Strategia Post-Apo Cześć, czy znacie jakiś system który posiada mechanikę zarządzania małymi mieścinami w świecie post-apo? Chodzi mi o grę w której każdy gracz posiada miasteczko i wyznacza ludzi do roboty . Przykładowo startując ma osadę 12 osób i wysyła np. 6 osób aby szukali czegoś w pobliskich ruinach, 3 zostawia na straży a reszta zajmuje się produkcją amunicji. Chciałbym poprowadzić znajomym coś takiego ale szukam systemu który by mi dał natchnienie jak to rozwiązać mechanicznie. Z góry dzięki za pomoc :D |
W Apocalypse World możesz grać takimi postaciami, które dysponują całą masą BN-ów. "Gubernator" rządzi całą społecznością, "Chopper" rządzi gangiem, "Guru" ma do dyspozycji wyznawców. AW jest jednak specyficznym erpegiem i nie wiem czy akurat tego szukasz. |
Niestety nie, szukam czegoś gdzie gracze mieliby swoje osady i samych BN-ów bez głównej postaci gracza. Gra będzie się skupiać głównie na interakcji między tymi osadami. |
Może natchnie cię Pre-Civilization: Marble Age. Polecam też All Flesh Must Be Eaten: One of the Living. Ale dokładnie tego co szukasz to ja nie znam. Wymyśl :-) |
Mógłbyś spróbować przenieść Spears of the Dawn na postapo. :D |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:36. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0