|
Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-08-2007, 19:24 | #11 | |
Reputacja: 1 | Hmmm Cytat:
| |
05-09-2007, 09:22 | #12 |
Reputacja: 0 | Co z tego że Mg jest [ciach!] to nic nie da jeżeli nie ma histori i BG chcąc nie chcąc kazdy MG musi mieć wątek główny nie koniecznie całą historie ale musi umiec ją rozbudować tak żeby sesja nie padła po 3 godzinach gry. Mg musi być wytrwały i wyrozumiały Bez Bg nie ma Mg Ostatnio edytowane przez Milly : 05-09-2007 o 12:14. Powód: Wulgaryzm |
08-09-2007, 20:12 | #13 |
Reputacja: 1 | Oczywiście że Tylko dobry Mg potrafi stworzyć swiat w którym bedziemy chcili uczestniczyc co po świetnej historii skoro nie ma kto jej pzedstawić
__________________ Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż... |
19-09-2007, 19:11 | #14 |
Reputacja: 1 | Powiem prosto: Mało doświadczony/zły mg(wybór zależy od was :P ) może zepsuć nawet najlepszy scenariusz jaki istnieje a doskonały mg nawet z prostolinijnej przygody (typu: idź-zrób coś- wróć) może zrobić wspaniałą i wciągającą rozgrywkę. |
19-09-2007, 22:33 | #15 |
Reputacja: 1 | Dokładnie. Co więcej z doświadczenia (niewielkie ale zawsze ) wiem, że dobry MG potrafi prowadzić nawet bez przygody. Zdarzyło mi się parę razy tak grać i takie sesje w niczym nie ustępowały normalnym. Po prostu kiedy gramy z porządnym MG to potrafi on z miejsca wymyślić jakąś nieskomplikowaną fabułę (ale nie zawsze w końcu każdy ma też gorsze dni) i choćby to było zadanie typu "znajdź-zabij" to w między czasie potrafi wpleść w to sporo ciekawych rzeczy. Dla mnie wniosek jest jeden bez dobrego MG nie ma grania.
__________________ Jeśli masz zamiar wznieść miecz, upewnij się, że czynisz to w słusznej sprawie. Armia Republiki Rzymskiej |
19-09-2007, 23:54 | #16 |
Reputacja: 1 | Zapominasz, że każdy kiedyś się uczy. Nie możesz od razu siąść i zacząć prowadzić niesamowitej przygody gdy nigdy nie miałeś styczności z rpg. Najlepiej najpierw zostać graczem a następnie zabrać się za mistrzowanie, ale nawet wtedy popełniasz błędy. Bo jedno różni się od drugiego. Jednak gdy mistrz jest początkujący wtedy dobieramy zaawansowanego gracza albo nawet kilku, którzy pomogą i doradzą. Sesja będzie wtedy także udana. Nie jest powiedziane, że jak mg nie jest bardzo dobry to sesja też nie będzie. Poza tym jeśli mg będzie bardzo doświadczony a cała drużyna to laiki? Wtedy sesja także może okazać się nie wypałem. Powtarzam dobry mg to praktycznie gwarancja doskonałej sesji, ale nie mogę się zgodzić z tobą John5, że bez niego nie ma grania. |
20-09-2007, 01:54 | #17 |
Reputacja: 1 | Hmmm... chyba źle się wyraziłem. Nie chodziło mi o to, że bez porządnego MG nigdy nie będzie dobrej sesji tylko zazwyczaj. Co do nauki to też się zgadzam, że zazwyczaj trzeba czasu zanim zacznie się porządnie grać czy prowadzić. Moim celem było dopowiedzenie na pytanie zawarte w temacie a nie twierdzenie, że trzeba grać jedynie z najlepszymi (choć rzeczywiście tak to zabrzmiało w poprzednim poście). Po prostu twierdzę, że dobry MG jest ważniejszy niż historia.
__________________ Jeśli masz zamiar wznieść miecz, upewnij się, że czynisz to w słusznej sprawie. Armia Republiki Rzymskiej |
10-10-2007, 03:29 | #18 |
Na początek wg mnie do tego tematu spokojnie można by dodać sondę. Nie pytajcie dlaczego. Dla mnie esencją jest MG - bez MG nie ma niczego i to MG tworzy wszystko. Dla postaci, którymi grałem zawsze najważniejsze były opisy MG, sytuacje, zdarzenia, a mój pierwszy MG był improwizatorem. Jak tu więc mówić cokolwiek o historii, kiedy wszystko było tworzone na bieżąco? To były moje najlepsze sesje do tej pory i nigdy ich nie zapomnę, mimo że rozstałem się z nimi już ze dwa lata temu. | |