Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Warhammer Fantasy Role Play
Zarejestruj się Użytkownicy

Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-05-2009, 14:04   #21
Banned
 
Reputacja: 1 darlar nie jest za bardzo znany
Dokładnie, na gracza MG zawsze znajdzie sposób. Wystarczy np stwierdzić, że idzie po kamienistej drodze, kazać mu 15 razy rzucić na zręczność i stwierdzić, że po stu metrach się przewraca i łamie sobie nogę w trzech miejscach
 
darlar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-05-2009, 21:27   #22
 
Macharius's Avatar
 
Reputacja: 1 Macharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputację
A to jest już głupie. Po cholere rzucać skoro i tak mu połamiesz noge? Niech po prostu szlag ją trafi.
 
Macharius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-05-2009, 21:03   #23
 
iwoszki's Avatar
 
Reputacja: 1 iwoszki nie jest za bardzo znany
Albo zaatakować gracza duuuuuużą ilością małych goblinów. Padnie ze zmęczenia i obudzi bez sakiewki.
 
iwoszki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-05-2009, 21:27   #24
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
A ja dorzucę sposób, którego inspirację zaczerpnąłem z "Labiryntu". Duch z którym będzie mierzyć się drużyna jest sprytny i próbuje wywoływać swym oddziaływaniem niesnaski w drużynie(na tyle subtelnie by się nie zorientowali). W miarę wzrostu negatywnych uczuć w swoim otoczeniu, duch wzrasta w coraz większą moc. Gdy osiągnie pewien poziom negatywnej energii staje się prawie niezniszczalny. Sposób ten jest dobry szczególnie dla drużyn uwielbiających się kłócić (np. to ja pierwszy zobaczyłem ten klejnot więc jest mój, albo: ten miecz należy się mnie bo to ja staję w pierwszej linii).
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-05-2009, 21:28   #25
 
Matyjasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Matyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemu
Nie wiem czemu ale ta droga i 5k100 (duża ilość) goblinów to zamiast sposoby dowód na wredność mistrza gry...
Za to duch jest fajny.

By nie siać oftopu.
Jako, że postacie uznawane za potężne to szczyt drabiny społecznej zagrożenia mogą być innej natury.
Taki Arcymag to idealna przynęta na demony. Przez karierę mógł zużyć tyle magii, że urojenia typu ogniste ogary (czy jak to się zwało) mogą stac się zagrożeniem. Kto powiedział, że rany zadane przez twór wyobraźni nie bolą?
Fechmistrzowie też nie są ludźmi od swobodnego wędrowania (choć mogą), raczej będą za grubą kasę chronić kogoś wpływowego. Tu pełno od groźnych przeciwników czyhających na naszego bezbronnego pracodawce. A jeżeli zawiedzie? Szafot, wynajęcie skrytobójców by ukarać za porażkę? Oczywiście sami najlepsi, wszak amatora nie wysyła się na mistrza broni.
Zabójca demonów mówi sam za siebie.
Wiele profesji dostaje do ręki władze (szczyty zakonów, arcykapłani, mistrzowie gildii, hersztowie banitów) upadek organizacji której się przewodzi łatwo może pociągnąć wodza.

Zakładając, że wraz z wzrostem potęgi gracza wzrasta jego znaczenie wyzwania same z siebie się skalują.
 
Matyjasz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-05-2009, 09:00   #26
 
Bielon's Avatar
 
Reputacja: 1 Bielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputację
Przykłady z goblinami i drogą to przykłady debilizmu MG. Ot, imbecyl bez wyobraźni wziął się za prowadzenie i mamy efekty. Nie jest sztuką testować pierdołę co 10 sekund do niepowodzenia. Podobnie jak rzucać hordę w myśl zasady non Hercules contra plures. To braki elementarne w warsztacie. Zresztą przecież nie po to Gracze grają swoimi postaciami "x" sesji by wciąż tłuc goblinki i wywracać się na drodze.

