21-11-2011, 19:21 | #21 |
Reputacja: 1 | Norma na każdym serwerze, chociaż i tak w 90% to ci, którzy są najgorsi, najbardziej krzyczą . W rankingowych grach i DotA jest jeszcze gorzej. |
22-11-2011, 09:10 | #22 |
Reputacja: 1 | Dlatego dobrze grać z kimś Jeśli komuś brakuje gry i ewentualnej pomocy, zapraszam do siebie daamian87 w grze. Operuję Veigar'em, Ryze'm, Fiddlesticks'em, Ashe a od jakiegoś czasu ubóstwiam Warwicka (PB - 27/0/18 ). W razie czego zapraszam na porady i wspólną grę, gdzie pomogę chętnie nowym
__________________ "Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku". - Janusz Leon Wiśniewski |
22-11-2011, 11:03 | #23 |
Reputacja: 1 | A na jakim serwerze grasz? |
23-11-2011, 21:15 | #24 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Boże, co ja się w Lola nagrałem. Dopóki nie zobaczycie co można zrobić Pantheonem w moim wydaniu, to nic jeszcze nie widzieliście A na razie nie zobaczycie, bo spaliłem sobie grafikę i płytę główną i jadę teraz na takim odpadzie, że grać się nie da D: Buahaha, potrafiłem nawet wygrywać swaine'm i evelynn. Drżyjcie. Tęsknię, no. Co do Jaxa... Boziu Cię drogi, niby jak R jaxa ma wpływa na umiejętność syfienia, które to zadaje physical dmg? Zresztą stawianie na vs dps'a i tanka/offtanka nie ma sensu z jednego prostego powodu - jeśli ten pierwszy focusuje tego drugiego, to w tym momencie przegrał. A na linii wygląda to tak, że jax w stosunku do nasusa to żaden farmer. I już. może i go nie zabiję, ale jemu też raczej się nie uda. A różnica w creepach sobie rośnie. Wrzucić trochę w health reg (vide philostone, na ten przykład), zabrać tp, def/utility masteries & def runes (no, może marki na armor pen) i zostawić jaxa samego sobie. Jak nie złapie killa, to bidniutki jest. Doprawdy, ciężko jest podskoczyć nasusowi będąc melee. Może, może jax bardziej w AP miałby jakies szanse, ale drogo to wychodzi, a jak już powiedziałem, to farmienie lepiej idzie nasusowi. Ogólnie, jax nie jest taki fajny, jeśli przeciwnik pamięta, żeby z nim nie walczyć zanadto. A takiej akali (ta sama w sumie półka) to już nie podskoczy.
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 06-12-2011 o 10:27. Powód: Nieodpowiednie słownictwo | |
23-11-2011, 22:50 | #25 |
Reputacja: 1 | EU północ-wschód.
__________________ "Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku". - Janusz Leon Wiśniewski |
15-06-2012, 00:02 | #26 |
Reputacja: 1 | League of Legends Grywa z Was ktoś w to cudo? Jak dla mnie gra tego typu (MOBA) jest świetną odskocznią od wszelakiej maści MMORPG, w których bije się na okrągło potworki, a questy są jednolite. Ja gram na serwerze EU&West. Posiadam obecnie około ~500 ELO zarówno z winy przeciwników (takie cuda dzieją się na tym ELO, że hej) jak i z mojej (gram około 3 miesięcy). Moje ulubione pozycje to Mid, Support, ale pojunglować i pocarrować grę z AD także mogę z przyjemnością. Nie ogarniam kompletnie Solo topa, jednak myślę, że z czasem i tego się nauczę. Jeżeli ktoś byłby chętny do wspólnej gry, to założyłem dość dawno drużynę rankingową, tylko graczy w niej brak. |
15-06-2012, 00:14 | #27 |
Reputacja: 1 | Ja raz grałem ale nie mogłem ogarnąć tego. Tam sie wbija jakoś lvl? I jak byś mógł te pozycję trochę przybliżyć co to znaczy to może wreszcie zrozumie o co chodzi w tej grze
__________________ It's only after we've lost everything that we're free to do anything. On a long enough time line, the survival rate for everyone drops to zero. |
15-06-2012, 00:39 | #28 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Podczas samej rozgrywki gracze zdobywają poziomy (max 18) zabijając wrogie creepy (małe, słabe NPC, które wysyłane są w celu zniszczenia przeciwnych wież) oraz zabijając członków drużyny przeciwnej. Za zabójstwa dostają pieniądze, za które mogą kupować przedmioty w celu zwiększenia swoich statystyk (zwiększona moc umiejętności, zwiększony atak, obrona etc.). Za każdy poziom bohaterowie rozwijają swoje umiejętności, których mają po cztery. Trzy zwykłe i jedna specjalna + pasywa (niezależna od poziomu). Taka rozgrywka trwa na ogół od 30 do 40 minut, choć zdarzają się i dłuższe i krótsze. Bohaterów na dzień dzisiejszy jest 99, ale co chwilę dodawani są coraz to nowsi. Ich typy dzielą się na np. tanków, magów, supporty. Żeby gra miała sens na ogół potrzebny jest mag, support, tank/ofensywny tank oraz tzw. jungler (czyli postać, która nie pilnuje żadnego lane'u, ale zabija potworki znajdujące się w dżungli między liniami) i postać zadająca obrażenia fizyczne na dystans. Bohaterów kupuje się za wirtualne pieniądze zdobywane za każdy rozegrany mecz. To tak w skrócie. Nie wiem, czy załapałeś cokolwiek z tego co napisałem, ale starałem się. Gra jest tak rozbudowana, że nie dałbym rady bardziej szczegółowo opisać co i jak. Po prostu trzeba do niej przysiąść i samemu poznać. | |
15-06-2012, 02:25 | #29 |
Reputacja: 1 | Świetnie to opisałeś teraz rozumiem dlaczego mnie tak irytowało to wszystko w tej grze, ja jej po prostu wcale nie rozumiałem. Może nawet sprawdzę czy pójdzie mi na tym kompie to zagramy Jeszce tylko jedno pytanie poco jungler zabija te potworki po lasach?
__________________ It's only after we've lost everything that we're free to do anything. On a long enough time line, the survival rate for everyone drops to zero. |
15-06-2012, 12:07 | #30 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Doskonały przykład takiej akcji masz tutaj: Best. Gank. Ever. - YouTube Fakt faktem, że nieudanej, ale chodzi o ogólny zarys. Ostatnio edytowane przez Pchiller : 15-06-2012 o 12:09. | |