 - wpuszczono tam fanów disco polo i metalu

 
__________________
What's the difference between Pope John Paul II and Madeleine McCann?
The Pope died a virgin.
Vengar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-12-2004, 01:56   #8
 
Silencer's Avatar
 
Reputacja: 1 Silencer ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Jah
to właśnie mieszkańcy tej krypty założyli miasto Boneyard. w niej tez miał swoja siedzibe Mistrz w Falloucie 1
prawdę mówiąc, w Biblii Fallouta stoi, ze był to nie ponumerowany "test vault"
 
Silencer jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26-04-2006, 23:22   #9
 
Wolf Blacker's Avatar
 
Reputacja: 1 Wolf Blacker jest na bardzo dobrej drodzeWolf Blacker jest na bardzo dobrej drodzeWolf Blacker jest na bardzo dobrej drodzeWolf Blacker jest na bardzo dobrej drodzeWolf Blacker jest na bardzo dobrej drodzeWolf Blacker jest na bardzo dobrej drodzeWolf Blacker jest na bardzo dobrej drodzeWolf Blacker jest na bardzo dobrej drodzeWolf Blacker jest na bardzo dobrej drodzeWolf Blacker jest na bardzo dobrej drodzeWolf Blacker jest na bardzo dobrej drodze
Krypta 78-konstrykcja eksperymentalna stanowiąca kryptę-kopalnie, mająca zasilić zniszczony świat zasobami potrzebnymi do odbudowy Nowego Świata. Jej namiary były znane Enklawie, dano jej sygnał do otwarcia. W chwilę po przybyciu mieszkańcy zostali wywiezieni na przeróbkę w FEV lub zabici. Materiały zostały wykorzystane do produkcji prototypów Power Armourów.

Krypta 122-nigdy nie została zasiedlona. Nie była wyposażona w elektronikę do kierowania nią. Zamknięci w niej ludzie (ok. 120 osób) zginęło z głodu (nie działające dystrybutory wody ani pożywnienia), część udusiła się (niesprawna wentylacja).

Krypta 32- baza NASA, w niej miały się znajdowac środki potrzebne do podróży na m.in. Marsa. Gdy Enklawa przybyła do niej, okazało się że jest pusta. Nie został żaden sprzęt ani człowiek, nie było też śladów walk-wymontowano jedynie wszystkie podzespoły elektroniczne. Potem znaleziono holodysk z pożegnaniem...z Ziemią. No comments.

I jak? :P
 
__________________
Pestis eram vivus - moriens tua mors ero.
Wolf Blacker jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-07-2007, 19:30   #10
 
napromieniowany's Avatar
 
Reputacja: 1 napromieniowany nie jest za bardzo znany
Krypta 100 - ludziom z petnagonu odezwało się sumienie i krypta 100 nie była eksperymentem ale szansą na odbudowanie pustkowii. W krypcie były tylko 2 osoby - kobieta i mężczyzna jak na ironie nazywający się Adam i Ewa (mieli naprawdę zaludnić USA po wojnie - wprawdzie rząd przewidywał przetrwanie takich [ciach!] jak obywatele Valut City - poza radnym McLurem - lecz myślano, że takie półgłówki jak oni zostaną szybko wyrżnięte przez bandytów i mutantów - nie stety przeżyli ), byli wykształceni ale o skrajnie różnych poglądach:
Adam należał przed wojną do Ku-Klu-Klanu a Ewa była... mużynką!
Niestety samiec nawet w takiej sytuacji nie mógł pochamować swoich rasistowskich zapendów i Ewa zkończyła na stryczku - bez niej Adam zmarł pare lat później.

Mam jeszcze takie przemyślenie - ilekroć przechodziłem Fallouta 2 (chyba trzy razy) starałem się być pozytywnym bohaterem i zawsze naprawiałem i ulepszałem elektrownię w GECO - ale jak się tak zastanowić gdyby zabić Ghule i pozostawić elektrownię bez opieki czy niebyło by to wyższe dobro - w ów czas elektrownia zanieczyszczała by Valut City i zabiła by tych wszystkich [ciach!] (no płakał bym może po Cassidym (ale jego można z tamtąd zabrać) i z McLure'em (jego niestety nie można zabrać)!

//Zapraszam do zapoznania się z Regulaminem forum.
-M-
 

Ostatnio edytowane przez Milly : 03-08-2007 o 23:00. Powód: Łamanie regulaminu
napromieniowany jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:28.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172