Co do wyzwań dla zaawansowanych postaci, które dla Graczy mają stanowić trud w chwili gdy większość testów przechodzą na zasadzie myk i jest, to chciałbym zwrócić uwagę na bardzo fajne elementy rywalizacji Graczy pomiędzy sobą. Ot, choćby przykład gdy jedna dziewucha wpadnie w oko obu. Ich rywalizacja o jej względy będzie dotyczyła ich samych a nie świata zewnątrznego. Ogólnie spory pomiędzy BG dodają ogromnego potencjału sesji. A jeśli jako MG musimy rzucić wyzwanie pakerom? Wiadomo, że machną młotem i zbudyniują nam większość oponentów. Zatem? Kwestia logiki działania świata. Wiadomym jest, że 100 Goblinów na raz rozchlapało by każdego, gdyby nie wspierała go mechanika. No, ale mechanika to tylko wyznacznik dla MG. Przecież jak BG wisi na ramieniu 4 Goblinów to nie macha on mieczem z tą samą werwą, jak gdyby nie wisieli. A na obu? A ten Goblin na karku co wpycha patyk w szczeliny hełmu licząc, że trafi w oko? A ci, co pętają się pod nogami próbując splątać nogi BG sznurem? A miecz ślizgający się od posoki w dłoni? A ...

Takich "a" można by mnożyć. MG zawsze może zabić postać Gracza i nie musi się starać. Zawał serca wystarczy. Natomiast tak po prawdzie wyzwania klasy horda Goblinków dla postaci wysokorozwiniętych są wyzwaniami prymitywnymi. A gdzie rywalizacja społeczna? A gdzie wróg, którego trzeba przechytrzyć a nie wolno go zabić? A gdzie walka z samym sobą, demonem budzącym się w moim jestestwie? Tych "a" też można mnożyć, tylko trzeba chwilkę pomyśleć. I tyle. Rolą MG jest zachwycać BG światem a nie spuszczać im łomot.
 
Bielon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-05-2009, 10:14   #27
Banned
 
Reputacja: 1 darlar nie jest za bardzo znany
Cytat:
Przykłady z goblinami i drogą to przykłady debilizmu MG. Ot, imbecyl bez wyobraźni wziął się za prowadzenie i mamy efekty. Nie jest sztuką testować pierdołę co 10 sekund do niepowodzenia. Podobnie jak rzucać hordę w myśl zasady non Hercules contra plures. To braki elementarne w warsztacie. Zresztą przecież nie po to Gracze grają swoimi postaciami "x" sesji by wciąż tłuc goblinki i wywracać się na drodze.
Niby masz rację, ale to tylko przykłady. Chodziło mi o to, że mg jest wszechpotężny, że może zrobić wszystko. Jak sam powiedziałeś więc nie wiem czego się czepiasz. Gracze których trzeba zabijać z takich przyczyn przeważnie nie zwracają uwagi na aspekty społeczne sesji więc o ich walce z samym sobą nie ma mowy. Skoro już przecież chcemy go zabić to musi być wyraźny powód, nie zabija się przecież potężnej postaci tylko dlatego,że jest potężna, ale dlatego,że ktoś nie potrafi jej odegrać.

No i sprawa jest jeszcze taka,że mg nie powinien dopuszczać za silnych bohaterów jeśli później ma się z nimi męczyć, chyba,że podpakują się podczas gry, no, ale to wtedy naturalna kolej rzeczy,że tak powiem :]
 

Ostatnio edytowane przez darlar : 24-05-2009 o 10:20.
darlar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-05-2009, 10:58   #28
 
Macharius's Avatar
 
Reputacja: 1 Macharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputację
Jak mi sie z kimś źle gra to po prostu dziękuje mu za grę i następnym razem spotykamy się bez niego zamiast mordować mu postacie.
 
Macharius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-05-2009, 15:02   #29
 
hanzo's Avatar
 
Reputacja: 1 hanzo ma z czego być dumnyhanzo ma z czego być dumnyhanzo ma z czego być dumnyhanzo ma z czego być dumnyhanzo ma z czego być dumnyhanzo ma z czego być dumnyhanzo ma z czego być dumnyhanzo ma z czego być dumnyhanzo ma z czego być dumnyhanzo ma z czego być dumnyhanzo ma z czego być dumny
postać żyje w kraju a w tym kraju jest prawo
 
__________________
"Jestem tu, jestem tam, jestem wszędzie. Cień nie nigdy nie umiera, ale odchodzi w zapomnienie.
Hattori Hanzo"
hanzo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-05-2009, 15:51   #30
 
Macharius's Avatar
 
Reputacja: 1 Macharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputację
Silna postać =/= łamanie prawa. Więc to nie pomoże.
 
Macharius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172