06-05-2007, 19:13 | #11 |
Reputacja: 1 | Po prostu w statystykach głównych masz procenty, i żeby test się udał musisz rzucić tyle samo lub mniej ile masz tej cechy. Potrzebujesz 100 PD by rozwinąć o 5 cechę główną lub bodajże 50 by rozwinąć cechę drugorzędną o 1. Cała filozofia Ja za to nie pojmuję tego w DnD. |
06-05-2007, 19:40 | #12 |
Reputacja: 1 | To chyba nie ten temat yaneks wiesz.....
__________________ Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż... |
13-05-2007, 12:00 | #13 |
Reputacja: 1 | Moim zdanie ten podręcznik jest całkiem ciekawy, zwłaszcza dla tych którzy nie mają oryginału. Daje on możliwość gry za darmo (nie trzeba wydawać kasy na podręcznik). |
13-05-2007, 16:11 | #14 |
Reputacja: 1 | Zauważ jednak że pełno w nim nie oficjalnych informacji zbieranych z różnych dziwnych źródeł i pominięto też sporo fajnych informacji z 2 ed.
__________________ Poznaj mroczne tajemnice czterdziestego millenium |
13-05-2007, 18:53 | #15 |
Reputacja: 1 | Jednak daje on możliwość darmowej zabawy. Wydaje mi się, że jest on wystarczający do gry z przyjaciółmi. Ostatnio edytowane przez Kokesz : 13-05-2007 o 18:58. |
10-06-2007, 23:41 | #16 |
Reputacja: 1 | Witam, Pod zamieszczonym poniżej linkiem znajduje się strona z której można pobrać kolejną, trzecią z kolei, wersję zredagowanego przeze mnie podręcznika do Warhammera FRP. http://www.evilshare.com/20c1b98a-65...b-00a0c993e9d6 Życzę miłej zabawy i ciekawych przygód w świecie Warhammera Pozdrawiam, Theatre of Tragedy CO NOWEGO WERSJA: 0.03 (AD2007.V.27) ROZDZIAŁ I: PODRĘCZNIK GRACZA - zmiana charakterystyki początkowej gnomów: WW i US - 2K10+20 - nowa profesja latarnik, strażnik kanałów - usunąłem umiejętności intryga dworska i wpływy - nowy podrozdział POJAZDY BOJOWE - nowa broń kulomiot, miotacz spaczognia, revolwera, włócznia spaczbłyskawicy, wyrzutnia harpunów ROZDZIAŁ II: MISTRZ GRY - nowe choroby: Ospa Ropna - nowe podrozdział: JASKINIE > ŚWIAT PODMROKU ROZDZIAŁ III: WALKA ROZDZIAŁ IIII: MAGIA - dodałem nowy rodzaj magii czarnoksięskiej - MAGIĘ DUCHÓW - nowe zaklęcia MAGII CHAOSU: Pieszczota Slaanesha, Smród Nurgla, Łańcuch męki, Pomiot Chaosu, Tarcza zepsucia, Ognista burza, Tzeentcha - nowe zaklęcia NEKROMANCJI: Ślepowidzenie, Dotyk Wiedźmiego Króla, Pocałunek pająka, Wiedźmi lot, Trąd, Ciemność, Kościany pancerz - nowe zaklęcia SANGUIMANCJI: Klątwa krwawych cierni, Oczyszczenie krwi, Wzmocnienie krwi, Transformacja, Krwawy golem, Wezwanie kleszczy, Uczta nietoperzy, Ściana krwawych cierni - nowe zaklęcia SPACZMAGII: Łaska Rogatego Szczura, Majestat Rogatego Szczura, Spaczbłysk, Błogosławieństwo Rogatego Szczura, Oddech zepsucia, Złudzenie, Śmiertelna furia, Wypalenie, Wezwanie Dhar - nowe rytuały: obleczenie w ciało, oczyszczenie zbezczeszczonego naczynia - przeredagowałem podrozdział MAGICZNE PRZEDMIOTY - nowe przedmioty magiczne: Rękawice Gwardzisty, Amulet Say-K%u2019thara, Korona Pashtilara, Różdżka Wypędzenia - Nowa JESIENNA GAWĘDA - O GUŚLARZACH ROZDZIAŁ V: RELIGIE > WIERZENIA - dodałem opis Hashuta, boga krasnoludów Chaosu w ROZDZIALE V: RELIGIE > WIERZENIA ROZDZIAŁ VI: BESTIARIUSZ - Nowe potwory czerw