lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Wirtualna Tawerna (http://lastinn.info/wirtualna-tawerna/)
-   -   Cyberpunk 2077 (http://lastinn.info/wirtualna-tawerna/18062-cyberpunk-2077-a.html)

corax 27-08-2018 21:17

Cyberpunk 2077
 
Hejo,

Właśnie skończyłam oglądać trailer i 48 minutowy pokaz gry i... sama nie wiem. Z jednej strony skakam i czekam, z drugiej coś nie do końca mi leży. Jakoś tak... ciut topornie to wygląda?

Ktoś coś widział, oglądał? Jak wrażenia?

Cattus 28-08-2018 08:05

Widziałem i muszę powiedzieć, że jedyne co wyglądało mi tak sobie to fizyka jazdy. Jak teraz o tym myślę, to samochody wygladaly jakby były przyklejone do drogi. Reszta jak najbardziej ok. Szczególnie przechodnie na ulicach. Nawet skaczące cyferki obrażeń nie wyglądają tak źle, choć znając życie będzie się dało je wylaczyc/modować. No i FPP! <3 Widziałem tez gdzieś określenie RPS. :D

Warlock 28-08-2018 10:26

Fizyka jazdy i wyładowanie całego magazynku w klatę gościowi, który nawet nie zareagował na to wiarygodnie. Rozumiem, że to gra RPG i ten gatunek rządzi się swoimi regułami, ale widać było na pierwszych minutach pokazu jak protagonistka wpakowała cały magazynek w scavangera. Reakcja z jego strony nastąpiła dopiero w chwili śmierci. Muszą popracować nad tym, bo brakuje tej grze płynności i wiarygodności FPSów. A tak poza tym, to nawet mnie zaintrygowała, choć może nie tak bardzo jak Wiedźmin 3 dawniej.

Cattus 28-08-2018 10:44

Wątpię żeby to się jakoś specjalnie zmieniło i poszło w stronę army czy czegoś podobnego. To w końcu erpeg ze statystykami i paskami hp, wiec jak mają reagować? W Wieśku też jakoś super realistycznie nie reagowali na trzy cięcia mieczem na gołą klatę jeśli wystarczało im hp. No chyba że siekało się jakieś biedne 1 - 2 lvle mając 40. Choć wtedy to znowu w drugą stronę i zachowywali się jak plastelinowe ludki. :D Taka już uroda tego systemu.

ED: który dokładnie moment masz na myśli? Ten gdzie rozwaliła gościa pchajacego wózek inwalidzki z trupem?

Jaśmin 28-08-2018 13:47

Ostatni fps, w który grałem to był Crysis. Nie widzę wielkiej różnicy, oczywiście poza wymaganiami na kompa za 10 tysięcy.
Ale to Cyber. Nigdy nie grałem, ale chętnie bym spróbował choćby na forum.
Dopalacze Kerenzikova, edytor bólu, smartguny...
Raczej nie wysmyczę kompa za 10 tysi, ale będę śledził dorobek graczy na you tubie. Nie wątpię, że takie filmiki się pokażą.

Jaśmin

Cattus 28-08-2018 14:12

Jak nie widzisz wielkiej różnicy, to zmień rozdzielczość ze 144p. :D

Trochę dramatyzujesz z tym kompem za dziesięć tysi. Ponoć to demko śmiga na dwóch komercyjnie dostępnych kartach. Jakieś tytany X czy coś, wiec nie jest źle i nie będzie jak to zoptymalizują. No i pojawi się pewnie w 2020, może już na kolejną generacje konsol. Wiadomo, wymagania rosną we wszystkim i od zawsze. A jaki to był koniec świata, kiedy trzeba było dokupić oddzielny akcelerator 3D i podłączyć go do posiadanej już karty. ;P

Feniu 28-08-2018 21:54

Cytat:

Napisał Cattus (Post 803745)
A jaki to był koniec świata, kiedy trzeba było dokupić oddzielny akcelerator 3D i podłączyć go do posiadanej już karty. ;P

Miałem kiedyś Voodoo z 32MB pamięci :D kosmos

Jaśmin 29-08-2018 09:15

No bo widzisz, C, konsole to nie PC. Nie musisz wydawać 10 tysi. Kupujesz konsolkę za 2 i śmigasz.
A zanim pojawi się PS 5 to trochę czasu minie, a gry na ps 4 jeszcze dłużej będą wydawane.

Jaśmin

Cattus 29-08-2018 09:48

Za kompa też nie musisz. No chyba, że chcesz grać na full detalach, w 4k i na ultrapanoramie. Wtedy to tak. Przy sredniowysokich spokojnie zestaw za ok 4 wystarczy. A z konsolami jasne. Mniej mogą to i tańsze. Co komu pasuje. Jeszcze zobaczymy czy obecne peesoboxy dadzą temu rade. Ale skończmy offtopa bo zaraz nas pogonią.

Edyta:

No no... trafiłem coś takiego u sidiekszyna. Popaczajcie.

Cytat:

- zadania w grze mogą skończyć się porażką, która wpłynie rozwój fabuły
- ze względu na troskę o założenia fabularne w grze nie da się zabić wszystkich enpeców
- postać może być rozwijana na różne sposoby – może to być zarówno uzbrojony po zęby mięśniak, jak i cyberninja rodem z „Ghost in the Shell”
- developer już w momencie rozpoczęcia prac nad grą myślał o zapewnieniu należytej optymalizacji na PC, PS4 i XBO (demo prezentowano na komputerze z procesorem i7-8700K 3,7 Ghz i kartą GeForce 1080 Ti) (nawet lepiej niż nakłamałem wcześniej Jaśminowi! - dop. Cattusa)
- ścieżka prowadząca do najlepszego zakończenia gry nie składa się z samych szlachetnych wyborów
- nawet zadania poboczne wpływają na zakończenie gry
- jak podaje community manager Marcin Momot, „wiele elementów HUD-u (w tym cyferki prezentujące wielkość zadawanych obrażeń) będzie opcjonalnych”, czyli da się je wyłączyć
- fabuła gry skupia się na osobistych historiach, a nie kolejnej próbie ratowania świata
- świat gry ma być interaktywny, a destrukcja otoczenia odegra w tym aspekcie dużą rolę

corax 30-08-2018 20:22

Wracając z tematem do clue ;) to mam wrażenie, że gameplay jest mniej futurystyczny niż pierwsze dwa trailery. Nie wiem, nakręcona byłam na cp2077 a mam wrażenie, że gra tkwi klimatycznie mocno w cp2020. I ja rozumiem czemu ale jakoś mi tak dziwnie zgrzyta. I tak zapewne gierkę kupię, bo jak żyć inaczej ale nastawiam się na wielki blop jak z ME Andromeda.

Cattus: opisik brzmi spoko. Dlatego nie skreślam gierki na amen ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:34.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172