Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > Rozmowy przy kawce > Wirtualna Tawerna
Zarejestruj się Użytkownicy

Wirtualna Tawerna Wszystko o grach komputerowych


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-11-2008, 22:17   #1
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 9298 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
Wiedźmin 2: Koncepcje, kontynuacja...

Jak zapewne wiecie, pierwsza część Wiedźmina jest świetna. Spekulacje na temat drugiej części zostały wysunięte już w listopadzie 2007 roku. Ponad to wspominano o tym, że pojawi się za półtora roku, czyli jak można łatwo obliczyć, w marcu 2009, jednakże nie sądzę, żeby były to oficjalne informacje.
Marzenia jednak są dobrą rzeczą, więc mam pytanie: co byście ulepszyli w Wiedźminie 2?
Jakie rozwiązanie mogliby zastosować twórcy, tłumacząc ponowne zdobywanie umiejętności przez bohatera (jeżeli byłby nim Geralt )?

Aha. Mam prośbę. Jak będziecie zdradzać coś z sagi o Wiedźminie lub coś z gry, zapowiedzcie spoiler, bo przykładowo ja jeszcze nie czytałem i nie dokończyłem gry, więc nie chcę znać niczego przed tym, jak do tego dojdę
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.
Alaron Elessedil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-11-2008, 09:52   #2
 
Blacker's Avatar
 
Reputacja: 2202 Blacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputację
Osobiście ulepszyłbym system walki. Niby wszystko jest piękne, dzięki motion capture wszystko wygląda realistycznie. Duża ilość sekwencji ataków, świetnie zrobione ich animacje... jednak w praktyce nie mamy na to żadnego wpływu. Według mnie większą przyjemność z grania mielibyśmy gdyby nasza rola nie ograniczała się do wyboru miecza, stylu i później już tylko klikania myszką raz na jakiś czas. Również ograniczenie liczby drobnych bugów, które irytowały w części pierwszej

Jednak na zapowiedzi rychłego pojawienia się gry nie liczyłbym - tak samo było z pierwszą częścią, której premiera była ciągle przekładana na późniejsze terminy
 
__________________
Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life.
—Terry Pratchett
Blacker jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-11-2008, 20:24   #3
 
wojto16's Avatar
 
Reputacja: 142 wojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał Blacker Zobacz post
Osobiście ulepszyłbym system walki. Niby wszystko jest piękne, dzięki motion capture wszystko wygląda realistycznie. Duża ilość sekwencji ataków, świetnie zrobione ich animacje... jednak w praktyce nie mamy na to żadnego wpływu. Według mnie większą przyjemność z grania mielibyśmy gdyby nasza rola nie ograniczała się do wyboru miecza, stylu i później już tylko klikania myszką raz na jakiś czas. Również ograniczenie liczby drobnych bugów, które irytowały w części pierwszej

Jednak na zapowiedzi rychłego pojawienia się gry nie liczyłbym - tak samo było z pierwszą częścią, której premiera była ciągle przekładana na późniejsze terminy
Dla mnie to w systemie walki nie należy nic poprawiać (najwyżej dodać nowe animacje walk). Wiedźmin to mimo wszystko crpg, a nie żadna gra pokroju Assasin Creeda. W większości takich rpgów walka sprowadza się do klikania myszą. Wiedźmin pod tym względem jest nawet lepszy, bo ofiaruje więcej niż jedną animację machania mieczem i większe zróżnicowanie w klikaniu. Drobne bugi naprawione zostały już w Edycji Rozszerzonej.

Co do sequelu Wiedźmina:
CD-Action / Zasoby / Wiedźmin - podziękowanie od twórców

CD-Action / News / Nadchodzi nowy Wiedźmin?
 
wojto16 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2008, 22:36   #4
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 9298 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
A co myślicie o wprowadzeniu osi y? Narazie poruszaliśmy się po osi x i z, czego skutkiem był brak możliwości wykonywania skoków. Przykładowo w Podgrodziu denerwowało mnie to, że muszę obejść cały teren, by przejść na drugą stronę płotka, trzeba było go okrążyć...
Przydałoby się też zrobić kilku dodatkowych wzorców ludzi, Elfów i Krasnoludów, bo prawie wszyscy tacy sami, nie sądzicie? Nie mówię, żeby każdy był inny, ale żeby zrobili kilka wzorców i losowe dopasowywanie losowych części ciała czy ubioru (np. jeden ma jeden krój, a drugi inny.. sądzę, że dałoby si to rozwiązać na podstawie losowego dopasowywania elementów) Co o tym sądzicie?
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.
Alaron Elessedil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-11-2008, 15:25   #5
 
wojto16's Avatar
 
Reputacja: 142 wojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał Alaron Elessedil Zobacz post
A co myślicie o wprowadzeniu osi y? Narazie poruszaliśmy się po osi x i z, czego skutkiem był brak możliwości wykonywania skoków. Przykładowo w Podgrodziu denerwowało mnie to, że muszę obejść cały teren, by przejść na drugą stronę płotka, trzeba było go okrążyć...
Przydałoby się też zrobić kilku dodatkowych wzorców ludzi, Elfów i Krasnoludów, bo prawie wszyscy tacy sami, nie sądzicie? Nie mówię, żeby każdy był inny, ale żeby zrobili kilka wzorców i losowe dopasowywanie losowych części ciała czy ubioru (np. jeden ma jeden krój, a drugi inny.. sądzę, że dałoby si to rozwiązać na podstawie losowego dopasowywania elementów) Co o tym sądzicie?
Skoki można było wykonywać w trakcie walki. Poza tym bądźmy realistami. Czy Geralt kiedykolwiek w książce fikał przez płoty, by szybciej dotrzeć na miejsce?

Drugi element został poprawiony w edycji rozszerzonej.
 
wojto16 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-11-2008, 20:40   #6
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 9298 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
Wojto, nie skakał Podejrzewam jednak, że tylko dlatego, iż Sapkowski stawiał go na prostej drodze np. do karczmy, a nie za dłuuuugim płotkiem, który trzeba ominąć
Poza tym wydaje mi się, że fajnie by było poruszać się po całym państwie nawet, jeżeli oznaczałoby to poruszanie się między miastami tak jak pomiędzy Prologiem, a Aktem I, czyli pokazana mapa i trasa wędrówki Geralta
To wiązałoby się zapewne z wprowadzeniem większej ilości misji pobocznych i głównych, ale to by chyba wpłynęło pozytywnie, czyż nie?
Jeżlei tylko misja nie ograniczałaby się do "Przynieś 10 jagód" i dwadzieścia osób zleca ci zadanie takie samo To jest fajne ze 3 razy, a potem staje się nudne, gdyż skala wyzwania podobna i praktycznie wszystko to samo
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.
Alaron Elessedil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16-11-2008, 15:54   #7
 
Khrom's Avatar
 
Reputacja: 0 Khrom nie jest za bardzo znany
O tak zdecydowanie świat wiedźmina powinien być zrealizowany w pełni tak jak np świat gothic a nie ograniczony jakimiś płotkami czy tez wodą w której jak sie okazuje nasz dzielny Gerald nie potrafi pływać XD

Ale oczywiście znając lenistwo programistów, wpłynęło by to drastycznie na jakość treści fabularnej i na klimat
 
Khrom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-11-2008, 22:12   #8
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 9298 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
Właśnie, nie można stawiać na ilość, kosztem jakości, bo to mija się z celem
Według mnie przydałoby się poprawić mimikę przy dialogach, ale nie raziło mnie to nigdy jakoś szczególnie
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.
Alaron Elessedil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-11-2008, 18:20   #9
 
Arcagnon's Avatar
 
Reputacja: 57 Arcagnon jest na bardzo dobrej drodzeArcagnon jest na bardzo dobrej drodzeArcagnon jest na bardzo dobrej drodzeArcagnon jest na bardzo dobrej drodzeArcagnon jest na bardzo dobrej drodzeArcagnon jest na bardzo dobrej drodzeArcagnon jest na bardzo dobrej drodzeArcagnon jest na bardzo dobrej drodzeArcagnon jest na bardzo dobrej drodzeArcagnon jest na bardzo dobrej drodzeArcagnon jest na bardzo dobrej drodze
Przydałoby się dodać znak Heliotropu... To mogłoby być ciekawe. Taki pojedynek z magiem, w którym odpierasz jego czary. Albo możliwość zagrania drugą stroną konfliktu. Ale to pozostanie pewnie w sferze marzeń...
 
Arcagnon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-11-2008, 20:23   #10
 
wojto16's Avatar
 
Reputacja: 142 wojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znanywojto16 wkrótce będzie znany
Mimika twarzy też została poprawiona w Edycji Rozszerzonej.

Znak Heliotropu można by dodać choć walki są na tyle szybkie, że ciężko byłoby wstrzelić się we właściwy moment,by zablokować czar. Pod tym względem Quen jest bardziej efektywny.

A za otwarty świat to szczerze podziękuję. Takiego Morrowinda nie skończyłem nigdy z racji niesamowicie długich wędrówek w 4 strony świata w celu zabicia jednego potwora bądź zebrania jakiegoś zielska.

Nie rozumiem tylko o co chodzi z tą stroną konfliktu. W zależności od naszych wyborów stajemy po stronie Zakonu, Scoia'tael bądź zachowujemy neutralność.
 
wojto16 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166