|
Wasze światy Tutaj można umieszczać pomysły na swoje światy. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
13-05-2013, 12:53 | #1 |
Reputacja: 1 | Nothing is true, everything is permitted Kopia tematu ze starego forum Nothing is true, everything is permitted Postprzez mahcinek » 13 kwi 2011, o 23:13 Proszę o wyrozumiałość jestem nowy w te klocki To ma być coś ala Assassin's creed. Nie mam jeszcze samej historii ale jest ogólny zarys i 3 bohaterów. Gdy inni ślepo podążają za prawdą pamiętaj nic nie jest prawdziwe, gdy innych ogranicza moralność lub prawo wszystko jest dozwolone. Anglia, 1628 miasteczko Colchester Karczma w miasteczku. Zatrzymało się tam paru gości. W Anglii panuje Karol I. Kraj chociaż nikt jeszcze o tym nie wie stoi na skraju wojny domowej. Król ślepo wierzy w swojego faworyta księcia Buckingham i w roku rozpoczęcia przygody podpisuję Petycję Praw, która ograniczyła władzę króla, a zwiększyła parlamentu. Zrobił to by uzyskać zgodę na odsiecz dla hugenotów w La Roche. Lecz wróćmy do naszych bohaterów. Jeden z nich siedzi nad pewną lekturą we własnym pokoju. Na jego plecach jest zawieszona dość dziwna broń. Wygląda na osobę, która dużo wie. Jego książka podpisana jest Daniel Roberts. Gracz, który wybierze tą postać może ją zmodyfikować, lecz niżej zostaną podany sugerowany „build” postaci. Daniel Roberts Rasa: Jak wszystkich postaci człowiek Cechy: duch k4, siła k8, spryt k8, wigor k4, zręczność k6 Umiejętności: jeździectwo k4, pływanie k4, skradanie k6, tropienie k4, walka k10, wiedza k8, włamanie k4, wspinaczka k6, wypytywanie k4, wyszukiwanie k6, odwaga k4 Cechy pochodne: Charyzma 0, Obrona początkowa 2+10/2+1=8, Wytrzymałość 2+ 4/2+1=5 Zawady: Bohaterski, Honorowy, Ostrożny Przewagi: Błyskawiczny refleks, Czujny, Garda, Zaprawiony w walce, Szermierz, Uczony Ekwipunek początkowy: Katana, Pancerz Skórzany, koc manierka, ubranie codzienne, koń, 250£ Historia: Daniel Roberts to absolwent Cambridge. Uczelnie ukończył z wyróżnieniem. W młodości jako syn kupca podróżował po świecie. W Japonii nauczył się doskonale walczyć. Pewnego razu gdy udał się wraz ze służącym do wioski po zakupy do jego dom zajęli ludzie, którym jego ojciec był winien pieniądze. W trakcie ich pobytu doszło do sprzeczki, która zakończył się zabiciem deskami wszystkich otworów i spaleniem gospodarstwa. Gdy powrócił do domu zassał jedynie zgliszcza. Wtedy poprzysiągł zemstę lordowi Tensonowi, którego to ludzie dokonali tego straszliwego czynu. Stało się to całkiem niedawno. Bohater jest właśnie w miejscowości w której rezyduje owy lord. Sam jeszcze nie wie co zamierza zrobić. Następny z naszych bohaterów jest (to znaczy był) myśliwym (nie takim co dużo myśli tylko takim co poluje). Nazywa się Harry Wallis. Można go spotkać przy barze gospody. Potrafi świetnie posługiwać się bronią dystansową, a szczególnie łukiem. „Build” przedstawiony niżej można zmodyfikować, jak w przypadku każdej z postaci. Harry Wallis Rasa: Człowiek oczywiście Cechy: Duch k6, siła k4, spryt k8, wigor k4, zręczność k8 Umiejętności: jeździectwo k4, leczenie k4, pływnie k4, przetrwanie k8, skradanie k6, spostrzegawczość k6, strzelanie k8, tropienie k8, wiedza k4(las), wypatrywanie k4, walka k4 Cechy pochodne: Charyzma 0 -2 (minus dwa przez Odszczepieniec), obrona pocz. 2+4/2+1=5, wytrzymałość pocz. 2+4/2+1=5 Zawady: Analfabeta, Koszmary, Niedowiarek, Odszczepieniec, Straceniec Przewagi: Czujny, Błyskawiczny refleks, Pewna ręka, Tropiciel Ekwipunek początkowy: Sztylet, Długi łuk lub kusza do wyboru przez gracza, 5xHubka i krzesiwo, koc, manierka, śpiwór, zestaw narzędzi, ubranie maskujące, koń, pancerz skórzany, kołczan z 20 strzałami, 50£ Historia: Bohater jest styranym życiem myśliwym. Kiedyś miał drewnianą chatkę pod lasem. Jakiś czas temu ją opuścił. Nikt nie wie dlaczego i co tam się takiego wydarzyło. Harry jest bardzo tajemniczy i chyba nikt się nim nie interesuje. Kolejnego z naszych bohaterów możemy znaleźć na targu niedaleko gospody, gdzie wypatruje swoje potencjalne ofiary. Jest złodziejem. „build” można edytować za zgodą mistrza gry. Sean Kelly Rasa: Człowiek Cechy: duch k4, siła k6, spryt k8, wigor k4, zręczność k8 Umiejętności: hazard k4, jeździectwo k4, pływanie k4, przetrwanie k4, rzucanie k6, skradanie k6, spostrzegawczość k6, włamywanie k6, wspinaczka k6, wypatrywanie k4, wyśmiewanie k4, walka k4 Cechy pochodne: Charyzma 0, obrona 2+4/2+1=5, wytrzymałość 2+4/2+1=5 Zawady: Arogancki, Chciwy, Ciekawski, Ostrożny, Tępak, Przewagi: Błyskawiczny refleks, Szczęściarz, Szybki cios, Akrobata, Złodziej Ekwipunek początkowy: Sztylet, krótki miecz, Pancerz skórzany, 20x nóż do rzucania, łom, lina+hak, zestaw wytrychów, ubranie maskujące, koń, 350£ Historia: Jet to typowy złodziejaszek. Nie mówi zbyt wiele o swojej przeszłości, a nawet jak mówi to ją wymyśla i wyolbrzymia. Jest winien lordowi dużo pieniędzy.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |