lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Untouchables: Transformation (http://lastinn.info/untouchables-transformation/)
-   -   Jakiego stworzyć przeciwnika? (http://lastinn.info/untouchables-transformation/1605-jakiego-stworzyc-przeciwnika.html)

Solfelin 11-07-2006 00:22

Jakiego stworzyć przeciwnika?
 
[center:6fd4ed54db]Jakiego stworzyć przeciwnika?[/center:6fd4ed54db]

W tej części podręcznika postaram się opisać, na czym polega zależność jednego Nietykalnego i drugiego oraz jak stworzyć przeciwnika.

Imię: dowolne.
Gracz: pikanterii może dodać wiązanie Graczy-wrogów.
Epoka: taka sama.
Płeć: jeśli chodzi o tę duchową, to powinna być przeciwna, ale nie jest to regułą.
Miejsce: koniecznie takie samo albo bardzo bliskie (np. ten sam układ słoneczny, albo ta sama planeta).

Siła: z przeciwnej Strony, ale niekoniecznie analogiczna (Światło-Ciemność, może być np. Światło-Neutralni).
Esencja: dowolna (chociaż dobrym pomysłem byłoby wskazanie połączenia graczy o antagonicznych Esencjach, np. Dynamiczna przeciwko Wzorcowej).

Dźwięk: najlepiej ten sam, albo bliski.
Symbol: mogą być odwrócone - te same, ale jeden dobry, a drugi zły.
Zadania: wspólnie niweczące się i związane ze sobą.

Zdolności: polecane jest wybranie takich samych jak u przeciwnika, np. niech oboje posiadają zdolność planowania (Gospodarność), albo równie wielką Skrytą Wiedzę.

Atuty: Moce powinny być tez związane mniej więcej ze sobą, by jeden i drugi Nietykalny mieli np. Moc Przejawiania, czy Magnetyzmu, albo wpływania na Stopień Czystości.

Pozycja: może być różna.

Arete: podobne (przy większych różnicach będzie trudno jednemu drugiego zwyciężyć w używaniu Mocy).
Kwintesencja: różna.
Stopień Czystości: dość podobny, lecz dopuszczalne są większe różnice.


Zależność dwóch Nietykalnych polega, że bardzo często na siebie wpadają. Narrator powinien tak kierować grą, by tak było. W przypadku braku Narratora gracze sami powinni ze sobą grać, planować działania przeciwko sobie i w taki sposób współpracować ze sobą - przez rywalizację.

W grze Grupa na Grupę albo 2-2-2 po stworzonych kartach postaci trzeba ustalić, kto do kogo bardziej pasuje, na podstawie kilku ważnych szczegółów. W takim przypadku przydaje się Narrator. Gdy nie ma takiej możliwości (wariant bez Narratora) Gracze po prostu wybierają sobie, z kim chcą walczyć. Ten wybór jest jeden i stały, na całą grę (Epokę, Sagę).

Dwaj przeciwnicy zazwyczaj zajmują się jedną sprawą, domeną istnienia lub życia - są rywalami w niej. Interesują się tymi samymi rzeczami, lecz mają różne zdania i punkty widzenia i inną barwę dążeń (te same, ale innymi środkami dążą).

Przy grze w pojedynczej grupie jest łatwo stworzyć przeciwnika interesującego się poczynaniami jego rywala. W grach Grupy na Grupę trzeba samemu coś takiego stworzyć.
Mimo wysiłku i wyrzeczeń zapewne warto coś takiego zrobić. Nie ma to jak przeciwnik „z krwi i kości”, jedna postać i jeden Gracz na jedną postać i jednego Gracza.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:07.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172