|
Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-02-2018, 06:10 | #191 | |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Cytat:
Musisz jednak przejść na profesję, która posiada tą samą umiejętność, aby taka opcja była w ogóle możliwa. Startowo istnieje możliwość podniesienia pewnych umiejętności na +10%, ponieważ otrzymuje się je z rasy.
__________________ [URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019 | |
15-03-2018, 03:10 | #192 |
Reputacja: 1 | W którym z podręczników znajdują się zasady i dodatkowe akcje związane z walką konno w drugiej edycji? Wiem że było sporo fajnych akcji, a kompletnie mi uleciało z głowy gdzie. A google tylko podsyła houserules. |
15-03-2018, 08:42 | #193 |
Reputacja: 1 | Jeżeli się nie mylę, to nie ma takich zasad.
__________________ |
15-03-2018, 08:54 | #194 |
Reputacja: 1 | Potwierdzam, w oficjalnych materiałach nie ma takich zasad. |
15-03-2018, 09:15 | #195 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Tutaj dokument: https://docs.google.com/document/d/1...m31IEyPAk/edit *Fantasy Flight Games | |
16-03-2018, 01:49 | #196 |
Reputacja: 1 | Zatem coś musiałem się pomylić, i dziękuję za rozjaśnienie i te dodatkowe zasady. Moi gracze lubią takie smaczki i myślę że część z nich wykorzystam. |
16-03-2018, 21:11 | #197 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Tak na logikę biorąc: Poruszasz się z prędkością wierzchowca i masz z tego tytułu wolne akcje, ponieważ to nie Ty wydajesz je na ruch, tylko Twój koń (możesz wydać wszystkie akcje konia na poruszanie się, a później atak wielokrotny mieczem jeźdźca). Szarża (prędkość konia razy dwa) umożliwia Ci "przejechanie" po mniejszych od wierzchowca przeciwnikach. Można dodać tu jakieś obrażenia od tratowania (k10+siła wierzchowca). IMO w trakcie szarży broń kawaleryjska powinna zadawać podwójne obrażenia, bo nie ma co się oszukiwać - kawaleria to prawdopodobnie najskuteczniejsza formacja tamtej epoki. Atakując konnego powinieneś zdecydować kogo starasz się trafić - wierzchowca lub jeźdźca. W przypadku tego drugiego trafienie niektórych lokacji (choćby głowy), powinno być utrudnione lub niemożliwe w przypadku broni krótkiej. A i jeszcze trzeba pamiętać o karach w przypadku strzelania z siodła, ale to zawsze powinien ustalać MG w zależności od okoliczności. There you go... Zasady Mounted Combat wymyślone na poczekaniu (nie trudno zauważyć, że inspirowane D&D).
__________________ [URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019 |
16-03-2018, 22:35 | #198 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
17-03-2018, 11:43 | #199 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | Zasady trafiania konnych w walce wręcz/strzeleckiej istnieją w podstawowym podręczniku do pierwszej edycji. Niestety tylko tyle. Moje pomysły na rozwiązanie tej kwestii są zaczerpnięte z pewnego bitewniaka: atakujący poza ww. oszczędzaniem akcji dostaje +1 Atak oraz powala każdego przeciwnika, jakiego zaszarżuje. Korzystając z inicjatywy, jeżeli PO jego szarży do tej samej walki dołączą inni piesi przeciwnicy - wszyscy zostają powaleni (taki stan sobie wymyśliłem, w którym można jedynie parować ciosy a do pełnej zdolności bojowej brakuje pozycji wertykalnej). |
17-03-2018, 12:30 | #200 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |