Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Kufer skarbów > Porzucone projekty > Cerulean Tomcat > Untouchables: Transformation
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane

Untouchables: Transformation Forum przeznaczone na teksty i materiały związane z autorskim systemem do starego Świata Mroku.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-07-2006, 21:16   #1
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 105 Solfelin wkrótce będzie znanySolfelin wkrótce będzie znanySolfelin wkrótce będzie znanySolfelin wkrótce będzie znanySolfelin wkrótce będzie znanySolfelin wkrótce będzie znanySolfelin wkrótce będzie znanySolfelin wkrótce będzie znanySolfelin wkrótce będzie znanySolfelin wkrótce będzie znanySolfelin wkrótce będzie znany
Cechy Pozycji

[center:003222082c]Cechy pozycji[/center:003222082c]

Duchy

Posiadasz świtę złożoną z duchów. Być może zaprzysięgły Ci wierność za pomoc im, być może sam je zniewoliłeś, albo też jesteś zobowiązany, by ich nagradzać za usługiwanie. W każdym razie, masz kilka mniejszych lub większych rangą duchów na usługach, których w każdej chwili możesz wykorzystać do odpowiednich do ich zdolności zadania.

* Kilka małych duchów
** Kilka sługusów
*** Kilka szanowanych duchów
**** Kilku: Preceptorów lub Sług
***** Kilku Panów


Awatary

Udało Ci się przebudzić u ludzi wewnętrzną świadomość i zrozumienie. Masz we władzy ich awatar, jako część swojego jestestwa i zarazem Świadomości. Zazwyczaj sprawiasz, by się rozwijali w panowaniu nad swoją mocą, lecz też czasami możesz ich wykorzystać do wykonywania zadań i kształcenia moralnego.

* 1 Przebudzony Mag
** 2 Awatary Przebudzonych
*** 3 Awatary
**** 4 Awatary
***** 5 Awatarów


Kwintesencja

Posiadasz sporo zapasowej kwintesencji w sobie, której cały zapas możesz w każdej chwili wykorzystać. Te zasoby nie są samo-odnawialne, lecz można je uzupełniać.

* 2 Punkty Kwintesencji
** 4 Punkty Kwintesencji
*** 6 Punktów Kwintesencji
**** 8 Punktów Kwintesencji
***** 10 Punktów Kwintesencji


Istoty materialne

Masz znajomości i połączenia mentalne z istotami żywymi, żyjącymi na dowolnych planetach. Są to wybrane przez Ciebie istoty, również rośliny i instynktowne zwierzęta. Potrafisz nawiązać z nimi kontakt i dostać informacje, czy też zlecić wykonanie zadania.

* 1 istota inteligentna/wszechstronna albo grupa mniej inteligentnych istot
** Mała grupa istot inteligentnych/wszechstronnych albo mniej inteligentne istoty na danym, niewielkim obszarze planety
*** Kilkanaście istot inteligentnych/wszechstronnych albo mniej inteligentne istoty na danym, większym obszarze planety
**** Mała grup istot genialnych i jednych z najinteligentniejszych na planecie albo mniej inteligentne od geniuszy i bardziej od większości istot na danym, mniejszym obszarze
***** Kilku najlepszych i najsławniejszych istot lub kilkanaście geniuszy, albo bardziej inteligentne stworzenia od reszty istot na większym obszarze planety


Miejsce

Posiadanie swoich kieszonkowych rzeczywistości, czy też własnych światów jest bardzo dobrym środkiem. Jako miejsca liczą się także Fundacje, zaprzyjaźnione Bramy do fizycznego świata, czy sekretne i znane przez postać przerwy w Rękawicy.

* 1 Mniejsza Fundacja lub mała kieszonkowa rzeczywistość
** 2 Mniejsze Fundacje lub znajomość bardziej znanej przerwy w Rękawicy lub średniej wielkości kieszonkowa rzeczywistość
*** 1 Większa Fundacja czy znajomość mniej znanej przerwy w Rękawicy lub większej wielkości kieszonkowa rzeczywistość
**** 2 Większe Fundacje lub znajomość całkowicie sekretnej i dobrej taktycznie wyrwy w Rękawicy i średniej wielkości własna rzeczywistość w Umbrze
***** 1 Sławna i wielka Fundacja lub znajomość kilku sekretnych przerw w Rękawicy i własny świat w Umbrze


Inkarnacje

Nietykalny może narodzić się na świecie, by sam zająć się swoimi sprawami. Ilość, długość oraz jakość inkarnacji odzwierciedla ta Cecha Pozycji.

* 1 Zapoznawcza inkarnacja
** Dwie owocne inkarnacje
*** 6 obfitych inkarnacji lub 1 bardzo sławna inkarnacja
**** Osiem długich, bogatych inkarnacji lub 2 z najsławniejszych żywotów w dziejach planety
***** 16 zwykłych, ale bardzo dobrych i obfitych w doświadczenia, nauki i wskazania, a także znajomości, albo 3 wcielenia w najbardziej obdarowane przeznaczeniem jednostki


Twory

Istoty, które nie zostały stworzone przez Źródło, ale przez magię Czystych to „Twory”. Ta Cecha Pozycji odzwierciedla, ilu fizycznych Tworów posiada Nietykalny oraz ukazuje, jak wielka może być ich siła.

