lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Wirtualna Tawerna (http://lastinn.info/wirtualna-tawerna/)
-   -   Heroes of Might and Magic (http://lastinn.info/wirtualna-tawerna/508-heroes-of-might-and-magic.html)

Amman 16-09-2007 09:35

Wkleję tutaj to co znalazłem na stronie WoG'a:
Cytat:

Napisał Kwasowa Grota
Pewna grupa fanów działająca przy WoG Teamie próbuje zrealizować projekt nowego miasta. Na oficjalnej stronie prezentują pierwsze prace i ogólną koncepcję miasta stylizowanego na starożytny Egipt. Nie wiadomo, czy to miasto zostanie ukończone i czy Slava będzie w stanie dodać je do gry, ale już zapowiedział, że jakąś część tych prac na pewno będzie można wykorzystać - chociażby w postaci jednostek neutralnych. W pierwszych planach 'Bastion', bo tak ma się nazywać, ma zawierać komplet 7 nowych jednostek wraz z formami ulepszonymi, komplet nowych bohaterów (wraz z bohaterami 'specjalnymi'), fabularną kampanię umiejscowioną w czasach HoMM3 AB, czteropoziomową gildię magii, a jego silną stroną ma być ekonomia.

Tekst wzięty z http://www.wog.acidcave.com/future.php

cohen_magnus 31-10-2007 21:54

Szukam osób chętnych do zagrania w Heroesa III Złotą Edycję w trybie multiplayer. Tych którzy uważają się za godnych przyjęcia wyzwania niech jak najszybciej się ze mną skontaktują. Mail - sayjango@o2.pl

Delaraan 04-04-2008 19:37

Tak sobie widzę (dawno) chwalicie się swymi armiami, to i ja się pochwalę. Pierwsza z najlepszych armii: ponad 225 000 :-D (nie pomyliłem zer!) liszy (a to wsio dzięki płaszczykowi nieumarłego króla), 1100 alpów, koło 1000 władców mroku, 59 upiornych smoków. Ta armia tłukła po kolei legiony diabłów, archaniołów i wszystko co się nawinęło. Druga z armii: koło 6000 cyklopów królewskich, ponad 3000 archaniołów, ponad 2k starożytnych behemotów, duuużo ptaków gromu i uruków.

PS.: Mam chętkę poprowadzić sesję w klimatach HoM&M III, więc zapytuję, czy ewentualnie będą chętni?

Edit>Qumi, odpowiedziałbym ci, ale po przeczytaniu twojego postu żal mi duszę ściska, więc nie odpowiem.

Qumi 04-04-2008 21:33

I co to za strategia... to przecież gra która polega zwyczajnie na kolekcjonowanie jak najwięcej jednostek, nie ważne jakich bo liczby zawsze przebiją jakoś w pewnym momencie...

traveller 05-04-2008 12:59

Cytat:

Napisał Qumi (Post 135050)
I co to za strategia... to przecież gra która polega zwyczajnie na kolekcjonowanie jak najwięcej jednostek, nie ważne jakich bo liczby zawsze przebiją jakoś w pewnym momencie...

Nie mogę się zgodzić.. często wygrywałem bitwy kiedy komputer parokrotnie przeważał moje siły liczebnie i jakościowo..

Lio 05-04-2008 13:50

Qumi, sporo pewności, chyba aż za dużo jak na osobę, która zbyt wiele styczności z grą nie miała, a przynajmniej tyle śmiało można wywnioskować z Twoich postów.
Fakt, sposób rekrutowania armii jest taki, a nie inny, jeśli mam być szczery, wolę ten, który zaprezentowali twórcy Disciples, ale to już moje prywatne zdanie. Ludzie, którzy grali w HoM&M dzielą się na dwa typy.
Pierwszy to ludzie, którzy naprawdę są w stanie zrozumieć tą grę, eksplorują, rekrutują bohaterów, podbijają zamki, podczas walk używają nie tylko tych czarów, które są w stanie zabić wrogie jednostki.
Drugi to Ci, chyba przestraszeni, pseudo znawcy, którzy w tej grze wiecznie stoją przed takimi dylematami jak:
"Nie mogę ruszyć się za daleko od miasta, bo nie będzie jak rekrutować nowego wojska w przyszłym tygodniu!"
"Jeśli zaatakuje przeciwnika, to dojście zajmie mi ze dwa tygodnie, on w tym czasie poczeka i zacznie kupować jednostki, więc nie mam szans!"

Jeśli dla Ciebie ta gra to tylko jak największa liczba jednostek, to zdecydowanie należy przypisać Cię do tej drugiej grupy.
Twoje przekonanie o słuszności obranego podejścia jest bez wątpienia niezachwiane, ale jak uczy historia nie liczy się ilość, a jakość i inteligencja. Więc następnym razem kiedy usiądziesz do tej gry, zapomnij o ilości wojska, a skup się faktycznie na strategii działania. Wtedy może zobaczysz, "co to za strategia".

Qumi 05-04-2008 14:01

Nie wątpię, że Homm posiada elementy strategiczne, jak chociażby rozwój bohatera czy czary, opcje obrony, wstrzymania, ustawienie... choć akurat ustawienie to średnią ma wartość... znacznie ważniejsze jest ono w Disciples. Niestety ale ilość w Homm to bardzo znaczący element, jeśli nie najważniejszy, a grałem w tę grę łądnych parę lat i żałuję do tej pory, że wyrzucili element z IV częście z walczącymi bohaterami, choć i to wydawało sie dziwne gdy jeden bohater pokonywał 10 smoków... Homm zawsze będzie się opierał na ilości, fakt, trzeba mieć pewne zdolności aby ich odpowiednio użyć w starciu, ale na dłuższą metę wygra ten kto ma najliczniejszą armię. Jak dla mnie jeśli ta gra miała by jakieś naprawdę strategiczne wartości to ilość jednostek powinna być ograniczona, np. te z 1 poziomu do 100, a dla kontrastu te z 7 poziomu do 10. Wtedy gra byłaby zacznie bardziej ciekawa i miała większe znaczenie strategiczne.

Cytat:

koło 6000 cyklopów królewskich, ponad 3000 archaniołów, ponad 2k starożytnych behemotów, duuużo ptaków gromu i uruków.
No bo co to za strategia? To poprostu kolekcjonowanie jak największej ilości jednostek...

traveller 05-04-2008 14:38

Masz prawo do swojego zdania i własnej opinii Quimi i to szanuję nawet jeśli jesteś w niej osamotniony w stosunku 1000 do 1. Dla mnie to jedna z najlepszych gier w jakie grałem i myślę, że wielu osób tutaj także. Jeśli grałeś w nią parę lat i dalej tak uważasz.. (swoją drogą dziwne że chce Ci się grać w grę "ładnych" parę lat i tak po niej jechać) to nie będę na siłę próbował się zmienić twoich odczuć z nią związanych.

Qumi 05-04-2008 19:32

Nie gram w nią już od dawna, stosunek nie jest 1000 do 1, zdziwiłbyś się naprawdę, zresztą to zależy w jakim przedziale wiekowym ;-) Gram teraz w Disciples raczej... I nie owijaj w bawełnę, bo

Cytat:

nawet jeśli jesteś w niej osamotniony w stosunku 1000 do 1.
to nie jest raczej

Cytat:

to nie będę na siłę próbował się zmienić twoich odczuć z nią związanych.
;-)

Mam też prawo do swojego zdania i jeśli widzę, że sie tutaj chwalą ludzie rozmiarem swojej armii to sądzę że to jednak na liczby gra. Poza tym ma strasznie banalną fabułę... zły demon chce podbić świat, zły nekromanta chce podbić świat...

Nie twierdzę, że to zła gra, twierdzę tylko, że elementy strategii zostały w niej raczej kiepsko przemyślane. Zastanawiam się czy jeśli byłby ten limit na ilość jednostek w armiach czy by ci gracze co teraz w nią grali, to by tak często wygrywali i mogli się nazywać graczami gier strategicznych...


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:59.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172