Ja polecam dogłębną lekturę "Warhammer Fantasy Roleplay Podręcznik Podstawowy". Tam masz szczegółowo opisane tajniki mistrzowania. Jeżeli jesteś spragniony większej ilości wiedzy, kup sobie "Almanach Mistrza Gry" i przejrzyj inne działy tego forum. To największe skarby wiedzy, jakie możesz znaleźć. Bo kto inny lepiej pokaże ci tajniki mistrzowania, niż sami mistrzowie gry? |
Jakie elementy będą ci potrzebne? Nic prostszego! -Kup podstawkę do Warhammera i przeczytaj ją dokładnie. -Poproś Yarota, żeby pomagał ci w prowadzeniu sesji. Konsultuj z nim swoje pomysły. Dlaczego? Nie grając zbyt długo możesz wpaść na pomysł, który robi z Młotka zupełnie co innego. Mógłbyś równie dobrze poprosić kogoś innego, ale on jako jedyny uczestniczy w warsztatach dla MG i wie o Warhu wiele. Oczywiście mnie również zawsze możesz zapytać o co tylko chcesz związanego z Warhammerem. Zawsze będę się starał pomóc. Nie jesteś sam! -Musisz być elastyczny! Może i będziesz miał plan przygody, ale skąd wiesz, że gracze będą chcieli się w nią zagłębić? Może wybiorą zupełnie inną drogę i Cię zaskoczą? Wtedy musisz myśleć na bieżąco. -Czytaj książki fantasy. Szczególnie w świecie WFRP. -Polecam ten tutorial. http://lastinn.info/tutoriale/3116-p...cruitment.html -Interesuj się Warhammerem. Bierz pomysły do sesji z życia, z filmów, skąd tylko możesz. -Pisz przejrzyste, długie i poprawne posty - od MG tego się wymaga, chociaż nie zawsze. |
Ogromna prośba (Tekst o Sigmarze) Hello wszystkim! Mam do was ogromną prośbę. Na gwałt potrzebny jest mi jakiś nieoficjalny tekst traktujący o Sigmarze, albo jeszcze lepiej Ulryku. Tekst powinien być czymś na kształt biblii (swoją drogą zastanawiałem się czy nie wykorzystać w tym celu apokalipsy św. Jana). Chodzi o to, iż muszę zastosować go w jednym ze swoich scenariuszy. Prosiłbym o jakiś dłuższy tekst. Wysyłajcie na pw jeśli możecie, bo moi gracze pałętają się po tym forum, i nie chciałbym by zobaczyli go pierwsi, a o tym że mam taki tekst mogą wiedzieć ;) Z góry dzięki ;) |
a może tak sam wysil swoje szare komórki i napisz ten tekst, tworzenie scenariuszy też jest częścią zabawy jaką daje warhammer ;), czasem nawet bardziej ciekawa, niz sama gra. |
Jak zacząć? Witam! Chcielibyśmy z kolegami zacząć grać w Warhammera, jednak nie wiemy co powinniśmy kupić/przeczytać, a z tego co zauważyłem jest tego naprawdę dużo. Ja mam zostać MG, możecie mi napisać co ja powinienem mieć, a co Oni? Może macie jakieś porady dla początkujących? |
Żeby zacząć trzeba mieć zapał i Księga Zasad. To tak na prawdę wystarczy na początek graczom i MG. Oczywiście jest wiele różnych dodatków, które pomagają w poznaniu świata i prowadzeniu sesji. Ciekawymi pozycjami są także:
Jest jeszcze wiele innych. |
Na początek najlepiej grać z Księgą zasad. Almanachu nie polecam nikomu, wg. mnie nic przydatnego. Inne dodatki są opisane pokrótce w tematach, bądź artykułach, więc sugeruję zajrzeć. Życzę powodzenia. |
Jestem nowy: pytania początkujących graczy w Warhammera. Temat dla świeżych graczy, chcących dowiedzieć się o podstawy grania w ten system dark fantazy. Niech ścieżki Starego Świata będą dla Was łaskawe. |
Choć nie jestem nowicjuszem w WH, to mam małe pytanie. Czy do drugiej edycji wydano jakieś materiały dotyczące gnomów? Jeśli tak to jakie, a jeśli nie to niech twórców przeklnie Ringil, albo ich chaos pochłonie! |
Komtur - mam sporo podręczników do 2 edycji i o ile mnie pamięć nie myli - nie ma w nich nawet słowa o gnomach, wymazano najwyraźniej tą rasę ze świata Warhammera (swoją drogą - tak jak wcześniej zrobiono to np. w D&D, ciekawe co z tymi gnomami jest nie tak). |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:34. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0