Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Pozostałe systemy RPG > Savage Worlds > Wasze Savage > Wasze pomysły
Zarejestruj się Użytkownicy

« Morrowind | Sesje »

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-01-2016, 16:50   #1
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 8563 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Dziki Wiedźmin

Naszła mnie ochota na poprowadzenie Wiedźmina na mechanice Savage Worlds.
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w tym temacie?
Interesuje mnie pomysł na wiedźmińską rasę. Jak ją rozpisać?
Co trzeba dodać do oryginalnej mechaniki, żeby wszystko oddawało klimat. Dodam, że najchętniej nic bym nie dodawał
 
kymil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-03-2016, 14:25   #2
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 3464 Prince_Iktorn ma wspaniałą reputacjęPrince_Iktorn ma wspaniałą reputacjęPrince_Iktorn ma wspaniałą reputacjęPrince_Iktorn ma wspaniałą reputacjęPrince_Iktorn ma wspaniałą reputacjęPrince_Iktorn ma wspaniałą reputacjęPrince_Iktorn ma wspaniałą reputacjęPrince_Iktorn ma wspaniałą reputacjęPrince_Iktorn ma wspaniałą reputacjęPrince_Iktorn ma wspaniałą reputacjęPrince_Iktorn ma wspaniałą reputację
Witam

Jeśli jeszcze nie za późno na odpowiedź, to możesz zrobić tak:
Rasę wiedźminów stworzyć przy pomocy kreatora ras, po polsku jest on w Nemezisie i nowym podręczniku podstawowym, po angielsku jest chyba w Science Fiction Companion.
Jako cechy rasowe można dać np.
-zwiększona zręczność lub Przewaga Szybki
-widzenie w ciemności
-regeneracja (ale to może załatwić Moc Leczenie z zaznaczeniem że działą po wypiciu eleksirów)
Jako wady
-wyrzutek społeczny (dać spore minusy do charyzmy)
-bezpłodny
-można dodać np. jakąś alergię

Do tego stworzyć przewagę Zdolności Nadprzyrodzone (Wiedźmińskie) i pod nią podpiąć wszystkie Moce (Znaki i eliksiry) lub stworzyć dwie przewagi Nadprzyrodzone.

Techniki bojowe, takie jak odbijanie strzał, czy potężne uderzenie mogą być też Mocami.

W materiałąch dodatkowych do Nemezisa jest możliwość wprowadzenia przewag Szkolenie - o ile dobrze pamiętam, w takiej przewadze zawierało się kilka przewag i punktów umiejętności, które dostawała postać.

Można stworzyć np.
Przewaga Szkolenie Wiedźmińskie
wymagania: rasa Wiedźmin
Opis: Wiedźmińskie szkolenie zapewnia następujące cechy
Postać otrzymuje przewagę Zdolności nadprzyrodzone, Umiejętność wiedza (potwory) k6, umiejętność walka k6

To tak na szybko
Pozdrawiam
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Tymczasowo niedostępny.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

« Morrowind | Sesje »


Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:20.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166