|
Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-06-2007, 17:45 | #31 |
Reputacja: 1 | Zrani, chociażby takie działo, katapulta, balista i wiele innych rzeczy.
__________________ [...]póki pokrętna nowomowa zakalcem w ustach nie wyrośnie, dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi, w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...] |
03-06-2007, 20:35 | #32 |
Reputacja: 1 | hehe, a jak masz 9 odporności i 9 pancerza, to masz 18 wytrzymałości razem Doliczmy do tego np. 20 żywotności (jak wylosujesz najwięcej i przejdziesz np. na fetchmistrza) to do krytyków brakuje ci 38 Wątpię, by działo przy takich warunkach mogło cię zabić |
03-06-2007, 20:44 | #33 |
Reputacja: 1 | Odporności bodaj można mieć max 8 a żywotności jak się jest rycerzem Graala (przypominam, 9 PZ może mieć tylko rycerz Graala w pełnej zbroi z gromrilu) 22. Jest jakiś debil który by z rycerza Graala szedł na fechmistrza? Poza tym rycerz Graala chyba nie ma wyjściówki na fechmistrza.
__________________ Poznaj mroczne tajemnice czterdziestego millenium |
03-06-2007, 20:54 | #34 |
Reputacja: 1 | Eee, nie wziąłem pod uwagi fechtmistrza Hmm, no to mamy 8 + 9 + 22 = 39 Wielkiej różnicy to chyba nie robi Będzie trudno nawet armacie przebić się przez takie coś i zadać 9-10 krytyka |
03-06-2007, 21:04 | #35 |
Reputacja: 1 | Taak ale weź pod uwagę to że sporo MG, jak i ja takie kwestie rozwiązuje fabularnie, dostałeś z armaty=nie żyjesz i nikogo nie obchodzi twój pancerz, żywotność itp. Poza tym żeby dożyć profesji rycerza Graala i zdobyć zaruniony gromrilowy pancerz trzeba się nie lada napocić.
__________________ Poznaj mroczne tajemnice czterdziestego millenium |
03-06-2007, 21:14 | #36 |
Reputacja: 1 | Tak, i dlatego gry nie rozpoczyna się z przelotnie poznanymi Bo potem żal postaci A ja raczej daję sensowną siłę uderzenia z działa np. 5k10+10, i wtedy jest szansa że zginiesz, ale jest szansa, że nie zginiesz |
08-06-2007, 17:42 | #37 |
Reputacja: 1 | Sensowna siła uderzenia z działa, przy której nie giniesz? Ja bym dał 8k10+10, żeby szanse były mniejsze. Albo przyjął, że postać umiera. Bo jednak dość trudno przeżyć strzał z armaty... |
08-06-2007, 20:17 | #38 |
Reputacja: 1 | A nawet się nie określa lokacji trafienia. Jak oberwiesz w dłoń to chyba cię to nie zabije. |
08-06-2007, 20:44 | #39 |
Reputacja: 1 | Jak oberwiesz z armaty w dłoń to zwykle nie masz dłoni wraz z całą ręką. Dość szybko się wykrwawiasz jako, że armata przy okazji rozwaliła tętnice.
__________________ [...]póki pokrętna nowomowa zakalcem w ustach nie wyrośnie, dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi, w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...] |
08-06-2007, 22:38 | #40 |
Reputacja: 1 | Ale odpowiednia, szybka pomoc (zwłaszcza, że w Warhammerze istnieje magia) potrafi uratować życie. Jeżeli szybko zdezynfekujemy i zatamujemy ranę, szanse przeżycia mocno rosną. A jak niby usuwali strzaskane nadgarstki? Przez amputacje. Nawet zwykły cyrulik zajmujący się strzyżeniem włosów potrafił amputować. |