Receptury Eliksirów Do wszystkich MG W drużynie pojawił mi się alchemik, a z eliksirami w systemie cienko, liczę na waszą pomoc i pomysłowość. Dobrze by było umieścić składniki, czas wytworzenia i co tam jeszcze uważacie za ważnego. |
Cykl produkcji wytwarzania eliksirów przedstwiono Królestwie magii radzę udać się po rady do tej książki. No oczywiście przedstwaiono też przykładowe eliksiry. |
Ja mam kilka pomysłów. A jako że alchemicy specjalizują się głównie nie we wzmacnianiu ani w truciu, przedstawiam kilka eliksirów (własnej roboty) przekształcających. Na razie przedstawiam 1. Nazwa: Eliksir hartowania Opis: Stalowoszary eliksir, który w probówce przypomina kotłujący się dym. Wbrew temu jest ciężkim płynem, i nie ucieka w powietrze. Działanie: Powoduje, że każdy stop polany tym eliksirem hartuje się jeszcze raz (np. Stal dwukrotnie hartowana staje się trzykrotnie hartowana = mocniejsza). Składniki: Trzy krople stopionej stali (trzeba zdobyć u kowala), niewielka grudka rudy żelaza (kupisz na targu po 5 zk za kg lub w kopalni po 1 zk za kg), trzy liście magicznego ziela (kupisz na targu za 12 ss za liść) Sposób warzenia: Trzy krople stali wlać do pojemnika żaroodpornego, po czym wrzucić grudkę rudy żelaza i doprowadzić do wysokiej temperatury (około 1000 stopni). Wypowiedzieć zaklęcie (wymyśl coś) nad zielem, i wrzucić do płynu. Po 5 minutach "gotowania" przelać pomarańczowo-czerwony płyn do probówki. Nie bać się, nie przetopi się. Po ostygnięciu eliksir gotowy. |
EEEE..... Tyle ze Alchemicy teraz nie maja za bardzo magii jak w pierwszej edycji chyba ze mowisz o kolegium Metalu .... |
Po pierwsze nie ma profesji alchemika wiec swoją drogą achemią mogą się zajmować wszscy jeśli tylko posiadają naukę alchemia i odpowiednią aparaturę. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:06. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0