|
Systemy postapokaliptyczne Świat po apokalipsie - czyli rozmowy przy Nuka-Coli z atomowym grzybem w tle i zombie charczącym pod butem. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
14-01-2005, 19:16 | #1 |
Administrator Reputacja: 1 | Tworzenie karty postaci - różne różności... Spis skillów i sposób obliczania ich startowej ilości. Przy tworzeniu postaci wybieramy także 3 Tag skille. Tag skill dostaje dodatkowe 20% na starcie oraz rozwija się dwa razy szybciej (np jak dodasz do niego 1 to rozwinie się o dwa procenty...). Co poziom dostajemy 5+(2xIn), punktów do rozdysponowania a na starcie jest 15+(2xIn). W zależności od tego ile już mamy procent na danego skilla rozwinięcie go o jeden procent kosztuje różną iloś punktów: 1-100-----1 pkt 101-125--2 pkt 126-150--3 pkt 151-175--4 pkt 176-200--5 pkt 201+-----6 pkt Small Guns--------5%+4xAg Big Guns-----------2xAg Energy Weapons--2xAg Unarmed----------30%+2x(Ag+St) Melee Weapons---20%+2x(Ag+St) Throwing-----------4xAg Firdt Aid------------2x(Pe+In) Doctor--------------5%+Pe+In Sneak--------------5%+3xAg Lockpick-----------10%+Pe+Ag Steal---------------3xAg Traps--------------Pe+Ag Science------------4xIn Repair-------------3xIn Pilot---------------2x(Ag+Pe) Speech------------5xCh Barter-------------4xCh Gambling---------5xLk Outdoorsman-----2x(En+In) Spis statystyk pobocznych i sposób obliczania ich startowej ilości. Action Points-------5+Ag/2 Carry weight-------25+25xSt Mellee Damage---St-5 Sequence----------2xPe Healing Rate------En/3 Critical Chance----Lk HP------------------15+(St+(2xEn)); dodatkowe co poziom - 3+1/2xEn (zaokrąglone w dół) Poison Resist.-----5xEn Radiation Resist.--2xEn Gas Resist.--------0 Elektricity Resist.--0 Damag Resist.----0 Damage treshold-0 Rasy i premie rasowe Od wyboru rasy zależy między innymi jak będziemy mogli rozwinąć statystyki. przy tworzeniu postaci mamy wszystkie statystyki ustalone na wartości średnie i możemy je odejmować i dodawać, np zmniejszymy u człowieka o 1 szczęście ze standardowego 5 na 4, to będziemy ten jeden punkt dodać do siły i będzie 6. Poza tym mamy jeszcze dodatkowe 5 pkt do rozdysponowania. Ludzie -----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK Min--------1------1-----1------1-----1-----1-----5 Średnie---5------5-----5------5-----5-----5------5 Max------10-----10---10-----10----10---10-----10 Dostają dodatkowe 10% odporności od elektryczności. Perki co 3 poziomy. Ghoule -----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK Min--------1------4-----1------1-----2-----1-----5 Średnie---3------8-----5------4-----6-----4------5 Max-------6-----14---10------9----13-----8-----13 Dostają dodatkowe 10% odporności od elektryczności, 40% odporności na promieniowanie, 10% odporności na trucizny i 10% odporności na normalne obrażenia. Perki co 4 poziomy. Na starcie 5 HP mniej niż ludzie. Super Mutant Alfa -----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK Min--------4------1-----3------1-----1-----1-----1 Średnie---7------5-----5------5-----5-----3------5 Max------12-----10---12------8----11-----8-----10 Beta -----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK Min--------5------1-----4------1-----1-----1-----1 Średnie---8------5-----6------5-----3-----3-----5 Max-------13----10---12------8-----8-----8----10 Dostają dodatkowe 20% odporności od elektryczności, 10% odporności na promieniowanie, 20% odporności na trucizny i 0/35 odporności na gaz. Perki co 4 poziomy. Na starcie 10 HP więcej niż ludzie. Nie mogą nosić zbroi. Bonusy do DT/DR Normalne: 5/25 Laser: 2/10 Ogień: 5/15 Plazma: 2/10 Wybuchy: 3/10 Pół-mutant -----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK Min--------3------1-----2------1-----1-----1-----1 Średnie---5------5-----5------5-----5-----5-----5 Max-------12----10---11-----10----10----8----10 Dostają dodatkowe 15% odporności od elektryczności, 5% odporności na promieniowanie, 10% odporności na trucizny i 0/15 odporności na gaz. Perki co 3 poziomy. Szpony Śmierci W nawiasach podane wartości dla Szponów znanych z Krypty 13 z Fallouta 2. -----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK Min--------6------5-----1------1-----1-----6-----1 Średnie--8(6)----7-----5------1----1(5)--9(7)--4 Max----14(12)--12--13(11)--3----4(8)---16---10 Dostają dodatkowe 20% odporności od elektryczności i 0/30 odporności na gaz. Perki co 4 poziomy. Na starcie 15 HP więcej niż ludzie. Nie mogą nosić zbroi. Bonus +5 do Melee Damage. Bonusy do DT/DR Normalne: 5/15 Laser: 3/10 Ogień: 0 Plazma: 3/10 Wybuchy: 2/10 Pies -----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK Min--------1-----4-----1------1-----1-----1-----1 Średnie---3-----7-----3------3-----2-----7-----5 Max-------7----14-----6------5-----3----15----10 Dostają dodatkowe 10% odporności od elektryczności. Perki co 2 poziomy. Na starcie 7 HP mniej niż ludzie. Nie mogą nosić zbroi. Cyborg -----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK Min--------7-----7-----7------1-----1-----1-----5 Średnie---7-----7-----7------1-----5-----5-----5 Max------12----12----12-----1----12----12----5 Dostają -50% odporności od elektryczności (z broni energetycznych 2x większe obrażenia) i 0/100 odporności na gaz, na cyborgi działa broń EMP. Nie dostają perków. Na starcie 15 HP mniej niż ludzie. Nie mogą nosić zbroi. Dostaja o 5 skill pointów na level więcej. Bonusy do DT/DR Normalne: 16/50 Laser: 4/15 Ogień: 20/55 Plazma: 4/15 Wybuchy: 4/15 Perki Dostaje się je co kilka poziomów w zależności od rasy. Mają podobne znaczenie jak atuty w DnD. Niektóre można wziąć więcej niż raz (mają więcej niż jedną rangę), wtedy ich działanie się sumuje. --Nazwa-----------------------Wymagania--------------------------------------liczba rang(jeśli nie napisane to znaczy że jedna) Perki od drugiego poziomu. Brown Noser-------------------Ch5--In6--(nie dla szponów śmierci i psów)---2 rangi Die Hard-----------------------En6--------First Aid 40% Perki od trzeciego poziomu. Awareness---------------------Pe5 Bonus HtH Damage-----------St6--Ag6-----------------------------------------3 rangi Cautious Nature---------------Pe6 Comprehension---------------In6 Drunken Master---------------------------Unarmed 60% Earlier Sequence--------------Pe6-----------------------------------------------3 rangi Faster Healing----------------En6------------------------------------------------3 rangi Gunner------------------------Ag6--------Small Guns 40% Healer-------------------------Pe7--In5--Ag6--First Aid 40%-------------------2 rangi Kama Sutra Master-----------En5--Ag5--Pilot 60% Leadfoot----------------------Pe6--Ag6 Night Vision-------------------Pe6 Quick Pockets----------------Ag5 Rad Child---------------------En6--------(tylko Ghoule) Scout--------------------------Pe7 Smooth Talker---------------In4--------(nie dla psów)-------------------------3 rangi Stat!--------------------------Ag6--------First Aid 75%, Doctor 50% Stonewall---------------------St6 Strong Back------------------St6--En6--------------------------------------------2 rangi Survivalist--------------------En6--Ag6--Outdoorsman 40%---------------------3 rangi Swift Learner-----------------In4--------------------------------------------------3 rangi Thief------------------------- Toughness------------------En6--Lk6--(nie dla szponów śmierci i psów) Perki od czwartego poziomu. Bracing----------------------St7-----------Big Guns 80%, (nie dla szponów śmierci i psów) Death Sense----------------In5-----------(tylko szpony śmierci) Flexible---------------------Ag6-----------Sneak 60% Hit the Deck----------------Ag6 Leader----------------------Ch6 Loner-----------------------Ch<5----------Outdoorsman 50% Steady Aim-----------------St6------------(tylko mutanci) Tunnel Rat-----------------Ag6------------Sneak 60% Ostatnio edytowane przez fleischman : 08-12-2007 o 13:43. |
15-01-2005, 19:14 | #2 |
Reputacja: 1 | ps. wszystko pinknie ale jakby ktos nie znal ani gry ani podrecznika to by niewiele by mu mowily same nazwy perkow i skilli. ale jak dla mnie to jest cool |
15-01-2005, 19:20 | #3 |
Administrator Reputacja: 1 | No wiesz zakładam, że ktoś podstawy zna i podręcznik... Przecież nie będę całego podręcznika przepisywał... |
15-01-2005, 19:32 | #4 |
Administrator Reputacja: 1 | Ale krótkie wyjaśnienie obok by się przydało.Bo może ktoś nie mieć acrobata na przykład. takie 2, 3 słowa...
__________________ |
12-02-2006, 11:24 | #5 |
Reputacja: 1 | Mnie sie tam bardzo podoba , lecz popieram innych - wyjasnij perki , osobynie obeznane z gra moga ich nie znac jezeli nie chce ci sie w grze meczyc to polecam strone www.fallout3.phx.pl - moim zdaniem najlepszy polski serwis fallouta
__________________ Pieśń miecza to moja meloda |
05-12-2007, 11:58 | #6 |
Reputacja: 1 | Niestety w podanych zasadach widzę pewne nieścisłości. (powiadomiłem autora na priv) Ghoule i mutki mają nieco inne odporności (na rad i truciznę) niż podane przez autora takoż mutki i szpony nie dostają dodatkowych 2 hp na poziom, te ostatnie nie dostają też 5 do melee damage Nie wiem tylko czy autor zrobił to celowo czy bezwiednie Traitów czyli cech opcjonalnych też nie widzę... Dobra! Zostałem upoważniony żeby sprostować błędy systemowe. A oto i one: Ghoule: bonusy 40% odporności na promieniowanie oraz 10% odp. na trucizny(zamiast 80% i 40%) Super mutki: bonus 10% odp na radiację(zamiast 50%). ŻADNE RASY nie otrzymują bonusów do HP na poziom oraz Melee Damage. W dalszym ciągu nie wiem czy możliwe jest wybieranie cech opcjonalnych... Ostatnio edytowane przez Wallace : 08-12-2007 o 13:21. |
08-12-2007, 13:44 | #7 |
Administrator Reputacja: 1 | Poprawiłem co trzeba. Dzięki za czujność. |
08-12-2007, 18:26 | #8 |
Reputacja: 1 | Spoko - zawsze do usług (jestem Fallouto-maniakiem ) Tylko jedno ale... Dalej nie wypowiedziałeś się odnośnie wyboru cech opcjonalnych |