|
Wirtualna Tawerna Wszystko o grach komputerowych |
|
| Narzędzia wątku | Wygląd |
25-08-2008, 23:16 | #81 |
Reputacja: 1 | Siema. Przed chwilą zarejestrowałem się na Delcie, 84:77 wyspa Niloios, miasto Malaz. Fajna gra jak na przeglądarkową... ale i tak znowu to samo ;/ EDIT Aha, na delcie nikogo nie ma... no to jestem teraz na Ecie (Eta). EDIT2 Ej, skąd wziąść materiały budowlane? Trzeba do tego mieć jakiś budynek? EDIT3 Aha, teraz jestem na 74:79 Wyspa: Chreacoios Miasto: Malaz Ostatnio edytowane przez MrYasiuPL : 25-08-2008 o 23:47. |
12-02-2009, 19:16 | #82 |
Reputacja: 1 | ja sie chetnie dolącze wyspa-Slauniios miasto-florencja nick-kis200 jeśli ktoś chce sie dołączyć niech pisze na moje gg 6960682 Zamiast pisać post pod postem korzystaj z przycisku edycji. Mira Ostatnio edytowane przez Mira : 12-02-2009 o 19:38. |
18-03-2009, 01:19 | #83 |
Reputacja: 1 | Witam. Niedawno zaczęłam grac na Ikariam. Słyszałam, że są jakieś kody do gry. Jeśli to prawda To powiedzcie gdzie ich szukać. No i jak używać. Ostatnio edytowane przez fleischman : 18-03-2009 o 20:27. |
19-03-2009, 00:10 | #84 |
Reputacja: 1 | Kody? Jasne, że są. Siedzieć na grze 14h na dobę. No i dostać wsparcie od znajomego, jeśli Cię jakikolwiek zaprosił. To są kody w Ikariam. Poza kilkoma sztuczkami, do których - uwaga! Musisz użyć logiki.
__________________ Soulmates never die... |
06-05-2009, 21:41 | #85 |
Reputacja: 1 | ej miala bys pozyczyc 5 tysiency siary na lambda |
14-07-2009, 14:17 | #86 |
Reputacja: 1 | gra jeśli ktoś ma konto na zużytku to proszę pisać na gg 8182125 :ave: |
15-07-2009, 07:01 | #87 |
Reputacja: 1 | Ikariam, gdy zaczynałem grać kilka miesięcy temu, wydawał się czymś zupełnie nowym i oryginalnym, wnoszącym trochę świeżości do zatęchłego świata gier via-www (aka browserowych). Przez pierwsze kilka dni wyglądał na całkiem solidnie zrobioną gierkę przez wszystkim znane studio Gameforge (twórcy m.ini. słynnego Ogame). Jednak, po głębszej analizie, okazał się bardzo podobny do innych, pokrewnych sobie gier - wspomnianego już Ogame oraz Traviana. Nie chodzi bynajmniej o realia, a stronę techniczną. Z gry science-fiction bierze badania, a z Traviana całą resztę - sposób konstruowania budynków, produkowania surowców, toczenia wojen itp. Jaki z tego wniosek? A taki, drodzy czytelnicy, że w dzisiejszych czasach nie łatwo jest stworzyć coś oryginalnego, co nie będzie n-tym powieleniem istniejących już gier. Kropka. EDIT: O czym ja zapomniałem? Ah tak... Konta premium, bez których ani rusz :/. Ostatnio edytowane przez Eleeist : 15-07-2009 o 07:04. |
15-10-2009, 22:42 | #88 |
Reputacja: 1 | Kod [ciach] Edit by Yarot: Cudowne kody na SMS. Ogłoszenia drobne do gazety a nie na forum. Ostatnio edytowane przez Yarot : 15-10-2009 o 23:50. Powód: Usunięcie "kodu" na 1 mln kasy |
22-04-2012, 23:51 | #89 |
Reputacja: 1 | Nanana, a ja znów w to gram! Na świecie Pi, jakby ktoś chciał do mnie dołączyć to pisać mi na PW swojego maila, wyślę mu zaproszenie i wioska zostanie mu założona blisko mnie Póki co mam 3 kolonie (pech chciał, żebym zaczął na wyspie z kryształem, który na początek jest bezużyteczny) i właściwie to gramy we trójkę z współlokatorami, więc surowców Ci u nas pod dostatek. |