21-04-2013, 07:29 | #1 |
Reputacja: 1 | Nasza twórczość. Ostatnio, gdy prowadziłem sesje dla brata ten uczepił się żeby zagrać pandarianinem (World of Warcraft). Było ciężko, ale udało mi się zrobić marną namiastkę rasy. W tym temacie możemy wstawiać efekty swojej pracy. Jeśli chcecie wrzucę statystyki owego pandy. Pozdrawiam |
22-04-2013, 19:04 | #2 |
Reputacja: 1 | Wstawiaj, wstawiaj Ja swojego czasu robiłem konwersję Guild Warsa 2 Jak znajdę to wrzucę tu moje pomysły na statystyki ras. Sory, że dopiero teraz odpisałem, ale tak bardzo przywykłem, że tylko ja robię tu tematy, że nie spodziewałem się pojawienia nowego Wielki plus Skoro temat jest też o naszej twórczości to daj znać jak wam wyszła ta sesja z pandarianinem Może jakieś mini streszczenie przygody?
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 22-04-2013 o 19:08. |
22-04-2013, 19:41 | #3 |
Reputacja: 1 | Z racji mojego młodego wieku (13 lat) moje umiejętności piśmiennicze stoją na dość średnim/ niskim poziomie :P . Sesja była sesją wprowadzającą mojego 5 letniego brata w rpg. Pomysł na ten temat wziął się od ogromnej ilości ras do D&D np.: na forum poltera. Wracając do sesji to wyszła moim skromnym zdaniem nadzwyczaj dobrze. Ogólnie scenariusz rysował się na pływającej wyspie, która udało mi się znaleźć w obszernej historii świata Warcrafta. Co do statystyk pandarianina, sugerowałem się na nie dawno znalezionej na internecie broszurze "Tworzenie ras". Co do poziomu tych punktów, chciałem żeby rasa pasowała do tych rozpisanych w Evernight. Z góry przepraszam za moją nieudolność ^^ . To tak: Przewagi i zawady rasowe: Widzenie w ciemności- zwierzęce oczy pozwalają ignorować kary za półmrok i mrok, ale nie za całkowitą ciemność. (+1 punkt ) Wytrzymali- +1 do wytrzymałości. (+2 punkty) Pazury- Obrażenia Siła+k6. (+1 punkt) Lojalny- Nigdy nie zdradzisz przyjaciół. (-1 punkt) Ciężki- Większa masa ciała sprawia, że Pandarianie mają małe problemy z poruszaniem. Tempo 5. (-1 punkt) Ogólnie wynik punktów to 2 czyli tak samo jak w rasach Evernight. Ostatnio edytowane przez JPCannon : 22-04-2013 o 21:23. |
22-04-2013, 20:50 | #4 |
Reputacja: 1 | pomysł na pandarianina wygląda bardzo fajnie . Nie jestem pewien, którą broszurkę co do tworzenia ras znalazłeś, ale w darmowym rozszerzeniu zasad polskich do wersji delux, masz cały dział poświęcony tworzeniu własnych ras i kilka przykładowych, poza elfami, krasnoludami itp. http://wydawnictwogramel.pl/download...tch_2.0_bw.pdf Do Savega bez problemu da się zrobić każdą rasę, więc cieszę się, że spróbowałeś Udało mi się też znaleźć swoją wcześniejszą pracę. Moje rasy wyglądają następująco: (Były tworzone we współpracy z innymi fanami Savega na oficjalnym forum, głównego wydawcy, dlatego są po angielsku. Później mogę przetłumaczyć) ”… walczymy o nasze domy, naszych Bogów i za naszą Królową. Nic nas nie złamie.” Human: One more Edge ”Rykiem silników i hukiem dział - tak z kłów życia wyrywamy dzień za dniem.” Char: GOOD -Spirit d6 - couse they grow in hard society (no any char is train to fight from born, they are great inginers like black powder time in human history from our reality) Not any is strong or tough but they always will be fearless. Or maybe give them Nerves of Steel couse wounds is simply normal think in they race. -Vigor d6 - if previously don`t give them Spirit d6 only Nerves of Steel couse they have animal vitality that will be automatic benefit to toughnes. -low light vision -couse they are cats -natural weapon d6 BAD -Bloodthirsty - -4 charisma in relations with another races -Arogant - Any char will never own up to defeat and they will always try to dominate they oponent "Intelekt, nie mięśnie, zmieni świat." Asura: GOOD: -Arcane Background (Weird Science) (10PP 1Power) d6 -Smart d6 BAD: -Pace 5 -Small "Nasz Sen poprowadzi nas przez mrok do świtu pomimo zła zagrażającego Tyrii." Sylvari: GOOD -Spirit d6 (they are very spirit race) or Vigor d6 (they are more vital couse they have plant regeneration) I don`t know witch one take. -Low light vision (they can feel what is going on in dark) - Specific edge depending on what type of sylvari are you (you can poison if you are poison plant or you have for exmpl. wood skin this is to elaborate. Maby determine with GM before create?) BAD -All Thumbs -4 penalty to resist all negative environmental effects (heat, cold, pressure, etc.)(couse plants are very delicate for enviromental effects) ”Twoja legenda będzie żyć wiecznie, jeśli masz dość odwagi.” Norn: GOOD -Strenght d6 (even womans in this race have large muscle) -Brawny -+4 bonus to resist any single negative environmental effect (cold) BAD -Loyal (they grow in loyal groups, fight and winning together) -Overconfident (they are brave, often too brave) Jak kiedyś je dopracuje to zbiorę to z wiedzą o świecie, mocami, jakimiś nowymi przewagami i zawadami itp itd, zrobię pełną konwersję i u nas wstawię
