|
Wirtualna Tawerna Wszystko o grach komputerowych |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-11-2008, 23:17 | #1 |
Reputacja: 1 | Wiedźmin 2: Koncepcje, kontynuacja... Jak zapewne wiecie, pierwsza część Wiedźmina jest świetna. Spekulacje na temat drugiej części zostały wysunięte już w listopadzie 2007 roku. Ponad to wspominano o tym, że pojawi się za półtora roku, czyli jak można łatwo obliczyć, w marcu 2009, jednakże nie sądzę, żeby były to oficjalne informacje. Marzenia jednak są dobrą rzeczą, więc mam pytanie: co byście ulepszyli w Wiedźminie 2? Jakie rozwiązanie mogliby zastosować twórcy, tłumacząc ponowne zdobywanie umiejętności przez bohatera (jeżeli byłby nim Geralt )? Aha. Mam prośbę. Jak będziecie zdradzać coś z sagi o Wiedźminie lub coś z gry, zapowiedzcie spoiler, bo przykładowo ja jeszcze nie czytałem i nie dokończyłem gry, więc nie chcę znać niczego przed tym, jak do tego dojdę
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |
09-11-2008, 10:52 | #2 |
Reputacja: 1 | Osobiście ulepszyłbym system walki. Niby wszystko jest piękne, dzięki motion capture wszystko wygląda realistycznie. Duża ilość sekwencji ataków, świetnie zrobione ich animacje... jednak w praktyce nie mamy na to żadnego wpływu. Według mnie większą przyjemność z grania mielibyśmy gdyby nasza rola nie ograniczała się do wyboru miecza, stylu i później już tylko klikania myszką raz na jakiś czas. Również ograniczenie liczby drobnych bugów, które irytowały w części pierwszej Jednak na zapowiedzi rychłego pojawienia się gry nie liczyłbym - tak samo było z pierwszą częścią, której premiera była ciągle przekładana na późniejsze terminy
__________________ Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life. —Terry Pratchett |
10-11-2008, 21:24 | #3 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Co do sequelu Wiedźmina: CD-Action / Zasoby / Wiedźmin - podziękowanie od twórców CD-Action / News / Nadchodzi nowy Wiedźmin? | |
13-11-2008, 23:36 | #4 |
Reputacja: 1 | A co myślicie o wprowadzeniu osi y? Narazie poruszaliśmy się po osi x i z, czego skutkiem był brak możliwości wykonywania skoków. Przykładowo w Podgrodziu denerwowało mnie to, że muszę obejść cały teren, by przejść na drugą stronę płotka, trzeba było go okrążyć... Przydałoby się też zrobić kilku dodatkowych wzorców ludzi, Elfów i Krasnoludów, bo prawie wszyscy tacy sami, nie sądzicie? Nie mówię, żeby każdy był inny, ale żeby zrobili kilka wzorców i losowe dopasowywanie losowych części ciała czy ubioru (np. jeden ma jeden krój, a drugi inny.. sądzę, że dałoby si to rozwiązać na podstawie losowego dopasowywania elementów) Co o tym sądzicie?
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |
14-11-2008, 16:25 | #5 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Drugi element został poprawiony w edycji rozszerzonej. | |
14-11-2008, 21:40 | #6 |
Reputacja: 1 | Wojto, nie skakał Podejrzewam jednak, że tylko dlatego, iż Sapkowski stawiał go na prostej drodze np. do karczmy, a nie za dłuuuugim płotkiem, który trzeba ominąć Poza tym wydaje mi się, że fajnie by było poruszać się po całym państwie nawet, jeżeli oznaczałoby to poruszanie się między miastami tak jak pomiędzy Prologiem, a Aktem I, czyli pokazana mapa i trasa wędrówki Geralta To wiązałoby się zapewne z wprowadzeniem większej ilości misji pobocznych i głównych, ale to by chyba wpłynęło pozytywnie, czyż nie? Jeżlei tylko misja nie ograniczałaby się do "Przynieś 10 jagód" i dwadzieścia osób zleca ci zadanie takie samo To jest fajne ze 3 razy, a potem staje się nudne, gdyż skala wyzwania podobna i praktycznie wszystko to samo
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |
16-11-2008, 16:54 | #7 |
Reputacja: 1 | O tak zdecydowanie świat wiedźmina powinien być zrealizowany w pełni tak jak np świat gothic a nie ograniczony jakimiś płotkami czy tez wodą w której jak sie okazuje nasz dzielny Gerald nie potrafi pływać XD Ale oczywiście znając lenistwo programistów, wpłynęło by to drastycznie na jakość treści fabularnej i na klimat |
17-11-2008, 23:12 | #8 |
Reputacja: 1 | Właśnie, nie można stawiać na ilość, kosztem jakości, bo to mija się z celem Według mnie przydałoby się poprawić mimikę przy dialogach, ale nie raziło mnie to nigdy jakoś szczególnie
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |
18-11-2008, 19:20 | #9 |
Reputacja: 1 | Przydałoby się dodać znak Heliotropu... To mogłoby być ciekawe. Taki pojedynek z magiem, w którym odpierasz jego czary. Albo możliwość zagrania drugą stroną konfliktu. Ale to pozostanie pewnie w sferze marzeń... |
18-11-2008, 21:23 | #10 |
Reputacja: 1 | Mimika twarzy też została poprawiona w Edycji Rozszerzonej. Znak Heliotropu można by dodać choć walki są na tyle szybkie, że ciężko byłoby wstrzelić się we właściwy moment,by zablokować czar. Pod tym względem Quen jest bardziej efektywny. A za otwarty świat to szczerze podziękuję. Takiego Morrowinda nie skończyłem nigdy z racji niesamowicie długich wędrówek w 4 strony świata w celu zabicia jednego potwora bądź zebrania jakiegoś zielska. Nie rozumiem tylko o co chodzi z tą stroną konfliktu. W zależności od naszych wyborów stajemy po stronie Zakonu, Scoia'tael bądź zachowujemy neutralność. |
| |