* 1 Twór o średniej sile
** 3 Twory o małej sile
*** 6 Tworów o średniej sile lub 2 Twory o większej mocy
**** 10 Tworów o większej sile lub 4 Twory o wielkiej sile
***** 30 Tworów o średniej sile lub 15 Tworów o większej sile, albo 7 Tworów o wielkiej sile


Lokacje

To miejsca, w których Nietykalny jest mile widziany, rejony, do których w razie czego może się udać. W takich miejscach może odpocząć, czy też oczyścić się lub ochronić przed napastnikami. Są one dobrze chronione czy to przez aurę, czy przez istoty zamieszkujące je, czy przez trudnodostępność. Każda jest rozmieszczona w określonym punkcie wszechświata, za zgodą Narratora Gracz może określić, gdzie chce mieć takie punkty ochrony.

* 1 Lokacja
** 2 Lokacje
*** 3 Lokacje
**** 4 Lokacje
***** 5 Lokacji


Źródła

Miejsca, w których można uzupełnić zapasy czy zbiory Kwintesencji, to właśnie Źródła. Można z nich czerpać określoną i upodobaną przez Czystego Kwintesencję, najlepszą do jego celów i służącą jako dobre paliwo do jego mocy.

* 1 Źródło
** 2 Źródła
*** 3 Źródła
**** 4 Źródła
***** 5 Źródeł


Ofiary

To istoty, które poświęciły swoją wolną wolę Świadomości Nietykalnego. Potrafi on ją włączyć do swojej świadomości, przy czym nie zabiera fizycznego ciała, które należy do ekosystemu planety, na której żyła istota, ani doświadczeń istoty, które należą do Źródła. Świadomość takiej istoty staje się Świadomością Nietykalnego. Dzięki poświęceniu w określonym czasie jednej kropki z tej Cechy Pozycji można uzyskać 1 dodatkowy punkt do stopnia oczyszczenia lub splugawienia.

* 1 Ofiara
** 2 Ofiary
*** 3 Ofiary
**** 4 Ofiary
***** 5 Ofiar
 
Solfelin jest offline  
Stary 02-10-2006, 09:39   #2
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 84 Lorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znany
Mała grup istot genialnych i jednych z najinteligentniejszych na planecie albo mniej inteligentne od geniuszy i bardziej od większości istot na danym, mniejszym obszarze.

To zdanie ma niedobrą konsytrukcję i trochę błędów
 
Lorn jest offline  
Stary 02-10-2006, 10:09   #3
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 84 Lorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znany
Kilku najlepszych i najsławniejszych istot lub kilkanaście geniuszy, albo bardziej inteligentne stworzenia od reszty istot na większym obszarze planety

Deklinacja liczebników woła o pomstę,
 
Lorn jest offline  
Stary 02-10-2006, 10:16   #4
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 84 Lorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znany
Mógłbyś dopisać że pozycję Miejsce można wybierać wielokrotnie.
 
Lorn jest offline  
Stary 02-10-2006, 10:23   #5
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 84 Lorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znany
ilu fizycznych Tworów posiada Nietykalny

Znowu problem z liczebnikiem

Mógłbyś podać tu jakieś przykłady Tworów o małej, średniej, większej i wielkiej sile albo ostatecznie odnośnik do działu który to opisuje.
 
Lorn jest offline  
Stary 02-10-2006, 10:30   #6
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 84 Lorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znany
Lokacje

mógłbyś tu rzucic kilka przykładowych lokacji. To robi klimat, czego często brakuje twojemu systemowi. Nim więcej wlejesz w niego przykładów z życia Czystych tym gracze lepiej i barwniej wyobrażą sobie swoje przyszłe postaci. Ich koncepcje dzięki temu będa znacznie ciekawsze.
 
Lorn jest offline  
Stary 02-10-2006, 10:40   #7
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 84 Lorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znany
Dzięki poświęceniu w określonym czasie jednej kropki z tej Cechy Pozycji można uzyskać 1 dodatkowy punkt do stopnia oczyszczenia lub splugawienia.

Napisz konkretnie co to za okreslony czas, bo zupełnie niewiadomo o co Ci chodzi oraz dokładnie w jaki sposób przekłada się (fabularnie) poświęcanie kropek na oczyszczanie lub splugawianie.

Pamiętaj że tworzysz coś zupełnie nowego i musisz to jasno wytłumaczyc, żeby gracze nie musieli się dwuznacznie domyślać w czym rzecz.
 
Lorn jest offline  
Stary 02-10-2006, 10:53   #8
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 84 Lorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znany
Wyjaśnij lepiej czym sie różni posiadanie Istot Materialnych i Ofiar, (jak na mój gust niewiele - jednymi i drugimi można jakoś sterować) najlepiej tak jak wspominałem wczesniej na przykładach lub stwórz jakąś fabularną historyjkę pokazująca różnicę. Odpowiedz w jaki sposób można związać z Czystym takie istoty, jak stworzyć więzi. Bo na razie widać tylko że można je mieć, ale nie wiadomo w jaki sposób. Wymień konkretne narzędzia służące do tego celu.
 
Lorn jest offline  
Stary 02-10-2006, 10:55   #9
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 84 Lorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znanyLorn wkrótce będzie znany
Podobie z duchami - jakie Czysty ma narzędzia by panowac nad duchami, skoro może je zniewoloć to powiec jak może zapanowac nad takim Panem.

[ Moderowany przez: [color=#330000:07323f0dd2]Milly @ [/b:07323f0dd2]2006-10-02, 16:04 ][/color:07323f0dd2]
I znowu to samo... Proszę powstrzymaj się od pisania posta za postem co kilka minut. Od tego jest edycja - edytujesz post i piszesz dalej. Bardzo proszę stosuj się do tego.

Pozdrawiam
-M-
 
Lorn jest offline  
 


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:59.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166