Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > PozostaÅ‚e systemy RPG > Warhammer 40 000
Zarejestruj się Użytkownicy

Warhammer 40 000 Warhammer 40 000 RPG i różne jego systemy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-07-2009, 14:38   #11
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Tak, RT ma być kompatybilny z DH.

Inaczej wygląda tylko sprawa z "levelami" postaci. Postacie początkujące w RT, są potężniejsze i mają lepszy sprzęt. W podręczniku ponoć mają być szczegóły konwersji i ma być propozycja płynnej zmiany z pomagiera inkwizytora na oficera statku Rogue Tradera.

Swoją drogą, pewnie fajnie będzie latać takim starożytnym miastem, którego niektóre sektory od setek lat są niedostępne i wylęgują się tam jakieś "warpowe" monstra. Dungeon zawsze pod ręką

Szkoda tylko, że zrobione to będzie jedynie pod wielkie statki, a nie na przykład pod załogę guncuttera, która lata między systemami podpinając się pod statki mogące wejść w warp (jak w Eisenhornie). Tak wielka skala może z czasem stać się męcząca. No i to ogromne wyzwanie dla MG. W końcu gracze będą mieli do dyspozycji broń mogącą niszczyć miasta i setki posłusznych im żołnierzy.

W przygodzie wprowadzającej statek ma 5km i 100.000 załogi.

Ogranicza ich tylko całkiem ciekawy mechanizm zwany profitem. Na końcu przygody są różne scenariusze zakończenia i związane z nimi straty i zyski (pieniędzy i reputacji). Podejście "na chama" najczęściej daje niskie profity albo wręcz straty. (Ciężko sprzedać coś, co się rozsadziło, a i głowice nie są za darmo).

W przygodzie jest jeszcze taki trochę prostacki myk - Rogue Trader na daną wyprawę dostaje glejt od Administorium i są tam konkretne reguły, których musi się trzymać. Czyli musi na przykład sam z oficerami wejść pierwszy na odzyskiwany (tutaj nawiedzony) okręt i nie może przodem wysłać armii żołnierzy. Do tego pole szczątków pozwala tylko na desant paru osób.

Tutaj to jeszcze jakoś działa ale nie można graczom wiecznie wciskać kitu

Bardzo jestem ciekaw jak twórcom ostatecznie uda się ukierunkować tę wielką autonomie graczy, by wyglądało to naturalnie.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 08-07-2009 o 15:05.
Tadeus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-08-2009, 23:01   #12
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację


Cóż. Właściwie można uznać, że Rogue Trader już wyszedł. Można zamawiać edycję kolekcjonerską, a premiera ma być na GenCon 09, który właśnie trwa.

Fantasy Flight Games [News] - Leading publisher of board, card, and roleplaying games.
Na stronie FFG są już do ściągnięcia za darmo:

- Uproszczone zasady gry
- Przykładowi BG
- Dwie całkiem porządne przygody
- Karta postaci
- Karta statku
- Prawie 10 przykładowych statków z pełnymi opisami
- Mapa kawałka świata i opowiadanie o nim.

W sumie można coś krótkiego rozegrać i bez podręcznika. Kto prowadzi?
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 14-08-2009 o 23:08.
Tadeus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-11-2009, 12:12   #13
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
Dziwne, że jakoś nikt o systemie nie wspomniał, który w sumie od czasów WFRP się nie zmienił, a mechanika w BI to jest coś, co nie powalało nigdy. Dlatego o ile WH40K zawsze mi się podobał pod względem setu, zawsze waliłem głową o ścianę, kiedy wchodziło te ich nieśmiertelne k%, które fakt faktem jakieś tam konflikty rozwiązywało, ale gdy przychodziło do jakiegoś ostrzejszego konfliktu(który miałem swojego czasu z pewnym graczem), poległo na całej linii. A szkoda, bo BI męczy ten swój system od początku WFRP. Pokusiliby się o coś lepszego, tym bardziej, że o ile w WFRP była możliwość wyboru ścieżek klasy, tutaj mamy linearny wzrost... To chyba już lepiej grać w konwersję na d20 albo wygryźć coś z theForge, bo z takim systemem, jakie BI zaprezentowało, łatwo o ból głowy.
Mówiąc krótko, panowie z BI daliby se spokój z tworzeniem systemów(a nie wierzę, że RT rozwiązał ten problem), tylko pisali sety.
 
Irrlicht jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest WÅ‚.
Uśmieszki są Wł.
kod [IMG] jest WÅ‚.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
Pingbacks sÄ… WÅ‚.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:44.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172