lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Warhammer Fantasy Role Play (http://lastinn.info/warhammer-fantasy-role-play/)
-   -   Ogólne zasady - wątpliwości (http://lastinn.info/warhammer-fantasy-role-play/3160-ogolne-zasady-watpliwosci.html)

Szarlej 03-06-2007 16:45

Cytat:

Napisał Yaneks (Post 70488)
No i kto cię wtedy zrani? :) Jak robimy te zasady do e-zina to nawet jak Cię działko strzeli to przeżyjesz :)

Zrani, chociażby takie działo, katapulta, balista i wiele innych rzeczy.

Yaneks 03-06-2007 19:35

hehe, a jak masz 9 odporności i 9 pancerza, to masz 18 wytrzymałości razem :) Doliczmy do tego np. 20 żywotności (jak wylosujesz najwięcej i przejdziesz np. na fetchmistrza) to do krytyków brakuje ci 38 :) Wątpię, by działo przy takich warunkach mogło cię zabić :)

Macharius 03-06-2007 19:44

Odporności bodaj można mieć max 8 a żywotności jak się jest rycerzem Graala (przypominam, 9 PZ może mieć tylko rycerz Graala w pełnej zbroi z gromrilu) 22. Jest jakiś debil który by z rycerza Graala szedł na fechmistrza? Poza tym rycerz Graala chyba nie ma wyjściówki na fechmistrza.

Yaneks 03-06-2007 19:54

Eee, nie wziąłem pod uwagi fechtmistrza :)
Hmm, no to mamy 8 + 9 + 22 = 39 :) Wielkiej różnicy to chyba nie robi:) Będzie trudno nawet armacie przebić się przez takie coś i zadać 9-10 krytyka

Macharius 03-06-2007 20:04

Taak ale weź pod uwagę to że sporo MG, jak i ja takie kwestie rozwiązuje fabularnie, dostałeś z armaty=nie żyjesz i nikogo nie obchodzi twój pancerz, żywotność itp.
Poza tym żeby dożyć profesji rycerza Graala i zdobyć zaruniony gromrilowy pancerz trzeba się nie lada napocić.

Yaneks 03-06-2007 20:14

Tak, i dlatego gry nie rozpoczyna się z przelotnie poznanymi :) Bo potem żal postaci

A ja raczej daję sensowną siłę uderzenia z działa np. 5k10+10, i wtedy jest szansa że zginiesz, ale jest szansa, że nie zginiesz;)

Asshilis 08-06-2007 16:42

Sensowna siła uderzenia z działa, przy której nie giniesz? Ja bym dał 8k10+10, żeby szanse były mniejsze. Albo przyjął, że postać umiera. Bo jednak dość trudno przeżyć strzał z armaty...

Yaneks 08-06-2007 19:17

A nawet się nie określa lokacji trafienia. Jak oberwiesz w dłoń to chyba cię to nie zabije.

Szarlej 08-06-2007 19:44

Cytat:

Napisał Yaneks (Post 71712)
A nawet się nie określa lokacji trafienia. Jak oberwiesz w dłoń to chyba cię to nie zabije.

Jak oberwiesz z armaty w dłoń to zwykle nie masz dłoni wraz z całą ręką. Dość szybko się wykrwawiasz jako, że armata przy okazji rozwaliła tętnice.

Yaneks 08-06-2007 21:38

Ale odpowiednia, szybka pomoc (zwłaszcza, że w Warhammerze istnieje magia) potrafi uratować życie. Jeżeli szybko zdezynfekujemy i zatamujemy ranę, szanse przeżycia mocno rosną. A jak niby usuwali strzaskane nadgarstki? Przez amputacje. Nawet zwykły cyrulik zajmujący się strzyżeniem włosów potrafił amputować.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:35.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172