Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Warhammer Fantasy Role Play
Zarejestruj się Użytkownicy

Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-05-2012, 21:32   #1
 
arwenia's Avatar
 
Reputacja: 1 arwenia nie jest za bardzo znany
Fabuła

Mam jedno pytanko. Będę pierwszy raz prowadzic sesję. W gronie znajomych. Nie mam pomysłu na fabułę . Chociaż nie. mam jednen jednak nie wiem czy dobry. ale jeśli mi pomożecie coś wyyślić to bardzo dziekuję
czekam na ciekawe propozycje.
 
arwenia jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26-05-2012, 12:40   #2
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Proponuję zajrzeć do tematu:
http://lastinn.info/warhammer-fantas...-przygody.html (Pomysły na przygody.)

Nie ma tego wiele, ale może się zainspirujesz.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26-05-2012, 13:34   #3
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał arwenia Zobacz post
Mam jedno pytanko. Będę pierwszy raz prowadzic sesję. W gronie znajomych. Nie mam pomysłu na fabułę . Chociaż nie. mam jednen jednak nie wiem czy dobry. ale jeśli mi pomożecie coś wyyślić to bardzo dziekuję
czekam na ciekawe propozycje.
1. Drużyna wędruje sobie przez dzicz, gdy spotyka rannego skrybę. Prosi ich o pomoc w dotarciu do najbliższego miasteczka. Jeśli odmawiają to pójdzie sam w swoją drogę. Tak czy inaczej zaatakuje ich w nocy grupa goblinów. Ostatni żywy goblin wycharcze coś niewyraźnie o kultyście nurgla. Goblin nie podda się bez walki i spróbuje ucieczki. Gdyby drużyna miała do niego więcej pytań to skryba go zabije, a jeśli sami go zabiją to też dobrze.

2. Jeśli gracze zwęszą, że skryba to kultysta nurgla to niech ten wyjmie zza pazuchy pismo od sławnego łowcy czarownic. Jest tam twierdzenie, że to jedynie szpieg tych dobrych w zastępach złego kultu.

3. Następnego dnia gracze docierają do opuszczonej wioski. Nie ma tam śladów walki prócz kilku przewróconych naczyń. Wyczuwa się jednak smród śmierci. Bohaterowie mogą iść dalej i nic im nie będzie lub powęszyć bardziej - cała czterdziestka mieszkańców została upchnięta w pięciu studniach wioski. Po odkryciu tego faktu atakują ich zwierzoludzie. Skryba angażuje się w walke, może będzie ranny, a może kogoś z drużyny uratuje. Tak czy inaczej zwierzoludzie go nie zabijają, a najwyżej ciężko ranią.

4. Na trakcie bohaterowie spotykają starego ślepca. Okazuje się, że jest z tamtej wioski, ale nie wie co się stało. Słyszał jak ludzie upadają i kaszlą, a potem dźwięki zwierzoludzi. Nie wie czemu go nie zabili. Prosi o pomoc. Jeżeli gracze na to nie wpadną nie ma problemu, żeby skryba to powiedział: "sprawdźcie jego ciało, być może jest zarażony, niedotykajcie bez ochrony". Starzec rzeczywiście ma na ciele nieprzyjemne czyraki. Należałoby go zabić i spalić. Jeśli jednak zaprowadzą go do następnej wioski to wszyscy w wiosce umrą w ciągu dwóch dni.

5. Kolejna wioska jest normalna. Skryba jednak chce iść dalej do miasteczka. Gracze mogą go pozostawić, wtedy skryba sam pójdzie. Jeśli przyprowadzili ślepca to wszyscy tu zginą. Ślepiec może być wyleczony jedynie w świątyni. Ta konkretna choroba ma podłoże magiczne, a nie biologiczne. Świątyni nie ma w wiosce - jest dopiero w miasteczku, do którego chce iśc skryba.

6. Skryba to oczywiście podwójny agent. Ma zamiar dotrzeć do wielkiego łowcy czarownic w najbliższym mieście i zarazić go. Rany skryby, które wyglądały na rany odniesione w walce tak naprawdę były częścią rytuału nosiciela. Skryba musiał sobie upuścić sporo krwi, żeby nie umrzeć od choroby którą nosi. Postacie graczy oczywiście również są zarażone. Mogą wyleczyć się u jakiegoś kapłana, ale nikt nie będzie chciał im pomóc jeśli skryba wypełni swoją misję i wyjdzie to na światło dzienne.
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-09-2012, 00:59   #4
 
Chudy1551's Avatar
 
Reputacja: 1 Chudy1551 nie jest za bardzo znany
Tutaj masz kilka generatorów, które mogą Ci się przydać jako "inspiracja". Co do przygody możemy Ci podrzucić jakieś pomysły, ale co do opracowania przygody to inna bajka.

Plot Scenario Generator
Adventure Hook Random Generator

Te dwa są dosyć ciekawe
donjon; Random Adventure Generator
http://www.squid.org/rpg-random-generator

A tutaj to masz mnóstwo generatorów
Chaotic Shiny - Writing and RPG-Related Generators

Dodatkowo lista różnych pomysłów na "plot" czyli fabułę
The Big List of RPG Plots, by S. John Ross

Mam nadzieję, że pomoże.
 
Chudy1551 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:39.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172