|
Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-07-2005, 20:57 | #1 |
Administrator Reputacja: 1 | Cykl teczki Soliego:Rycerz Krwi - Wojownik Khorna Rycerz Krwi - Wojownik Khorna Zaawansowana kariera dla wojowników chaosu Ubrany w czerwoną zbroję, trzymający dwuręczny topór i nie znający litości wojownik khorna jest przerażającym przeciwnikiem. Żyje dla przyjemności zabijania, zadawania bólu i szerzenie przeklętego kultu Boga Krwi. Czarni rycerze w porównaniu z nimi są jak dzieci. Pokonanie Czarnego rycerza jest sprawą trudną ale zabicie Rycerza Krwi należy pozostawiać Zabójcom Demonów. Żyją zazwyczaj samotnie, tylko czasami prowadzą ze sobą hordę przeklętych sług. Rycerzami Krwi zostają zazwyczaj wojownicy którzy wyznając go oddali mu swoje ciało i duszę podczas odpychającego rytuału w tajemnej świątyni. Można ich spotkać na opustoszałych terenach w Górach Szarych oraz podczas ataków Chaosu którego stanowią awangardę. Schemat rozwoju SZ WW US S W ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD - +40 +10 +3 +3 +8 +30 +2 +20 - - +40* +40 - * - Rycerz Krwi nigdy nie opuszcza pola bitwy i nie można go zmusić do poddania się. Umiejętności Wiedza o Demonach RozbrojenieSzaleńczy atakBroń specjalna - dwuręczna Broń specjalna - pięści BijatykaOgłuszenie Torturowanie Bardzo silny Przedmioty Zbroja Chaosu ( +3 PP na każdej lokacji )Dwuręczny topór bojowy Dodatkowa broń jednoręcznaK4 mutacje Chaosu Profesje wejściowe: Rycerz najemny Herszt banitów Kapitan najemników Wojownik Chaosu Profesje wyjściowe: Krwiopuszcz lub inny z demonów ( po śmierci ) Wprowadzając Rycerza Krwi do przygody należy pamiętać że gracze mniej zaawansowani zostaną przez niego starci z powierzchni ziemi. Jest to dobry przeciwnik finałowy w dużej kampanii, dla bohaterów którzy skończyli przynajmniej jedną profesje zaawansowaną. A jeżeli już MG postanowi kogoś koniecznie wykończyć, to o wiele bardziej deprymująca graczy jest duża banda goblinów
__________________ |