Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > Rozmowy przy kawce > Wirtualna Tawerna
Zarejestruj się Użytkownicy

Wirtualna Tawerna Wszystko o grach komputerowych


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-09-2006, 17:51   #1
 
Asshilis's Avatar
 
Reputacja: 1 Asshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwu
Warhammer: Age of Reckoning

Warhammer Online – nowy król MMORPG?
Brytyjskie studio Mythic Entertainment obrało sobie szlachetny, lecz trudny do osiągnięcia (no i opłacalny…) cel – stworzyć grę MMORPG w uniwersum Warhammera. Biorąc pod uwagę, że Młotek ma kilkumilionową rzeszę fanów na całym świecie, a to, co twórcy mówią o grze, zapowiada się wprost wyśmienicie, Warhammera: Age of Reckoning ma szansę pobić aktualnego króla tego gatunku – World of Warcraft.
Pierwotnie gra miała być przeniesieniem Warhammera Fantasy Role Play na komputer, razem z całym niezwykłym systemem rozwoju postaci… Te założenia zmieniono i gra przypominać będzie bardziej Warhammera Fantasy Battle, w którym gracz będzie kierować jednym z wojowników/magów na polu bitwy (Realm vs. Realm)… Co właściwie może być i plusem i minusem, jak kto woli.
Wszystko zaczyna się od Pana Przemian, tajemniczego boga Chaosu - Tzeentcha, który zebrał armię i ruszył na Imperium. Imperium obroniłoby się bez większych trudności, gdyby nie dwa małe szczegóły. Po pierwsze fala wyniszczających mutacji oblała Imperium. Po drugie ludzie pozbawieni są sprzymierzeńców z innych ras… A sprzymierzeńców nie mają przez/dzięki wiedźmiemu królowi mrocznych elfów – Malekithowi, który uknuł diabelski plan. Za pomocą magii krwi wzmocnił szczep orków, które zdobyły krasnoludzką twierdzę Karak Osiem Szczytów, co z kolei doprowadziło do zjednoczenia się orko – goblińskich armii i wielkiej, otwartej wojny… Przyparty do muru Karl-Franz prosi o pomoc elfy wysokiego rodu, zamieszkujące Ulthuan. Elfy zbierają armię i wyruszają na pomoc Imperium. A armie mrocznych elfów napadają na prawie bezbronną wyspę… Jak widać, wojna pełną parą, a siły Porządku są w nie najlepszej pozycji…
Ras do wybrania będzie – jak łatwo się domyślić – sześć: ludzie, wysokie elfy, krasnoludy, ludzie Chaosu (demonów czy zwierzoludzi prawdopodobnie do wybrania nie będzie, ale to jeszcze pewne nie jest), zielonoskórzy (orki i gobliny) i mroczne elfy. Armie będą podzielone na trzy walczące ze sobą pary głównych wrogów – Imperium kontra Chaos, krasnoludy kontra zielonoskórzy i wysokie elfy kontra mroczne elfy. Siły Porządku, tak samo jak siły Zniszczenia, będą mogły sobie nawzajem pomagać. Każda rasa będzie miała do wyboru cztery profesje. Jak na razie, twórcy skupili się na tworzeniu krasnoludów i zielonoskórych (co widać np. po screenach, na których innych ras nie uświadczysz). W pełni stworzono jak na razie dwie profesje – goblińskiego szamana i krasnoludzkiego młotodzierżcę (hamerer). Znam też wszystkie planowane krasnoludzie profesje. Oto one: młotodzierżca, ironbreaker (nie wiem, jak to ładnie przetłumaczyć, może „żelazny niszczyciel”:P), inżynier i mag… I tu jest problem – gdzie jest zabójca trolli?! Bez niego, armia krasnoludów będzie taka… niepełna. Ale nadzieja pozostaje, bo na screenach widać krasnoluda, który wygląda dokładnie jak zabójca trolli.
Wszystko jest świetnie do momentu, w którym spoglądasz na screeny... Nie wiem, kto wpadł na pomysł stworzenia tej gry w pełnej radosnych kolorów, kreskówkowo – baśniowej grafice rodem z World of Warcraft!! Tragedia! Zamiast wykorzystać ulepszoną grafikę, ze świetnego i klimatycznego Warhammera: Mark of Chaos, twórcy wybrali totalnie nie klimatyczną, wesołą grafikę, która zupełnie nie pasuje do mrocznego klimatu Starego Świata! Eh…
Questy dzielą się na parę typów. Pierwszy z nich, to niekonfliktowe misje publiczne, które aktywujemy przechodząc do odpowiedniej strefy. Będą to misje polegające na pracy grupowej, a nasz wkład w misję zależy tylko od naszych chęci. Drugi typ to misje, które są właściwie PvP, choć nie dochodzi tu do bezpośrednich starć (raczej nie…). Np. na wyznaczonym terenie leżeć będzie pięćdziesięciu krasnoludów. Orkowie będą musieli poodcinać im brody, a krasnoludy – wyleczyć ich. Wygrywa ten, kto będzie pierwszy. Trzeci typ misji, to standardowe misje dla pojedynczego gracza – zabij tego, dostarcz to, uratuj tamtego… po wykonaniu misji będzie my mogli zdecydować, czy otrzymamy pieniądze, czy doświadczenie. Czwarty tym misji to misje „świąteczne”, czyli takie, za które gracz będzie mógł otrzymać wielką nagrodę z minimalnym wkładem. Te questy będą oczywiście najrzadsze i trudne do odszukania. Poza tym, będą również misje typowo bojowe. Np. obrona jakiegoś budynku przez określony czas, czy też po prostu pokonanie przeciwnika, by zdobyć określoną strefę. Uwaga: twórcy zapowiadają, że będzie można zorganizować bitwy nawet do kosmicznej liczby tysiąca graczy naraz! Każde zadanie będzie miało jeden z trzech kolorów: zielony – misje całkowicie PvE, żółty – misje łączące PvE i PvP i czerwony – misje-bitwy PvP.
Ciekawie rozwiązany jest też system morale (choć właściwie powinno się to nazywać inaczej). Czym więcej gracz walczy, tym więcej ma morale, a tym samym – tym silniejszy będzie cios specjalny, kiedy go użyje. Trzeba będzie więc wybierać odpowiedni moment na użycie umiejętności.
Ciekawą rzeczą są również taktyki. Gracz będzie miał parę slotów na wypełnienie taktykami, dającymi różne bonusy. Czym wyższy będzie poziom gracza, tym więcej slotów będzie on miał do wykorzystania i tym silniejsze będzie miał taktyki. Taktyki dają możliwość stworzenia postaci oryginalnej, na ukierunkowanie jej. No i odpowiednie dobranie taktyk będzie zwiększało szanse twojej postaci na przeżycie w brutalnym Starym Świecie…
Miejmy nadzieję, że twórcy pozmieniają parę rzeczy, zanim Warhammer: Age of Reckoning ukaże się w sklepach. Mają czas – do bliżej nie określonego momentu w 2007 roku…
Asshilis
lub
Mr.Daemonic
(na innych forach)

