Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Warhammer Fantasy Role Play
Zarejestruj się Użytkownicy

Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15-11-2011, 17:20   #101
 
one_worm's Avatar
 
Reputacja: 1 one_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputację
Z drugiej jednak strony, zamieniają się w kamień. Z tego co pamiętam ( O ile się nie mylę) magia kapłańska była dostępna dla krasnoludów bez zamiany w kamień
 
__________________
Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski.
one_worm jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-11-2011, 19:26   #102
 
valtharys's Avatar
 
Reputacja: 1 valtharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputację
Krasie w II edycji nie mają magii kapłańskiej :P są "ciemne" i "głuche" ma Wiatry Magii ... to chyba w Królestwie było powiedziane :P
 
__________________
Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-)
valtharys jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-04-2012, 17:18   #103
 
Yuviel's Avatar
 
Reputacja: 1 Yuviel nie jest za bardzo znany
Question Pytanie

Witam
nie dawno (kilka tygodni temu) zaczęłam grać w warhammera i mam pytanie dotyczące mojej postaci. Otóż jestem elfem guślarzem, prawdopodobnie zmienię profesję na uczeń czarodzieja, ale chciałam się zapytać w jaki sposób swoją magię rozwijają elfy. Z tego co do tej pory przeczytałam dowiedziałam się, że elfy nie muszą iść do kolegium czy wybierać tradycji magii, a gusła same odnajdują w sobie magie. Tak więc nie wiem w jaki sposób mogę rozwijać moją postać.. będę wdzięczna za wszelkie wskazówki
 
Yuviel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-04-2012, 23:21   #104
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Proponuję znaleźć sobie mistrza w postaci elfiego czarodzieja.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-04-2012, 11:39   #105
 
Julian's Avatar
 
Reputacja: 1 Julian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie coś
Z elfami generalnie jest ten problem, że z jednej strony wiemy o nich, że są świetnymi magami, ale z drugiej strony oficjalne zasady jakby zupełnie elfich magów ignorują. Nawet dodatek Królestwo Magii niewiele o nich wspomina, a dodatku specjalnie dla elfich magów nie udało mi się odnaleźć i chyba próżno takiego szukać. Fabularnie wiadomo tyle, że splatając zaklęcia nie muszą się ograniczać do jednego wiatru magii, co ludzie robią ze względów bezpieczeństwa, a mogą nawet władać magią wysoką. Podręcznikowo (mechanicznie) elfi magowie działają tak samo jak ludzcy, więc trochę lipa.

Najlepiej zrób tak jak radzi Komtur, znajdź sobie elfiego mistrza i dogadaj się ze swoim MG. Szczęśliwie RPG jest taką zabawą, że jak zasady nie leżą, albo ich brakuje to można je sobie dopisać.
 
__________________
Watch your back,
shoot straight,
conserve ammo,
and never, ever, cut a deal with a dragon.
Julian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-04-2012, 20:26   #106
 
Yuviel's Avatar
 
Reputacja: 1 Yuviel nie jest za bardzo znany
Dzięki wielkie jestem tylko ciekawa co na to MG ale mam jeszcze jedno pytanie, czy każdego zaklęcia muszę się uczyć osobno czy np. gdy poznam magię prostą tajemną to poznaję automatycznie wszystkie zaklęcia z tej dziedziny?
 
Yuviel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-04-2012, 20:55   #107
 
Julian's Avatar
 
Reputacja: 1 Julian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie coś
Magii prostej uczysz się całymi paczkami (guślarska, tajemna, kapłańska), podobnie jest z magią tajemną lub kapłańską (pakiety zależnie od wybranego koloru magii lub bóstwa). Z magii powszechnej wykupuje się każde zaklęcie z osobna. Tak to wygląda jeżeli chodzi o zasady podstawowe.

W Królestwie Magii dochodzi po trzy zaklęcia dla każdego z kolorów, więc jest to rozwiązane tak, że kupując dany kolor kupujesz pakiet siedmiu zaklęć (są opisane trzy ścieżki do wyboru), a kolejne trzy musisz dokupić jak magię powszechną. Są jeszcze osobne zasady dla czarowników i czarnoksiężników, ale to raczej jako elfa mało Cie interesuje.
 
Julian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-04-2012, 21:28   #108
 
Yuviel's Avatar
 
Reputacja: 1 Yuviel nie jest za bardzo znany
Jak dobrze poznać w końcu jakieś konkrety we wtorek wykorzystam tą wiedzę na sesji 8) jeszcze raz dzięki wielkie
 
Yuviel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22-04-2012, 20:28   #109
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Co do wysokiej magii, żaden mg nie odda takiej władzy w ręce graczy.
Dla graczy zostaje możliwości zaczęcia od guślarza, ukończenia go, potem czarownika czy nawet czarnoksiężnika, a potem zgłoszenia się do mg do jakiegoś Kolegium Magii i jeśli mg nie ubije takiej postaci, gracz będzie miał to co chciał, większą potęgę.
Czarownik daje dostęp do zdolności czarostwo konkretny czar z dowolnej tradycji o ile poziom mocy jest 15 lub mniejszy i płaci się za niego po 200PD.

Elfy czarodziej są traktowane po macoszemu z względu na specyfikę świata. Taki elf przez większość społeczeństwa Imperium będzie traktowany jak mutant lub kultysta.

Julian niebyt dokładnie, a nawet bardzo źle, według "Królestwo Magii" każda tradycja magii dzieli się na trzy ścieżki po 10 czarów. Czarów w jednej tradycji jest łącznie 20. Postać poznaje tylko jedną ścieżkę zwierającą 10 czarów. Płacąc po 100PD z zdolność dodatkowy czar może poznać następny inny czar z innej ścieżki tej tradycji.

Reasumując, poznając wszystkie czary z jednej tradycji trzeba zapłacić 1100 expa.
Czyli 100 punktów za zdolność magia tajemna (cień) daje dostęp do 10 czarów z jednej ścieżki tej tradycji, oraz za pozostałe 10 czarów za każdy po 100 Punktów doświadczenia czyli 1000, razem 1100exp.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 22-04-2012 o 20:45.
Cedryk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23-04-2012, 00:39   #110
 
Julian's Avatar
 
Reputacja: 1 Julian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie cośJulian ma w sobie coś
Cytat:
Napisał Cedryk Zobacz post
Julian niebyt dokładnie, a nawet bardzo źle, według "Królestwo Magii" każda tradycja magii dzieli się na trzy ścieżki po 10 czarów. Czarów w jednej tradycji jest łącznie 20. Postać poznaje tylko jedną ścieżkę zwierającą 10 czarów. Płacąc po 100PD z zdolność dodatkowy czar może poznać następny inny czar z innej ścieżki tej tradycji.
Mea culpa, mea maxima culpa, pisałem z głowy i coś mi się zupełnie pomerdało. Idea była dobra, tylko liczby gdzieś uciekły. Dobrze że ktoś to wychwycił.
 
__________________
Watch your back,
shoot straight,
conserve ammo,
and never, ever, cut a deal with a dragon.

Ostatnio edytowane przez Julian : 23-04-2012 o 09:56.
Julian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172