lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Systemy postapokaliptyczne (http://lastinn.info/systemy-postapokaliptyczne/)
-   -   [NS] Harcerzyk (http://lastinn.info/systemy-postapokaliptyczne/8786-ns-harcerzyk.html)

McBiggie 06-04-2010 19:15

[NS] Harcerzyk
 
Od razu piszę że ten stwór nie jest mój i wstawiam to tylko po to żeby nasi mistrzowie gry mogli to wykorzystać! Dobre zabawy! :D

Harcerzyk
Maszyny Molocha dzielimy na kilka rodzajów. Pierwszym są te wielkie jak dom, głośne jak orkiestra dęta i niszczycielskie jak batalion wojska. Wchodzą, wychodzą, tak to się odbywa. Do tej grupy zaliczymy Gaziki, Juggernauty czy Obrońców. Ale Harcerzyk – o którym chcę ci dziś powiedzieć – nie zalicza się do niej. Typ drugi to złom rozmiarów świerszcza, cichutki i niemal niezauważalny, ale nierzadko równie zabójczy, co ten duży. Mechamrówki i cały ten zwiadowczy arsenał, który jest chlebem powszednim Skoperów, zaliczymy właśnie tu. I znowu nie o nim dzisiaj będzie... Wreszcie typ trzeci, czyli maszynki śmieszne. Nie mają z reguły wiele ze sobą wspólnego, poza tym, że jakoś zabawnie się psują i zaczynają odwalać takie numery, że głowa mała, i gdyby ich towarzysze nie mordowali właśnie twoich kumpli, to na pewno zarykiwałbyś się na podłodze. Harcerzyk nie jest jednak nawet jednym z tych automatów. Dla niego trzeba byłoby wymyślić nową klasyfikację. To robot pożyteczny.

Jak to? – zapytasz. To proste. Rzecz wygląda jak mała beczułka na pająkowatych nóżkach. Ma rozmiar mniej więcej małego psa i duży, przeszklony front. Ponadto z góry sterczy też parę świdrów, a każda łapka jest zakończona haczykiem. Spora część jest pomalowana w wojskowy kamuflaż, ale nie jest to regułą. To sprzęt właściwie zwiadowczy. Zostawiony sam sobie wchodzi do niczego niepodejrzewającej osady, chowa się w mało widocznym miejscu gdzieś wysoko (wspinaczkę umożliwiają mu haczyki w łapkach), możliwie pod dachem, i wszystko filmuje, po czym wystrzeliwuje zasobnik z filmem – czasem nawet na odległość kilku kilometrów. Potem próbuje uciec, ale rzadko mu się to udaje. Kiedy ktoś go wykryje, rzuca się na niego z góry i próbuje dźgnąć świdrem – jak to się nie uda, daje nogę byle dalej. Niekiedy atakuje też w ten sposób z zasadzki.

Problem z tym małym draniem polega na tym, że jest bardzo cenny. Nie ze względu na wyrzutnię zasobników – jest tak zaprojektowana, by pękała po odpaleniu. Chodzi o to, że to żelastwo piekielnie łatwo przeprogramować. Ba, one wszystkie mają na dysku gotowe procedury służące do kopania, wiercenia, przenoszenia rzeczy z miejsca na miejsce... Są też zdolne do znacznie większego wysiłku, niż to się wydaje. Dobry programista potrafi tak przekabacić malucha, że w pojedynkę zbuduje naprawdę odporne fortyfikacje, a programista w parze z mechanikiem dobierze się też do różnych narzędzi, które maszynka ma w środku, a które nie zostały zamontowane, tylko tam leżą. Wygląda to tak, jakby Moloch wziął gotowe roboty, po czym po prostu wywalił parę funkcji, ale nie skasował ich, tylko usunął z głównej procedury działania. Wystarczy tylko zaczepić, bo narzędzia i miejsca mocowania są od razu na miejscu. W wyniku tego po zamontowaniu wspomnianych ramion z narzędziami cała maszynka staje się wszechstronnym pomocnikiem każdego żołnierza i technika.

Dlaczego Moloch tak niechlujnie podrzuca nam ten sprzęt? Czort go wie. Ale ważne, że to robi. Kiedy następnym razem napotkasz Harcerzyka, staraj się go złapać. To trudne, bo jego pancerz ledwo zatrzymuje nieprzychylne spojrzenia, ale opłacalne. Ponoć na Posterunku dają za sprawną sztukę dobry samochód. A może tylko silnik? Nie pamiętam już...

Reguły
Agresja: 20, jeśli wie, że jest zauważony; inaczej 5.

Pierwsze spotkanie: bez testu.

Ruch: 2m/segment, potrafi się wspinać z pełną prędkością.

Trafienie: mały cel +40%.

Słaby punkt: brak.

Zręczność: 13.

Percepcja: 17.

Spryt: 14.

Zaawansowanie programu: 2

Akcje
  • 1 sukces: skok 3m + atak świdrem (rana lekka).
  • 2 sukcesy: skok 3m + atak świdrem (rana lekka).
  • 3 sukcesy: skok 3m + atak świdrem (rana ciężka).

Tryb berserkera: tak.

Wytrzymałość: 2 rany Lekkie.

Redukcja ran: nie.

Pancerz: Redukcja 1.

Ucieczka: po nieudanym ataku.

Kondycja: 20.

Manewry: nie.

Słabe strony

Wspinaczka i skoki bardzo szybko rozładowują generatory. Po pięciu, sześciu skokach, bądź 10 minutach wspinaczki, Harcerzyk zatrzymuje się, aby naładować baterie lub pada, jeżeli nie ma takiej możliwości.

Do wyciągnięcia
  • Baterie słoneczne x3 (Z2).
  • Kamera (Z2).
  • Detektor kształtów (Z2).
  • Wizja (komponent) (Z1).
  • Główny układ sterujący (Z1).
  • Kości pamięci (jeśli ich nie wystrzelił) (Z2).
  • Narzędzia (patrz wyżej) (Z1).
  • Silnik elektryczny (Z1).

Otwarcie: Przeciętne, czas: 1h.

Programowanie

Kodowane w assemblerze. Programy: obsługa urządzeń zewnętrznych, sensorów, analiza otoczenia, bazy danych, sterowanie ruchem i manualne (w tym narzędzia do prac konstrukcyjnych).

Tevery Best 13-04-2010 20:52

Człowieku.

Jak już wrzucasz moje rzeczy, to linkuj do TRPG. Albo podpisz moim nickiem. I w ogóle miło byłoby, gdybyś zapytał o zdanie...

Jeśli to kogoś interesuje, to w starych numerach znajdą też inne moje z pewnością szalenie ciekawe artykuły. Zapraszam i polecam...


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:14.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172