Będę publikował ten temat z napływem newsów o Młotku Online (a może mam robić to w dziale wieści???-pytanie do moderatorów). I proszę o komentarze
 
Asshilis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-09-2006, 21:34   #2
 
Nadel's Avatar
 
Reputacja: 1 Nadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumny
Ja czekam już od bardzo dawna na tą gre, jeszcze jak była pod patronatem pierwszego producenta... i jeszcze trochę nam pozostało czekać niestety
 
__________________
Gaer zhah nau byr i'dol, uss i'dol zhah ulu elgg dos
Nadel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-09-2006, 18:33   #3
 
Asshilis's Avatar
 
Reputacja: 1 Asshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwuAsshilis jest godny podziwu
Nowe wieści... i niespecjalnie dobre. Na stronie Warhammera online ukazały się nowe screeny. Poza orkami i krasnoludami widać na nich trochę neutralnych (czyt. wrogo nastawionych do wszystkich) istot. Są nawet dobrze zrobione... z wyjątkiem harpii, które wyglądają zdecydowanie słabo. Na screnach widać też chaos...AAAAAAAA! Jeśli wszyscy gracze Chaosu mają wyglądać jak niedorozwinięci zwierzoludzie odziani w łachmany, to ja nie jestem pewien, czy tą grę kupię!!! To dyskryminacja! Chaos wygląda gorzej od orków!
 
Asshilis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-10-2006, 09:41   #4
 
Nadel's Avatar
 
Reputacja: 1 Nadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumnyNadel ma z czego być dumny
Jeszcze nic nie wiadomo. A może się okaże coś zmienią Ale tak czy inaczej już się nie mogę doczekać (=
 
__________________
Gaer zhah nau byr i'dol, uss i'dol zhah ulu elgg dos
Nadel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-02-2008, 02:23   #5
 
Regot's Avatar
 
Reputacja: 1 Regot ma w sobie cośRegot ma w sobie cośRegot ma w sobie cośRegot ma w sobie cośRegot ma w sobie cośRegot ma w sobie cośRegot ma w sobie cośRegot ma w sobie cośRegot ma w sobie cośRegot ma w sobie cośRegot ma w sobie coś
Warhammer Online

Dziwie sie że jeszcze ten temat sie tu nie pojawił

Pokrótce to gra osadzona jak sama nazwa mówi w świecie Warhammera i umożliwiać będzie grę z dziesiątkami innych graczy poprzez internet. Nie oficjalna polska strona poświęcona owej grze: [ciach] natomiast oficjalna [ciach] . polecam zapoznanie sie z materiałami dostępnymi na obydwu stronach. Osobiście czekam niecierpliwie aż gra będzie do nabycia w sklepach jednak możliwe ze może to jeszcze trochę potrwać.

Poniżej przestawiam wycinek z owej polskiej strony poświęconej tej grze.

"Kluczowe cechy gry:

* Bazowana na popularnym systemie fantasy jakim jest świat Warhammera autorstwa Games Workshop. Zdominowany przez siły oręża i magii, świat ten, pozwala setkom tysięcy graczy przeżyć epicką naturę wojny i chwały pola walki.
* Dołącz do jednej z sześciu Armii i walcz po stronie Armii Porządku (Krasnoludy, Wysokie Elfy i Imperium) lub Armii Zniszczenia (Zielonoskórzy, Mroczne Elfy lub Chaos). Prowadź wojnę na jednym z trzech unikalnych frontach.
* Nowy system prowadzenia rozgrywki Realm vs. Realm integrujący obydwa style gry: walkę PvP i zadania PvE na tej samej mapie, wspierające się nawzajem.
* Zaangażuj się w jeden z czterech poziomów walki RvR:
o Skirmished: okazjonalne potyczki PvP
o Battlefields: wypełnianie z góry określonych celów na polach bitew w świecie gry
o Scenarios: Instancje, bitwy na punkty z wykorzystaniem bohaterów niezależnych Psów Wojny
o Campaigns: Najazdy na terytorium przeciwnika, zakończone oblężeniem stolicy
* Podejmij szeroki wachlarz zadań PvE powiązanych z wysiłkami wojennymi Twojej Armii, wliczając:
o publiczne zadania, które przynoszą korzyść całej armii
o questy, w których gracze będą mieli do wykonania jakieś zadanie, jednak przeciwko nim również staną gracze, którym z kolei postawione zostanie zadanie przeciwne
o rozgałęziające się questy, w których gracz będzie miał wybór, którą cześć questu chce wykonać
o zadania odbywające się raz do roku w specjalny dzień (np wigilia, Halloween)
* Solidny model walki wprowadzający Player Tactics (nabyte zdolności, które wybiera się przed walką) i Morale Skills (opcje walki, które nabierają na sile w momencie kiedy bitwa przechyla się na Twoją korzyść)
* Modele graczy, które zmieniają się w trakcie gry wraz z wzrostem mocy postaci prowadzonej przez gracza (np. Orkowie zwiększają swoje wymiary, a Krasnoludom wyrasta dłuższa broda). Możliwość wpływania na wygląd zbroi, jak również wizualny system gildii umożliwiają graczom stworzenie naprawdę unikalnych bohaterów.
* Weź udział w epickich questach w celu skompletowania Tomów Wiedzy, szczegółowych opisów potworów czy większych intryg ze świata Warhammera.
* Gra online wymaga wykupienia subskrypcji i połączenia Internetowego. "

Nie pojawił się ponieważ nikt nie chce łamać regulaminu.

7. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For oraz witryn konkurencyjnych, służy do tego Spis stron RPG. Dozwolone jest natomiast umieszczanie linków informacyjnych (przykładem może być odnośnik do materiałów potrzebnych do sesji / rekrutacji, artykuł czy news z sieci).

Wycinam i polecam, abyś jeszcze raz dokładnie zapoznał się z regulaminem.
To było moje ostatnie ostrzeżenie.
C
 
__________________
Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe - Albert Einstein

Ludzie się zmieniają...

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 18-02-2008 o 11:20. Powód: Reklama
Regot jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-02-2008, 19:37   #6
Lio
 
Lio's Avatar
 
Reputacja: 1 Lio ma wspaniałą reputacjęLio ma wspaniałą reputacjęLio ma wspaniałą reputacjęLio ma wspaniałą reputacjęLio ma wspaniałą reputacjęLio ma wspaniałą reputacjęLio ma wspaniałą reputacjęLio ma wspaniałą reputacjęLio ma wspaniałą reputacjęLio ma wspaniałą reputacjęLio ma wspaniałą reputację
Już od dawna czekam na premierę tej gry, przy której z pewnością spędzę całą masę czasu.
Zresztą nie ja jeden bo i polskie community jest całkiem liczne, a na jego aktywność w żadnym wypadku nie można narzekać. Jestem jednym z redaktorów, obecnie, największej strony o Warhammerze: Age of Reckoning, współpracującej z EA Games. To już samo pokazuje jak duże zaangażowanie widać ze strony tak graczy jak i producentów oraz dystrybutorów.
 
__________________
Może być sto postaw i ułożeń miecza, ale zwyciężasz tylko jedną.
- Yagyū Munenori
Lio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:37.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172