skalny, gnoblar, gorger, krasnoludy Chaosu, pająk jaskiniowy, widłogon, yeti - Więcej informacji o OGRACH - nowa mutacja: suche ciało, woń rozkoszy, żądza krwi ROZDZIAŁ VII: PRZEWODNIK PO ŚWIECIE - Przeredagowałem ROZDZIAŁ VII - PRZEWODNIK PO ŚWIECIE - nowe podrozdział: DOMINIUM ZIELONOSKÓRYCH DODATKI - w DODATEK III - ALMANACH dodałem artykuł Wartości - Nowe opowiadania: Krosno ciemności, Wykład barona, Nienawiść do wyboru WERSJA: 0.02 (AD2006.VIIII.15) ROZDZIAŁ I: PODRĘCZNIK GRACZA - nowe imiona gnomów - zmiana charakterystyki początkowej leśnych elfów: ZR i INT - 2K10+30. - zmieniłem sposób losowania szczegółów dotyczących historii bohatera w podrozdziale DZIESIĘĆ WAŻNYCH PYTAŃ z K10 na K4 + wartość podana w tabeli MODYFIKATOR ILOŚCI UMIEJĘTNOŚCI. - nowy opis profesji landsknecht - zmiana opisu umiejętności wykrywanie magii - nowa umiejętność czuły węch - nowa umiejętność czarostwo - umiejętność zapasy: modyfikator +5%xPW przyznawany jest także do testów KRZEPY gdy bohater próbuje zacieśnić chwyt lub wyrwać się z uścisku. - zastąpienie wielopoziomowych profesji szlachciców dwoma profesjami: szlachcic i arystokrata. - przeredagowałem podrozdział EKWIPUNEK. - przeredagowałem podrozdział HERBY RODOWE. - nowy podrozdział HANDEL > GOSPODARKA. - nowy podrozdział PODATKI. ROZDZIAŁ II: MISTRZ GRY - rozwinięcie zasad dotyczących furii i nienawiści - nowe choroby: Gorączka Śmierdzących Stóp, Krwawa Biegunka, Robaczywy Koklusz, Smrodliwe Wiatry, Szkorbut, Świerzb, Wścieklizna, Zgnilizna Nurgla (przeredagowana), Zielona Ospa ROZDZIAŁ III: WALKA - zmiana zasad dotyczących umiejętności silny cios. Modyfikator obrażeń wynikających z umiejętności silny cios dodawany jest do obrażeń przez odjęciem WT i ewentualnych PZ ofiary. ROZDZIAŁ IIII: MAGIA - nowe profesje czarownika i czarnoksiężnika - przeredagowałem podrozdział MAGICZNE RECEPTURY - przeredagowałem podrozdział KOWAL RUN - nowe zaklęcia TRADYCJI BESTII: Cena okrucieństwa, Oswojenie, Uleczenie zwierzęcia, Ośli upór, Skóra dzika, Sparciała skóra, Lisi spryt, Sen zimowy, Odstraszanie, Odrażająca przemiana - nowe zaklęcia TRADYCJI CIENIA: Gra pozorów, Zwodniczy wygląd, Luka w pamięci, Incognito, Rumak z cieni, Dusiciel, Palący dotyk cienia, Złudzenie śmierci, Materia cienia, Strefa zamętu - nowe zaklęcia TRADYCJI METALU: Podsycenie ognia, Skaza, Inskrypcja, Alchemiczna wizja, Sztywność ciała > umysłu, Wzmocnienie struktury drewna, Tajemne ryty, Kolczasta zbroja, Poznanie tajemnic - nowe zaklęcia TRADYCJI NIEBIOS: Wypolerowanie, Niebiańska luneta, Mowa ptaków, Przejaśnienie, Łaska losu, Trzecie proroctwo Amul, Przeczucie, Lokalizacja, Znaki na niebie - nowe zaklęcia TRADYCJI OGNIA: Gniew, Ognisty posmak, Niegasnący płomień, Płomienista zasłona, Oczy Feniksa, Wściekłość, Łańcuch Aqshy, Wewnętrzny ogień, Płomień zemsty, Wrząca krew - nowe zaklęcia TRADYCJI ŚMIERCI: Słowa pociechy, Posłaniec śmierci, Klątwa złodziei grobów, Odrętwienie, Ukojenie ducha, Lodowaty uścisk śmierci, Krzyk Banshee, Uwięzienie duszy, Kres życia - nowe zaklęcia TRADYCJI ŚWIATŁA: Blask czystości, Jasność umysłu, Świetlisty oręż, Rozświetlenie budowli, Oczyszczająca światłość, Świetlisty