Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Warhammer Fantasy Role Play
Zarejestruj się Użytkownicy

Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play


Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-05-2007, 13:45   #1
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
Wytrzymałość zbroi

Czy wprowadzacie jakiekolwiek ograniczenia w noszeniu zbroi? To jest moje główne pytanie w tym temacie.

Jak gramy z kumplami, to zawsze wprowadzamy taką zasadę: wytrzymałość zbroi.
Im mocniejsze uderzenie, tym bardziej zniszczona jest nasza zbroja. Naprawa kosztuje najwyżej 25 złotników.
Jak gram prywatnie z inną grużyną, wprowadzam taką zasadę:
Skórznia - 1000 wytrzymałości. Każdy cios zabiera 3k100 wytrzymałości
Zbroja kolcza - 2000 wytrzymałości, jak wyżej
Zbroja płytowa - 3000 wytrzymałości, każdy cios zabiera 2k100 wytrzymałości.

Im lepsza jakość zbroi, tym więcej ma wytrzymałości.
Kiepska jakość - wytrzymałość zbroi /2
Zwykła jakość - wytrzymałość zbroi
Dobra jakość - wytrzymałość zbroi x 2
Najlepsza jakość - wytrzymałość zbroi x5

A co wy na to?
 
Yaneks jest offline  
Stary 21-05-2007, 14:07   #2
Banned
 
Reputacja: 1 Arango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodze
To post do "Zasad opcjonalnych w WFRP", a raczej "Zasad opcjonalnych do WFRP ciąg dalszy".

Chyba, że chodzi o mnożenie kolejnych tematów ?

Dziwi mnie to, o tyle, że w drugim z nich Yaneks sam zabierałeś głos, więc raczej trudno Ci tłumaczyć się niewiedzą.

Co zaś do samego pytania - o rzeczach oczywistych, nie warto pisać po raz n-ty, a jakie kto przyjmie wartości liczbowe dla uszkodzeń zbroi i jakie kości zastosuje (K100, K50, czy jakąkolwiek inną) jest kwestią zupełnie marginalną, nie wartą dyskusji.

No chyba, że sądzisz, iż któryś z rozmówców będzie sądził, iż im lepsza zbroja, tym szybciej ulegnie zniszczeniu ?

Bo jak tak to ja mam kilka "gotowców" :

"Wytrzymałość tarczy"
"Wytrzymałość broni białej" itd

Trochę powagi.

Pozdrowienia.
 

Ostatnio edytowane przez Arango : 21-05-2007 o 14:15.
Arango jest offline  
Stary 21-05-2007, 14:28   #3
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
Hmm, nie przeglądałem tematu, i nie mam zwyczaju usprawiedliwiać się w tak głupi sposób
Nie, nie chodzi o mnożenie tematów, chciałem po prostu poznać opinię innych młotkowiczów. Mój błąd że albo nie przejrzałem dokładnie tamtego tematu, albo po prostu o tym zapomniałem.
Przepraszam.
 

Ostatnio edytowane przez Yaneks : 21-05-2007 o 14:31.
Yaneks jest offline  
Stary 21-05-2007, 16:07   #4
 
Kutak's Avatar
 
Reputacja: 1 Kutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwu
Nie podoba mi się to, powiem szczerze. Jestem w stu procentach przeciwny mnożeniu rzutów- a to po prostu monotonne rzucanie, podliczanie sporych sum i odejmowanie ich. Jeżeli w środku walki, w krytycznym i epickim finale kogoś cieszy odpisywanie od 2437 punktów wytrzymałości zbroi 294 pkt to życzę miłej gry- ale to nie dla mnie... :P

Pomysł w porządku, zresztą to nic nowego, ale wykonanie leży i kwiczy

Pozdr, Ktk
 
__________________
Kutak - to brzmi dumnie.
Kutak jest offline  
Stary 21-05-2007, 16:15   #5
 
denis's Avatar
 
Reputacja: 1 denis jest godny podziwudenis jest godny podziwudenis jest godny podziwudenis jest godny podziwudenis jest godny podziwudenis jest godny podziwudenis jest godny podziwudenis jest godny podziwudenis jest godny podziwudenis jest godny podziwudenis jest godny podziwu
Ja tez uwazam ze pomysł jest ... beznadziejny .
Ale bywałem na sesjach na których MG nie mogł obejsc sie bez laptopa ( np sesje z pełnym wykorzystaniem systemu KC w jego najpozniejszym etapie )

