Dni fantastyki TrójFikcje-GdyniKon odbędą się 14 - 16 stycznia 2005 w ZMCH Polska YMCA, Ognisko Gdynia (ul. Żeromskiego 26). Wstęp 5 zł, miejsce pod śpiwór darmowe.
Organizatorzy: Trójmiejska Federacja Fantastyki, czyli kluby: Acheron, Collaps, Alkor, a także sklep Futurex, kluby Cavum Terrae i Snot.
Główny sponsor: Urząd Miasta Gdyni
Patronat medialny: Nowa Gildia
Program:
- Gry z podziałem na role: RPG, LARP
- Ogólnopolski zlot turniejowy - figurkowych gier bitewnych pod nazwą Snotcon: Warhammer 40.000, Warhammer Fantasy Battle, Lord of the Rings. Oprócz tego pokaz nowej edycji Warhammer Fantasy RPG
- Turnieje karcianek: Magic, Star Wars, Warcry, pokaz promujący karciankę Wars
- turnieje na konsole Playstation 2
- nowości filmowe
- prelekcje o tematyce fantastycznej,
- konkursy
- dział komiksowy
koordynator: Dariusz Perszewski - tel. 608-854-530
zastępcy: Grzegorz Arabczyk, Patrycja Tkaczyk, Marcin Radziun, Jakub Grabowski
- zapisy na turnieje bitewne: Sławomir Seta - tel. 506-495-914
- zapisy na turnieje Star Wars, Warcry: Marcin Radziun - tel. 606-375-082
- zapisy na turnieje Magic: Iwona Wierzymska – tel. 781-11-80 \ 501-563-066
Sesje RPG odbędą się w systemach:
- Warhammer
- Wampir
- Wiedźmin
- Star Wars
- Łowcy
- Call of Cthulhu
- Frankenstein
- Cyber Punk
- Earth Dawn
- D&D
- Neuroshima
- Arkona
- Autorskie połączenie Cthulhu z Cyber Punk
Jeżeli przyrzeczenia osób, które się podjęły zrobienia Larpów zostaną przez nie wypełnione, a śluby które złożyli na krew swych najbliższych dotrzymają, to LARP-y odbędą się w światach:
- Warhammer i Wiedźmin, przebrania adekwatne do świata, czyli stroje wojów, podstawowe artefakty to atrapy mieczy, toporów i kufle
- Wampir Maskarada, może też Mroczne Wieki, osoby chcące brać udział w zabawie powinny przynieść ze sobą przebrania odpowiednie dla klanów, Tremere, Brujah, Toreador, Asamitów, Giovanni, Ventrue. Akcja toczy się w Gdyni w czasie obecnym, władca pragnie udać się na spoczynek, przedtem musi przekazać władzę, synowi. Tu zaczynają się schody, bo księcia otaczają prawie sami wrogowie, w wyniku czego wszystkie kołki w sklepie na rogu już wyprzedane. Jeżeli chcesz zobaczyć czy zjazd klanów w domenie zakończy się upadkiem władcy, czy może jakimś cudem biedak przetrwa, to czuj się zaproszony synu Kaina. Bukmacherzy obstawiają 1 do 100 że ktoś zdejmie ciężar władztwa z barków strudzonego Księcia, i wyśle go na emeryturę.
- Frankenstein, uniformy i sprzęt to staromodne ubrania, poniszczone łachy, bandaże, śrubki z nakrętkami itp. rekwizyty tworzące atmosferę, jaka roztacza się w około istot pokrzywdzonych przez doktora szaleńca, odrzuconych poza margines społeczeństwa. Śrubki z nakrętkami są obowiązkowe, nieszczęśnicy (czyli gracze), którzy wyszli z pod skalpela i są po przeróbkach komunikować będą MG, jak mocno dokręcają sobie, owe przeróbki (wpływa to na ich możliwości działania i zachowanie).
- Legenda Pięciu Kręgów, przebrania do przyniesienia to rzeczy kojarzące się z dawnym dalekim wschodem (Chiny, Japonia). Dobrze więc zaopatrzyć się w kimona, jakieś wdzianka uprzednio gwizdnięte karatece czy dżudoce, a które zwykli oni nosić podczas treningu (przepraszam ale nie wiem jak to się nazywa). Ogólnie mogą być powłóczyste szaty, oprócz tego, przydatne będą atrapy broni białej z tamtych rejonów, jeżeli ktoś chce odgrywać wojownika (taki podręczny zestaw do harakiry mile widziany). Więcej szczegółów u MG znanego jako Szept Nocy na forum TIR
Osoby chcące wnieść coś od siebie do imprezy mogą się odezwać pod
adresemlorddar@wp.pl
[za: nowa gildia]