strażnik, Krąg uzdrowienia, Natchnienie, Siła prawdy, Snop światła, Błogosławieństwo Hysh - nowe zaklęcia TRADYCJI ŻYCIA: Fermentacja, Czytanie ze śladów, Giętkość pnącza, Dzikie ścieżki, Jesienne liście, Rozkwitanie, Zaklęte drzewo, Szum drzew, Ciało z gliny - nowe zaklęcia MAGII POWSZECHNEJ: Śledzące zaklęcie Magistra Schreibera, Maskujące zaklęcie Magistra Schreibera - nowe zaklęcia MAGII CHAOSU: Dotyk Rozkładu, Sieć Dhar - nowe zaklęcia NEKROMANCJI: Trupowidzenie - nowe zaklęcia SANGUIMANCJI: Wyrwanie serca - dodałem nowy rodzaj magii - TRADYCJĘ LODU - nowe przedmioty magiczne: Amulet Dziewicy, Czarna Czaszka Kalifa, Elfi Płaszcz, Elfi Talizman, Krzesiwo Dazha, Kula Z Grondu, Magiczna Czaszka, Pastorał Hesltuma, Pierścień Fauschlagu, Pierścień Ognia Zarazy, Runiczny Kieł, Srebrna Pieczęć, Talizman Hoteka, Talizman Ulryka, Zwój Piątej Tradycji ROZDZIAŁ V: RELIGIE > WIERZENIA - przeredagowałem podrozdział KAPŁAŃSTWO ROZDZIAŁ VI: BESTIARIUSZ - przeredagowałem rozdział BESTIARIUSZ - dodałem opis demonów Rogatego Szczura: Pomiotu, Bestii, Profeta i Szponowłada - nowa mutacja: Krzyk Banshee ROZDZIAŁ VII: PRZEWODNIK PO ŚWIECIE - przeredagowałem opis miasta Mordheim. - dodałem krótką wzmiankę o Azagothcie. - nowy podrozdział ŚWIĘTO WINA W AVERLANDZIE. DODATKI - DODATEK III %u2013 ALMANACH: Jak się to robi?, Quo vadis bohaterze? oraz Z czym się to robi? |
11-06-2007, 16:54 | #17 |
Reputacja: 1 | Bardzo dobrze na pisane czuje duch starego młotka .zwłaszcza te profesje których nie ma niema tego w 2 ed. młotka i to jest duży plus .szkoda że nie jest w elfach leśnych opisane profesje wojowników czerwonej gałęzi. Podziwiam cię za to że chybiało ci się wymyślać temperatury roczne. jest to dobry kawał roboty . Co mi się nie podoba: Tylko jedna rzeczy nie równe opisy rzeczy (bobów).
__________________ "Jestem tu, jestem tam, jestem wszędzie. Cień nie nigdy nie umiera, ale odchodzi w zapomnienie. Hattori Hanzo" |
12-06-2007, 01:31 | #19 |
Reputacja: 0 | Nie powinno się tematu zamykać, ani kasować linków, bo jest kilka okoliczności łagodzących Autor nie napisał tego pod swoim imieniem i nazwiskiem, lecz jako grupa fanowska. We wstępie autor informuje o tym, że znaki towarowe użyte zostały bez zgody producenta, lecz jego zwierzchność i autorytet nie jest kwestionowany. Nie jest to też kopia lecz interpretacja oryginału. Inkwizycja? Z tego co wiem, autorzy nie czerpią żadnych korzyści majątkowych z napisania tego opracowania. Mówiąc trywialnie, gdyby tak wszystko brać pod kreskę łamania praw autorskich, to wiele sesji pod tym samym tytułem lub "innych" nadawałaby się do usunięcia, łącznie z większością awatarów użytkowników forum, jak i różnych/internetowych projektów rpg'owych i nie tylko... Przecież w internecie, wszędzie tam, gdzie zamieszcza się, używa, publikuje bez zgody autora jego dorobek intelektualny wszelakiej formy, patrząc z punktu widzenia etyki, kwalifikuje się pod definicję moralną ochrony praw autorskich. Przynajmniej tak mi się wydaje. Nie uważam tego opracowania za ewidentne piractwo, a postawienie na nim bana, nikogo nie wzbogaci a co najwyżej kogoś byc może "zuboży" :P |