|
Wasze światy Tutaj można umieszczać pomysły na swoje światy. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
13-05-2013, 12:30 | #1 |
Reputacja: 1 | Akcje finiszujące Kopia tematu ze starego forum Akcje finiszujące Postprzez Szabel » 22 sie 2010, o 02:22 Planuję w swojej grze zaimplementować odwróconą wersję mechanizmu Sceny Dominowania Ciemności z Klanarchii. Miałoby to polegać na tym, że Figury można krzywdzić (fabularnie - np. zabić ukochaną - i mechanicznie - chwilowo zabrać jakiś bonus, anulować Fuksa itp.) i każdą taką sytuację zaznacza się na karcie. Za każdym razem kiedy postać otrzymuje nową krzywdę, kierująca nią osoba może zadecydować, że chce zrobić coś naprawdę zarąbistego - np. szermierz któremu podczas bitwy morskiej ginie ukochana może sprzątnąć walczących z połowy pokładu. Miałoby to reprezentować rosnącą frustrację i gniew wyładowywane jednym, potężnym uderzeniem (niekoniecznie atak, po prostu widowiskowa akcja), po którym postać opada z sił jest bezbronna (czyli bardziej do widowiskowych i dramatycznych zakończeń). W teorii brzmi to fajnie, ale mam problem z przekuciem tego na konkretnę zasadę do SWEPLa. Sugestie? I czy taki mechanizm w ogóle ma sens równolegle z Fuksami, czy raczej powinien je zastąpić?
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |