01-05-2013, 18:19 | #11 |
Reputacja: 1 | Sorry, że tak mało materiałów, ale miałem ciężki dzień. Nie mam czasu na coś większego, więc przygotowałem kilka przedmiotów zainspirowanych grami. (Gothic, Drakensang) Zabójca Orków Opis: Specjalna broń wykuta przez mistrzów kowalskiego rzemiosła. Przystosowana do walki z orkami. Zaklęta magicznie, tak aby zadawała więcej obrażeń orkom. Zastosowanie: Mistrz gry może dać Zabójcę Orków dla drużyny, która w najbliższych sesjach będzie miała styczność z wspomnianymi kreaturami. Należy pamiętać, że miecz ten jest dość rzadki. Obrażenia: SI+k6 (W walce z orkami dodatkowa k4) Waga: 4 Cena: 1000 Rodzaj: Jednoręczna Pieśń Ognia Opis: Ten miecz został wykuty przez cyklopy. Trzymany w ręce prawie nic nie waży, a cienkie ostrze jest niezwykle ostre. Zastosowanie: Mistrz gry może dać ten miecz legendarnym bohaterom. Należy pamiętać, że istnieje tylko jeden egzemplarz. Obrażenia: SI+k8+2 (PP2) Waga: 2 Cena: BRAK Rodzaj: Jednoręczna Szata Astralnej Mocy Opis: Magiczna szata z jedwabiu, ozdobiona magicznymi symbolami. Niezwykle rzadki i cenny przedmiot. Zastosowanie: Mistrz gry może nagrodzić tym przedmiotem drużynowego czarodzieja. (np.: Za osiągniecie wysokiego stopnia w szkole magicznej, znalezienie w grobowcu starożytnego maga.) Pancerz- 0 Właściwości: (Pozwala na regeneracje 1 punktu mocy na 30 minut. Można ją nosić razem z innym pancerzem) Cena- Chodzą słuchy, że jeden egzemplarz jest dostępny na czarnym rynku. W cenie 5000. Waga- 0 Oceniajcie. Ostatnio edytowane przez Mistyqju : 01-05-2013 o 18:50. |
01-05-2013, 20:17 | #12 |
Reputacja: 1 | Ciekawe bajerki ja zaraz spróbuję coś wymyślić co do ras Anonima. Ostatnio zastanawialiśmy się z Kermem nad szatami maga. Ciekawa ta Twoja wersja. Z jednej strony nie daje wytrzymałości, ale jednak darmowa przewaga to nie byle co. Do tego można nosić swobodnie pod pancerzem Bronie też ciekawe. Nie takie typowe +2 do obrażeń od magicznej tęczy Oryginalność jest bardzo fajna w tworzonych sprzętach w końcu kto chciałby to samo mieć co każdy inny w świecie. Przypomniało mi się jaki łuk ostatnio zrobiłem dla gracza z Evernighta. Zaraz wkleję. Łuk był tworzony dla pół-elfa wklejam więc od razu plusy z racji jego rasy, które opisałem w poście fabularnym. "Kiedy przeszedłeś obok niego, poczułeś jak Twoje ramię owiał przyjemny powiew wiatru. Po chwili okazało się, że to owy łuk rozsiewa w okół siebie ten nietypowy efekt. Sprzedawca nie był Ci zbyt przychylny...było to już wyjątkowo męczące. Mimo wszystko widział w Tobie więcej elfa niż człowieka. W końcu handlarz stał się trochę milszy i opowiedział Ci co nie co o tej broni. W Łuku podobno zaklęto ducha mniejszego żywiołaka powietrza. Zrobił to elficki druid walcząc z siłami natury, które podobno pewnego czasu zostały silnie zachwiane na terenach jego ludu. Łuk ten przyśpiesza strzały swoim podmuchem. Zwiększa dzięki temu zadawane obrażenia i zasięg. Jak by tego było mało ma jeszcze jedną niezwykłą własność. Wiatr który wiruje w okół łuku stabilizuje perfekcyjnie strzałę przy rękojmi. Robi to tak dobrze, że pozwala ułożyć w ręku dwie strzały podczas naciągania cięciwy nie tracąc przy tym celności. Pozwala wystrzeliwywać dwie strzały naraz." Łuk jest idealny dla elfów i półelfów. Mistrzowie elfiego łucznictwa mogą nadal używać swojej niezwykłej zdolności. Mogą wystrzelić trzy strzały z karą -2 a po ulepszeniu przewagi trzy strzały bez kar . Niestety cena była podobnie wielka jak niezwykłość oręża. Handlarz żądał za niego 1600słońc plus Twój stary łuk. Na szczęście Twoi przyjaciele byli w pobliżu i tym razem poratowali Twoją sakwę negocjując cenę do 1150 słońc i stary łuk." Łuk wichru Staty: DMG: 2k6+1 na każdą ze strzał. Zasięg 15/30/60 jak w przypadku kuszy. Możliwość wystrzelenia do 2 strzał naraz (1 test strzelania, albo obie trafiają albo żadna jak przy przewadze elfiego łucznika. Działa tylko w przypadku strzelania na bliską odległość. Z przewagą elfiego łucznika pozwala strzelać 3 strzałami). Waga:3 Strzały wystrzelone za pomocą tego łuku uznawane są za magiczne.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 01-05-2013 o 20:30. |
01-05-2013, 21:10 | #13 |
Reputacja: 1 | Fajny ten łuk. Z chęcią zobaczę rasy. Jestem ciekawy jak scharakteryzujesz wampira. Kolejne przedmioty. Może komuś się przydadzą. Iryańska zbroja skórzana Opis: Wykonana jest ze skór jaszczurów. Specjalna metoda chemicznego wyprawiania czyniła tą zbroje odporną na ogień. Rzadki i drogi nabytek. Zastosowanie: Mistrz gry może dać ten przedmiot drużynie, która w najbliższym czasie będzie miała styczność z ogniem. Np.: Ratunek uwięzionego w płonącej wieży przyjaciela. Pancerz: +1 Właściwości: Odporność na ogień. Cena: 1250 Waga: 20 Elfia zbroja skórzana Opis: Zbroja z grubej skóry, oferująca dobrą ochronę, bez nadmiernego ograniczenia ruchów. Udekorowana tradycyjnymi elfimi zdobieniami. Zastosowanie: Start dla elfickich bohaterów. Pancerz: +1 Właściwości: +1 do charyzmy przy kontaktach z elfami. Cena: 200 (dostępna tylko u elfich handlarzy) Waga: 10 Kostur maga Opis: Tradycyjny atrybut maga. Posiada wstawioną kryształową kule . Wykonanie tego przedmiotu jest drogie i czasochłonne. Zastosowanie: Kostur z kryształem może być nagrodą dla najlepszych uczniów magicznej szkoły. Obrażenia: SI+k4 Właściwości: Pozwala wybrać darmową przewagę: ulubiony czar (Magia i Miecz), która działa tylko z założonym kosturem. Wymagane są wszystkie warunki. Waga: 5 Cena: BRAK Na czarnym rynku powyżej 1000. Rodzaj: dwuręczna Ostatnio edytowane przez Mistyqju : 03-05-2013 o 11:23. |
19-05-2013, 02:14 | #14 |
Reputacja: 1 | Widzę, że nie tylko ja tutaj jestem fanem Drakensang Aby, nie off topować dodam do tego posta jeszcze klasy i bronie. Chodzi mi o te nie dokończone związaną z tą moją nową rekrutką.
__________________ "Ignorance is bliss." ~ Cypher |
23-07-2013, 19:06 | #15 |
Reputacja: 1 | Nazwy kostek Przeglądając instrukcję do Obliviona, wpadłem na pomysł nazwania kostek. Ten prosty zabieg powinien wprowadzić do gry wiele klimatu. K4- Nowicjusz K6- Uczeń K8- Czeladnik K10- Ekspert K12- Mistrz |