|
Moje TOP 5 (kolejność przypadkowa): - Death Note (chyba nie muszę mówić czemu) - School Rumble (najlepsza komedia jaką stworzono) - Wolf's Rain (za postacie i fabułę) - Hellsing (tak, ten stary) - One Piece (bo jakiś tasiemiec musi być) |
Dla mnie najlepsze było: - Angel Beats - bardzo wzruszające - Higurashi no naku koro ni - Mnóstwo krwi, dopiero w 2 serii jest wszystko wyjaśnione, strasznie schizowe - Mirai Nikki - Pamiętniki przyszłości, walka o zostanie Bogiem - Sword Art Online - sama chciałabym bardzo zagrać w SAO ^^ |
O, niezłe zestawienie :) Ja do swojego dodam jeszcze Skip Beat, bo super komedia :) A Sword Art chętnie zobaczę :> |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:40. |
|
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0