W sumie jak kto woli ... ale w ten sposob mozna dojsc do tego ze co dwa kroki bedziesz testował wytrzymałosc butów i odejmował po 1 pk za krok a k3 pk za bieg od 100 tys punktów wytrzymałosci butów ... w sumie ... no i napewno wytrzymałosc zebów - za gryz chleba k2 pk .. za gryz miesa k4 pk a jak sie trafi na kosc to 2k6 pk ... po osiągnieciu odpowieniego limitu punktów uszkodzen zab zaczyna sie psuc a w przypadku krytycznie nieudanego rzutu na wytrzymałosc - złanianie zeba albo nawet jego wypadniecie .
 
denis jest offline  
Stary 21-05-2007, 21:17   #6
Banned
 
Reputacja: 1 Revan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znany
MG powinien sobie w swoich sekretnych notatkach pisać ile jakich ciosów dana postać dostała i w ew. momencie po walce, jeśli przeżyją, lub nawet w trakcie powiedzieć, że zbroja już ich nie ochroni i mogą się w nią teraz wysmarkać.
 
Revan jest offline  
Stary 21-05-2007, 23:18   #7
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
denis, dlaczego uważasz taki pomysł za beznadziejny? Czy myślisz, że jak przyjmiesz trzydzieści potężnych ciosów topora na klatę, to twój napierśnik nadal będzie jak nowy?
Pomysł Revana wydaje mi się bardzo dobry.
Nie róbmy z igły wideł... Wytrzymałość zębów? Tutaj obowiązuje zasada zdrowej logiki. Przesadzasz, wytrzymałość zębów to nie to samo co wytrzymałość zbroi, obie grupki mają inne zadania
MG nie mógł się obejść bez lap-topa? To idiotyczny MG. Gry fabularne polegają na oderwaniu się od codzienności, próbie bycia kimś innym. Elektronika najmniej do tego pasuje.
 
Yaneks jest offline  
Stary 21-05-2007, 23:56   #8
Banned
 
Reputacja: 1 Arango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodze
Zdaje się, że w podręczniku Warhammera (mówię o pierwszej edycji) wspomniane jest coś o odejmowaniu od wytrzymałości broni i zbroi punktów TYLKO w wypadku trafień krytycznych.

Jak dla mnie to dość rozsądne podejście.
 
Arango jest offline  
Stary 22-05-2007, 09:08   #9
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
A ja tutaj mówię o drugiej edycji Hmm, a co tam rozumieją przez trafienie krytyczne? Bardzo silny cios, czy gdy gracz spada na krytyki?
 
Yaneks jest offline  
Stary 22-05-2007, 13:54   #10
 
Malkav3's Avatar
 
Reputacja: 1 Malkav3 jest na bardzo dobrej drodzeMalkav3 jest na bardzo dobrej drodzeMalkav3 jest na bardzo dobrej drodzeMalkav3 jest na bardzo dobrej drodzeMalkav3 jest na bardzo dobrej drodzeMalkav3 jest na bardzo dobrej drodzeMalkav3 jest na bardzo dobrej drodzeMalkav3 jest na bardzo dobrej drodzeMalkav3 jest na bardzo dobrej drodzeMalkav3 jest na bardzo dobrej drodzeMalkav3 jest na bardzo dobrej drodze
Według stosowanego przeze mnie podejscia do walki...
Zapisuje sobie wszystkie obrażenia jakie zadano postacią zmniejszające Żyw pomniżej 0. bo to są dopiero jakieś rany, i wgniecenia w zbrojach. Do tego dochodzą trafienia krytyczne. Oraz ostatni wypadek gdy nastąpi przerzut na k6 (mowa o 1ed), dana część zbroi staje się wtedy celem nie tyle co mocnego ciosu ale trafionego na tyle precyzyjnie, że mogło to coś jej zrobić.

Nie jestem zwolennikiem zbytnich rzutów. W walce można sobie porzucać, jakiś teścik podczas gry ale po co wiecej?

Co też ważne gracze nie noszą u mnie na sobie podczas podróży więcej niż przeszywki czy pikówki. Zbroje zakłąda się przed walką.

Jeżeli stwierdze że dana część zbroi dostała mocne trafienie to znaczy, iż może niebawem się jej coś stać.
 
__________________
"Życie zaczyna się po śmierci"

"Vivant omnes virgines
Faciles, formosae"
Malkav3 jest offline  
Zamknięty Temat



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:13.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172