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
22-04-2013, 21:10 | #5 |
Reputacja: 1 | Bardzo ciekawe pomysły i ładne wykonanie . Właśnie jestem w trakcie drukowania jazdy próbnej (żeby podglądać w czasie gry). Swoją drogą nazbierało mi się już dość sporo materiałów do druku i zastanawiam się nad zrobieniem jakiejś poręcznej, drewnianej skrzyneczki. Jeśli mi się uda, wstawię zdjęcie jak wyszło. |
22-04-2013, 21:16 | #6 |
Reputacja: 1 | Ciekawy pomysł chętnie zobaczę
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
24-04-2013, 13:26 | #7 |
Reputacja: 1 | Chciałbym przedstawić efekt mojej pracy, a mianowicie kolejne rasy. Tym razem zabrałem się za postacie z gry Allods Online. Wybrałem trzy, moim zdaniem najciekawsze z nich. To tak: Gibberlingi "Wolność, Optymizm i Podróże" Zawady: - Lojalny (Gibberlingi są idealnymi przyjaciółmi) (-1) - Niski (-1) - Wróg rasowy (-4 do charyzmy przy kontaktach z orkami) (-1) - Słaby (Siła nie może przekroczyć k6) (-3) Przewagi: - Zręczny (Gibberlingi są z natury bardzo zręczne, zręczność k6) (+2)- Ciepłe futerko (+4 do opierania się zimnu) (+2) - Urodzony żeglarz (Żeglowanie k6) (+1) - Milutki (Gibberlingi są zawsze życzliwe i kulturalne, charyzma +2) (+2) - Bystre oczy (+2 do testów na spostrzegawczość) (+1) Elfy "Przyjemność, Piękno i Ideały" Zawady: - Wstręt do walki wręcz (Elfy potrzebują 2 punkty, aby zwiększyć poziom walki.) (-2) - Wątły (-1 do wytrzymałości) (-2) - Arogancki (Elf zawsze atakuje przywódcę przeciwników) (-2) Przewagi: - Wrodzona znajomość magii (+10 punktów mocy do Magii) (+2) - Mądrość tysiącleci (Spryt k8, możesz podnieść do k12+2) (+3) - Umiejętność latania (Elfy mogą unosić się do 2 metrów nad ziemią) (+2) - Podstawowe wyszkolenie magiczne (dodatkowe 5 punktów mocy na pocisk) (+1) Powstańcy " Wiedza, Śmierć i Ideały" - Przerażający wygląd (-2 do charyzmy) (-1)Zawady: - Koszmary z dawnych lat (Nawiedzają cię upiory senne, sprzed zmartwychwstania. Po przebudzeniu testujesz ducha, w razie niepowodzenia jesteś zmęczony) (-2) - Słabość mechanizmu (-4 do opierania się testom odporności na ogień, zimno i ciśnienie) (-2) - Mściwy (Powstańcy nie zapominają o sporach) (-1) Przewagi: - Doborowy psionik (+10 punktów mocy do psioniki) (+2)- Mądrość upadłych (Powstańcy zaczynają grę ze sprytem na k6) (+2) - Wszczepy (Powstańcy modyfikują swoje ciała różnymi wszczepami, drugi szok nie powoduję rany) (+3) - Odporność na choroby i trucizny. (+1) To już wszystko. Więcej o rasach, możecie przeczytać na stronie: Allods Online - Największy Polski Portal gry MMO Allods | http://allods-online.pl Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Zapraszam do komentowania. Ostatnio edytowane przez Mistyqju : 24-04-2013 o 13:30. |
27-04-2013, 22:13 | #8 |
Reputacja: 1 | No to wrzucam kolejne, przerobione rasy Tym razem z gry MMO RFOnline. Bellato Małe ludki, o ogromnym intelekcie technicznym. Potrafią reperować i budować najróżniejszej maści sprzęty. W tym między innymi mechy z miejscem na ich niewielkich pilotów. Przewagi: -Spryt k6 -Reperowanie k6 Zawady: -Tempo 5 (mały rozmiar) Cora Rasa podobna do elfów lecz, nie tak konserwatywna. Używają jednak technologi głównie do ulepszania swoich magicznych mocy, łącząc je z magicznymi kryształami. Przewagi: -Duch k6 -Wiedza(kryształy) k6 -pozwala rozpoznawać rodzaje kryształów i wytwarzać z nich różne magiczne technologie Zawady: -Świr(drobna) - wierzą, że magia jest wszędzie, kamienie mają duszę i inne rzeczy które inne rasy uważają za bzdury. Accretia Dawniej zwykli ludzie, lecz z rozwojem techniki i wszczepów, zmienili się niemalże w 100% w chodzące maszyny. Przewagi: -Kostrukt -Dowolny jeden skill na k6 który da się wytłumaczyć specjalną częścią ciała/wszczepem Zawady: -Charyzma -2 przy innych rasach bo są uznawani za bezduszne maszyny.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
27-04-2013, 23:03 | #9 |
Reputacja: 1 | Ciekawe, ciekawe. Gratulacje. Kawał dobrej roboty. Nie miałem pojęcia, jak się za to zabrać, a Ty to tak ładnie rozpisałeś. Super! |
27-04-2013, 23:23 | #10 |
Reputacja: 1 | Wielkie dzięki nie ma z tym problemu jak człowiek dojdzie co jest najbardziej charakterystyczne dla danej rasy. Jednak fakt faktem, najgorzej jest z zawadami, bo zwykle najwyraźniejsze są zalety ras z gier.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |