Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > Rozmowy przy kawce > Wirtualna Tawerna
Zarejestruj się Użytkownicy

Wirtualna Tawerna Wszystko o grach komputerowych


Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-04-2016, 01:19   #1
MTM
Komendant Pazur
 
MTM's Avatar
 
Reputacja: 12434 MTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputację
Cool Weekendowe Granie - (nie)straszny konkurs!


Hej ho! Witam wszystkich bardzo serdecznie w drugiej edycji Weekendowego Grania! Tym razem zmieniamy klimaty z sielankowego zjadania kulek w głębię strachów i horrorów!

W tej edycji jeden szczęśliwiec będzie miał okazję uzupełnić swoją bibliotekę gier na Steam o pokazany na załączonym obrazku tytuł, czyli Outlast. Cytując opis wspomnianej pozycji z portalu gry-online.pl:

Cytat:
„Outlast to survival horror łączący elementy przygodówki i gry akcji. Wcielamy się w młodego dziennikarza, który musi wydostać się z opanowanego przez psychopatów ośrodka badawczego.”

Grę swego czasu sam przeszedłem, toteż mogę ją osobiście polecić tym, którzy lubią się bać (grałem w to tylko za dnia, taki byłem przestraszony ).

Ale może przejdźmy do rzeczy. Zastanawiałem się, jak zorganizować kolejną edycję Weekendowego Grania. Jako, że wybrałem taką a nie inną tematykę, chciałem Was zachęcić do pogrania w horrorki. Niestety nie mogłem znaleźć żadnej gry, która nadawałaby się do rywalizowania o przewidzianą nagrodę (jak to miało miejsce z agar.io). Dlatego tym razem wszyscy będą mieli równe szanse, bowiem trofeum trafi w czyjeś rączki za pomocą losowania. Już wyjaśniam zasady.


Jak wziąć udział w losowaniu:
  1. Wchodzimy na poniższy LINK i rozpoczynamy rozgrywkę w Deep Sleep.
  2. Aby zadeklarować swój udział w losowaniu, należy zrobić screen'a, na którym widać toczącą się rozgrywkę.
  3. Screen może być zrobiony w dowolnym momencie gry – bez znaczenia. Warunkiem jest jednak opuszczenie pierwszego pokoju.
  4. Na koniec wrzucacie tutaj Wasz zrzut ekranu, a pod nim piszecie jedno-dwa zdania o tym, czego oczekujecie po dobrej grze grozy. I tyle!

Zgłoszenia będą przyjmowane do niedzieli (tj. 1.05.2016) do godziny 20:00. Losowanie odbędzie się tuż po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń i zaraz po tym ogłoszę zwycięzcę.

Ale uwaga, to nie wszystko! Osoby, na których screenach będzie się jawić ekran końcowy gry, wezmą udział w podwójnym losowaniu! Tym razem nagroda będzie niespodzianką. Z góry uprzedzam, że uczestnik, który zdobędzie nagrodę główną w pierwszym losowaniu, nie będzie już brany pod uwagę w drugim (dajmy szansę pozostałym ).


Mam nadzieję, że nie macie mi za złe zmiany w warunkach konkursu. Postaram się, by w przyszłych edycjach rywalizacja ponownie zajęła swoje miejsce ^^

Liczę na to, że wybrana przeze mnie gierka się Wam spodoba. W Deep Sleep jest sporo zagadek logicznych, także trzeba pogłówkować. Poza tym swoją kolorystyką, udźwiękowieniem oraz klimatem buduje fajne napięcie Jeśli komuś ta gra przypadnie do gustu, informuję, że w sieci możecie znaleźć dwie kolejne części (Deeper Sleep, Deepest Sleep), w których fabuła jest jeszcze bardziej rozwijana, a przeraźliwe cienie depczą nam po piętach


Jeśli ktoś ma jakieś pytania odnośnie konkursu, nie bójcie się ich zadawać tutaj.

A na ten czas ja Wam życzę powodzenia oraz jak zawsze – happy hunger games!
 
__________________
"Pulvis et umbra sumus"
MTM jest offline  
Stary 29-04-2016, 02:05   #2
Ćwierćkrwi Szatan
 
Krakov's Avatar
 
Reputacja: 6231 Krakov ma wspaniałą reputacjęKrakov ma wspaniałą reputacjęKrakov ma wspaniałą reputacjęKrakov ma wspaniałą reputacjęKrakov ma wspaniałą reputacjęKrakov ma wspaniałą reputacjęKrakov ma wspaniałą reputacjęKrakov ma wspaniałą reputacjęKrakov ma wspaniałą reputacjęKrakov ma wspaniałą reputacjęKrakov ma wspaniałą reputację


No dobra, na przekór walącym w twarz pikselom, było to strasznawe
 
__________________
Jesteś ciągle młody, dopóki potrafisz pokazać swój wiek na palcach jednej ręki. Binarnie.
Krakov jest offline  
Stary 29-04-2016, 07:20   #3
Architekt Horroru
 
Lomir's Avatar
 
Reputacja: 3445 Lomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputację


Mnie wybierz, mnie

Dobra gra tego typu nie może obfitować w jump scary. Wiadomo, być muszą, ale głównym źródłem strachu powinna być niepewność, nieznajomość tego co na nas czego. Człowiek bardziej boi się tego co nieznana niż potwora, który masz już jakąś postać. Poza tym, gdy jedyną drogą do wygrania walki jest jej unikanie lub ucieczka to dodatkowo podbija to emocje. Sam nie dałem rady przejść Amnezji, było to dla mnie za dużo
 
Lomir jest offline  
Stary 29-04-2016, 12:32   #4
 
Baczy's Avatar
 
Reputacja: 546 Baczy jest jak niezastąpione światło przewodnieBaczy jest jak niezastąpione światło przewodnieBaczy jest jak niezastąpione światło przewodnieBaczy jest jak niezastąpione światło przewodnieBaczy jest jak niezastąpione światło przewodnieBaczy jest jak niezastąpione światło przewodnieBaczy jest jak niezastąpione światło przewodnieBaczy jest jak niezastąpione światło przewodnieBaczy jest jak niezastąpione światło przewodnieBaczy jest jak niezastąpione światło przewodnieBaczy jest jak niezastąpione światło przewodnie
Umarłem, jak próbowałem przywalić mu świeżo zdobytym kilofem Wiedziałam, że nie w tym rzecz, ale cóż, nie mogłem się powstrzymać


Mistrz przycinania, zostawiłem dwie białe kreski...

Horror powinien trzymać mnie w niepewności. Nie ma straszyć czymś, co jest, tylko samą groźbą, co być może. Co może na mnie czekać za rogiem, co może wydawać ten piskliwy dźwięk za drzwiami, że ten, kogo widzę, może tak naprawdę tym kimś nie być. "Niepewność" i "możliwość", coś, co sprawia, że wcale nie chcesz zaglądać do tego cholernego pokoju. Ale zajrzysz, boś ciekaw, i chcesz wiedzieć na pewno.
Ale to nie jak w pierwszym Paranormal Activity, samo falowanie kołdrą, wydawanie dźwięków, zgrzyty radia nie wystarczą. W którymś momencie coś tam będzie, nie raz i nie dwa. Także musi być interakcja, wpływ na postać, ale nie ciągła, bo się przyzwyczaimy.
I fabuła. Ogólnie historie są dla mnie najważniejsze, groza może być mniejsza, byleby była dobrze wpleciona w samą opowieść.

Gadam, jakbym był fanem horrorów :P

Gra przyjemna, chociaż przykrótka i przyłatwa (może dlatego, że w miarę logiczna :P ). Fajna dźwiękowo i graficznie.
 
__________________
– ...jestem prawie całkowicie przekonany, że Bóg umarł.
– Nie wiedziałem, że chorował.
Baczy jest offline  
Stary 29-04-2016, 13:49   #5
 
Ombrose's Avatar
 
Reputacja: 9841 Ombrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputację
W trakcie grania przypomniała mi się pierwsza część Gabriela Knighta z podobnie oldschoolową grafiką i po części z sentymentu grałem dalej. Gra całkiem fajna, jednak krótka - ale po to są kolejne części. Pierwszego cienia najpierw próbowałem rozwalić światłem latarki, potem tą złotą statuetką (może poświęcona, czy coś), jednak to najmniej odważne rozwiązanie okazało się właściwe
Może ominęły mnie jakieś side questy, ale wydaje mi się, że kilka zebranych przedmiotów w ogóle było nieprzydatnych.



Dobra gra tego typu powinna mieć odpowiednią ścieżkę dźwiękową. Subtelną, nie przesadzoną, dostosowującą się do wydarzeń. Fabuła powinna (ekhem, ekhem) w ogóle występować, a najlepiej być dobra. Aby wywrzeć największe wrażenie, najlepiej gdyby okresy spokojne przeplatały się z tymi strasznymi. Ciągłe zagrożenie może się znudzić, natomiast takie niespodziewane wydarzenia, kiedy jesteśmy względnie zrelaksowani… To znacznie bardziej działa na psychikę Najlepiej, gdyby gra zaczynała się z kilkoma NPCami, których przeżycie oraz zdrowie będzie zależało od naszych decyzji. No i rzecz jasna - aby nam na nich zależało. Bioshock 3 bez Elizabeth nie byłby w połowie tak dobry
Od strony wizualnej ważne jest odpowiednie oświetlenie i sztuka grania nim. I znowu, osobiście preferuję bardziej straszenie duchami, clownami i martwymi kotami, niż jakimiś groteskowymi abominacjami. Latające flaki ze skrzydełkami i oczami na czułkach to pójście na łatwiznę
 
Ombrose jest offline  
Stary 01-05-2016, 21:30   #6
MTM
Komendant Pazur
 
MTM's Avatar
 
Reputacja: 12434 MTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputację
PAM-PARA-RAM-PAM-PAM! Czas minął!


Wybiła godzina dwudziesta, zamykamy przyjmowanie zgłoszeń. Do losowania załapały się następujące osoby:
- Krakov
- Lomir
- Baczy
- Ombrose


Zanim przejdziemy do przyjemności, chciałbym wszystkim uczestnikom serdecznie podziękować za wzięcie udziału w losowaniu. Mam nadzieję, że kilka minut z gierką Deep Sleep minęły Wam przyjemnie... No dobra, dobra, kończymy tę zbędną paplaninę

Rach-ciach!
Komora losowania jest pusta. Następuje zwolnienie blokady...

K4 przemówiła. Zwycięzcą pierwszego losowania zostaje: Krakov!
Coś niesamowitego! Krakov ponownie zajmuje pierwsze miejsce w konkursie! Gratulujemy! Gra Outlast wędruje w Twoje ręce!

Ale to jeszcze nie koniec! Jako, że kilku uczestników udowodniło screenem, iż przeszli Deep Sleep do końca, przechodzimy do drugiego etapu konkursu. Tym razem do losowania załapują się:
- Baczy
- Ombrose


Ponawiamy procedury. Maszyna losująca w toku!

Tudu-du!
Kość do Fate przemówiła! Zwycięzcą drugiego losowania zostaje: Baczy!
Brawa! W Twoje łapy wpada gra niespodzianka, czyli... Contagion! Pierwszoosobowa strzelanka z zombiakami.


I to by było na tyle w dzisiejszym losowaniu. Ze zwycięzcami skontaktuję się przez PW, gdzie otrzymacie klucze do wygranych gier.
Jeszcze raz wszystkim gorąco dziękuję za udział w zabawie. Mam nadzieję, że nie czujecie się pokrzywdzeni przez los Postaram się, by w następnej edycji Weekendowego Grania ponownie zawitała jakaś konkurencja.

Temat zostaje otwarty do północy, więc macie jeszcze czas, by podzielić się opinią, podziękować za grę. A ja tymczasem żegnam się z Wami wszystkimi i do zobaczenia następnym razem. Trzymajcie się, cześć!


AKTUALIZACJA

Wiadomość z ostatniej chwili! Krakov napisał mi, że rezygnuje z nagrody! Cóż za szczodrość! Nie napisał jednak, komu powierza swoje trofeum, dlatego muszę zorganizować jeszcze jedno losowanie dla tych, którzy do tej pory nic nie wygrali. A są to:
- Lomir
- Ombrose


Maszyno, hej, maszyno! Losuj!

Tiri-ri!
Gra Outlast, po rezygnacji Krakova, trafia do... Lomira!
Co za zwroty akcji!
Gratulujemy Lomirze! Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.

Dziękuję za uwagę!
 
__________________
"Pulvis et umbra sumus"

Ostatnio edytowane przez MTM : 01-05-2016 o 22:07.
MTM jest offline  
Zamknięty Temat



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:15.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166