Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Warhammer Fantasy Role Play
Zarejestruj się Użytkownicy

Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-04-2007, 21:38   #11
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
Ja tam jestem najpłodniejszym twórcą scenariuszy i kampanii w moim regionie. Zawsze lubię mieć wszystko z góry zaplanowane, nie mam talentu do improwizacji. Przewiduję każdy ruch graczy, i dopasowuję odpowiednią reakcję. Moje scenariusze i kampanie mają mnóstwo zakończeń, od całkowitego sukcesu do całkowitej porażki. Staram się dodawać odpowiednią ilość walki i godzić ją z elementami śledztwa. Zawsze dodaję element humoru. Staram się też łączyć to wszystko z ciągłym odkrywaniem świata Warhammera, nie ma ciągłego siekania goblinów. Gobliny dodaję jako przypadek, motywem przewodnim jest zabicie kogoś/czegoś lub odnalezienie kogoś/czegoś. Staram się też tak to wszystko ustawiać, by gracze byli zmuszeni do współpracy i planowania. Na koniec scenariusza daję bardzo silnego potwora, najczęściej stworzonego przeze mnie. Bez planu i w pojedynkę nikt nie da rady go pokonać. Pod koniec kampanii daję istne monstrum, rzadkiego potwora, którego zabicie wiąże się ze sławą i bogactwem.
Moim zdaniem najważniejsze w scenariuszu są intrygi, a walki są motywami pobocznymi. Podczas planowania scenariuszy/kampanii zastanawiam się nad ogólnym zarysem gry. Później dodaję pożądany początek i zakończenie, a na końcu rozpisuję cały przebieg gry.
 
Yaneks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27-04-2007, 16:57   #12
 
Angrod's Avatar
 
Reputacja: 1 Angrod ma w sobie cośAngrod ma w sobie cośAngrod ma w sobie cośAngrod ma w sobie cośAngrod ma w sobie cośAngrod ma w sobie cośAngrod ma w sobie cośAngrod ma w sobie cośAngrod ma w sobie cośAngrod ma w sobie cośAngrod ma w sobie coś
Z tego co widzę podajesz bardzo standardowy szkielet kampanii, może dlatego tworzysz ich tak dużo. W sumie to w niczym nie przeszkadza jeśli gracze dobrze się bawią. Tylko z tym planowaniem trochę mnie zdziwiłeś. Nie zdarzyło Ci się żeby gracze mimo wielkiego drogowskazu "skręć w lewo" pojechali w prawo badać nieznane? Właśnie w takich momentach przydaje się improwizacja.
 
Angrod jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:29.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172